Oh. Er is ook politie bij. En de brandweer wordt wel gewoon via P2000 gemeld in Enschede.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ambulances gebruiken in veel regios een ander systeem
politie idem, hier in Utrecht is alleen de brandweer op P2000quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Er is ook politie bij. En de brandweer wordt wel gewoon via P2000 gemeld in Enschede.
Oh. Snot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
politie idem, hier in Utrecht is alleen de brandweer op P2000
Dan moet ik ook echt even de auto aan de kant zetten hoor anders glij ik zo van mijn stoel.quote:
hoe kom je er dan ooit weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik ook echt even de auto aan de kant zetten hoor anders glij ik zo van mijn stoel.
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik ook echt even de auto aan de kant zetten hoor anders glij ik zo van mijn stoel.
Kan ook iets met meerdere gewonden zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Snot.
Nou ja, ik denk dat het een hartaanval is. Maar ik snap alleen niet waarom er dan twee politie auto's bij moeten zijn
Dat lijkt me op een voetbalveld ook wel redelijk plausibel ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ook iets met meerdere gewonden zijn
Droog deppen! Ik heb altijd een handdoek bij me!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Droog deppen! Ik heb altijd een handdoek bij me!
Ik vind dat echt zo'n lelijk wijf hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ist_met_skilera.html
typisch
Not my cup of tea either.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n lelijk wijf he
is ze ook, ik had minstens t zelfde gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n lelijk wijf he
Ik zit niet te pissen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:16 schreef xFriendx het volgende:
MI van Tally die haar autodeur opent en het de auto uit stroomt
je doet niet aan squirten?quote:
Niet dat ik weet. Misschien kan ik het wel maar nog nooit gedaanquote:
xfriendx zei nergens dat t om pis gingquote:
Tally zei dat ze niet zat te pissen en toen vroeg jij iets met squirten en toen zei ik dat het geen pis isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
xfriendx zei nergens dat t om pis ging
*kriebel* t is goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tally zei dat ze niet zat te pissen en toen vroeg jij iets met squirten en toen zei ik dat het geen pis is
Maar je bedoelde het anders dan ik het in de eerste instantie las
quote:Why wont sharks attack lawyers?
Professional courtesy.
Zouden meerdere uitspraken van moeten volgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Rechter verbiedt imbeciel seks te hebben
Er zijn idd meer mensen op de wereld die niet zouden moeten neuken. Maar toch is dit best opmerkelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Zouden meerdere uitspraken van moeten volgen
Die rechter kan het gewoon niet hebben dat die zelf al een tijd niet geneukt heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn idd meer mensen op de wereld die niet zouden moeten neuken. Maar toch is dit best opmerkelijk.
Ach, hoeren heb je overalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die rechter kan het gewoon niet hebben dat die zelf al een tijd niet geneukt heeft
Ik vind een IQ van 48 denk ik veel ergerquote:
Dat is wel hoog jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een IQ van 48 denk ik veel erger
Lijkt me stug dat ie een iq van 48 heeft, een aap zit al rond de 80 geloof ik. Zal wel een bericht zijn wat maar half klopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een IQ van 48 denk ik veel erger
Waarom lijkt je dat sterk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat ie een iq van 48 heeft, een aap zit al rond de 80 geloof ik. Zal wel een bericht zijn wat maar half klopt.
Betekent dat automatisch dat het niet kan voorkomen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
48 is echt wel heel, heel, heel, heel erg laag.
t bestaat wel, is sneu, maar zo heb je ook IQ's die extreem boven de 100 liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
48 is echt wel heel, heel, heel, heel erg laag.
Nee maar ze kunnen die man beter hulp aanbieden in plaats van dit soort dingen. IQ van 20-55 is iemand met een verstandelijke handicap lees ik net.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat automatisch dat het niet kan voorkomen?
Beneden de 25 is ook gecategoriseerd. Jeetje... zou je met zo'n IQ je eigen broek op kunnen trekken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t bestaat wel, is sneu, maar zo heb je ook IQ's die extreem boven de 100 liggen.
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat automatisch dat het niet kan voorkomen?
En een zware ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen die man beter hulp aanbieden in plaats van dit soort dingen. IQ van 20-55 is iemand met een verstandelijke handicap lees ik net.
Een ernstige verstandelijke beperking. Ik vraag me af of je zo iemand wel iets kan leren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen die man beter hulp aanbieden in plaats van dit soort dingen. IQ van 20-55 is iemand met een verstandelijke handicap lees ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |