De laatstequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:50 schreef female81 het volgende:
Een poging om (voor de slideshow op m'n site) het ultieme clichématige begin jaren 90-plaatje te maken, als een soort van reclame voor m'n stream:
[ afbeelding ]
...met behulp van een cartoon die ik jaren terug ooit eens gemaakt heb (wel een beetje bijgewerkt), en deze oldie.
[ afbeelding ]
Die achtergrond met die platenhoezen is ook nieuw, trouwens.
Succes! Leuk idee, maar extreem tijdrovend!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:00 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met mijn Breda in pixels project.
Ik zit nu op 75 uurHIERRRRrrr
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er mee ga doen. Wellicht kan ik er uiteindelijk informatie van Breda in verwerken. Dat het een grote map word waar je op zaken kan klikken en meer info krijgt wat daar in werkelijkheid zit o.i.d. Of misschien kan ik het verkopen als poster voor een of anders Breda's event.
Afbeelding doet het niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Unmountable het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerpje voor open dagen van mijn school!
omgquote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Unmountable het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerpje voor open dagen van mijn school!
Vet!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef lkb9000 het volgende:
https://vimeo.com/40540078
Timelapse van een aantal uur lettertype ontwerpen
Late reactie: Jaquote:
Thanks!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef Vluuks het volgende:
Ziet er goed uit! Ben zelf alleen niet helemaal weg van het blauw als kleuraccent, maar zou nu ook niet weten wat voor kleur wel zou staan haha.
Die opendag poster (?) is ook vet trouwens, die waaiervormen zijn echt tof.
Van unmountablequote:Op maandag 14 oktober 2013 06:36 schreef very het volgende:
[..]
Thanks!
Blauw is mijn vaste accentkleur, dus daar ben ik (naar tevredenheid) aan gebonden
En opendag poster? Waaiervormen? Lolwut? Ik weet niet zo goed wat je bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |