quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Elke keer als ik binnendoor naar huis rij van mijn werk kom ik langs een golfcourse.
En elke keer denk ik dan aanjou
Nee, maar dan word ik meteen weer zo'n nerd hè.quote:
Nee, maar je moet wel de nieuwste downloaden van de site.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef JoeBravo het volgende:
nerdvraag: als ik m'n oude nvidia videokaart vervang voor een nieuwer model, moet ik dan ook eerst de drivers de-installeren?
Word?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Kreator het volgende:
[..]geil
.
[..]
Nee, maar dan word ik meteen weer zo'n nerd hè.
ambulances gebruiken in veel regios een ander systeemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom kan ik het niet vinden op P2000?
Zal wel een hartaanval zijn.
ok, doe ik dat eerst ff.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel de nieuwste downloaden van de site.
Oh. Er is ook politie bij. En de brandweer wordt wel gewoon via P2000 gemeld in Enschede.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ambulances gebruiken in veel regios een ander systeem
politie idem, hier in Utrecht is alleen de brandweer op P2000quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Er is ook politie bij. En de brandweer wordt wel gewoon via P2000 gemeld in Enschede.
Oh. Snot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
politie idem, hier in Utrecht is alleen de brandweer op P2000
Dan moet ik ook echt even de auto aan de kant zetten hoor anders glij ik zo van mijn stoel.quote:
hoe kom je er dan ooit weg?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik ook echt even de auto aan de kant zetten hoor anders glij ik zo van mijn stoel.
Dat effect heb ik wel vaker op vrouwen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik ook echt even de auto aan de kant zetten hoor anders glij ik zo van mijn stoel.
Kan ook iets met meerdere gewonden zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Snot.
Nou ja, ik denk dat het een hartaanval is. Maar ik snap alleen niet waarom er dan twee politie auto's bij moeten zijn
Dat lijkt me op een voetbalveld ook wel redelijk plausibel ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ook iets met meerdere gewonden zijn
Droog deppen! Ik heb altijd een handdoek bij me!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Droog deppen! Ik heb altijd een handdoek bij me!
Ik vind dat echt zo'n lelijk wijf hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ist_met_skilera.html
typisch
Not my cup of tea either.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n lelijk wijf he
is ze ook, ik had minstens t zelfde gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n lelijk wijf he
Ik zit niet te pissen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:16 schreef xFriendx het volgende:
MI van Tally die haar autodeur opent en het de auto uit stroomt
je doet niet aan squirten?quote:
Niet dat ik weet. Misschien kan ik het wel maar nog nooit gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |