Ben het met je eens, maar de montage speelt daar maar al te dankbaar op in volgens mij, waardoor het allemaal nog eens extra uitvergroot wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef UltraR het volgende:
Zong best aardig. Maar ga ff lekker alleen je moeder lastig vallen met dat religieuze geneuzel aub.
Daar kan ik toch zo moe van worden, van die mensen die overal en altijd over hun geloof moeten gaan zitten zeuren. Wordt je er zelf blij van, prima, good for you, maar val er anderen niet mee lastig.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef ranja het volgende:
Ik vond het tegenvallen, was lang zo enthousiast niet als de jury.
Het gebeurt vaker wanneer een man en een vrouw het met elkaar doen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gebeurt vaker wanneer een man en een vrouw het met elkaar doen.
Aangepast.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gebeurt vrijwel altijd wanneer een gereformeerde man en een gereformeerde vrouw het met elkaar doen.
Zwanger zijn en vervolgens kind krijgen zet op zijn minst een enorme rem op een mogelijke carriere. Zie Rafaella.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:05 schreef Flounder het volgende:
Ik vind haar zoooo goed! Super stem, hoezo geen x-factor? Die meid straalt een en al x-factor uit!
Zwanger? Oh neeeeeee!
Ze had beter met the voice mee kunnen doen. Want die heeft ze in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:05 schreef Flounder het volgende:
Ik vind haar zoooo goed! Super stem, hoezo geen x-factor? Die meid straalt een en al x-factor uit!
Zwanger? Oh neeeeeee!
Ze is gereformeerd en bij gereformeerden bestaan ongelukjes niet en kiezen ook niet. Als je zwanger bent ben je zwanger.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:51 schreef ranja het volgende:
Het kan natuurlijk een 'ongelukje' zijn, of iets waar ze al langer mee bezig is en nu opeens gelukt is.
Maar het is inderdaad wel een reden om voor een ander te kiezen. Het is niet zo dat ze nou topfavoriet bij de 26+ is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |