quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of ik twee UI'en mag
Wat een stelletje spuit11'en vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij Danny vragen of je twee UI's mag.
Zo bedoelde ik 'm eigenlijk. Wij zitten zo op één lijn vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, ik vatte het samen.
Of een beweegbaar uitje. Boobie links, boobie rechts etc.
Ben je overmorgen thuis?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Wat een stelletje spuit11'en vandaag
Aah maar dat zei je niet. Ik verduidelijk vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 'm eigenlijk. Wij zitten zo op één lijn vandaag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah maar dat zei je niet. Ik verduidelijk vandaag.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, wijze Venco.
Het zou leuk zijn geweest als ik Betty had gehetenquote:
Nee, maar zou mezelf niet als een nerd willen omschrijven.quote:
Och, zolang je er maar niet uitziet als een nerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar zou mezelf niet als een nerd willen omschrijven.
Alhoewel ik sommige eigenschappen wel heb.
Waaronder dus een liefde voor fantasy en science fiction.
En comics.
Ok, misschien ben ik toch wel een beetje een nerd
Kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, zolang je er maar niet uitziet als een nerd
Oh dus er is nog hoop voor mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zo goed passen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn geweest als ik Betty had geheten
Mensen vinden mij er op een foto wel eens zo uit zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar zou mezelf niet als een nerd willen omschrijven.
Alhoewel ik sommige eigenschappen wel heb.
Waaronder dus een liefde voor fantasy en science fiction.
En comics.
Ok, misschien ben ik toch wel een beetje een nerd
Ben je al zeeziek?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen vinden mij er op een foto wel eens zo uit ziengelukkig ben ik het niet.
Wtf, de flat gaat nu echt heel hard en ver heen en weer
Als die man die Yuki gespot heeft er cute uit ziet maar wel begint over a kwadraat plus....'shut up and just kiss me!'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kuten ik dan? I not only act like a nerd I look like one too.
Misschien moet dan maar in TBBT gaan spelen of aan beauty en de nerd gaan meedoenquote:
Ach, zolang jij je prima voelt is dat het beste. Of je koopt andere kleding of andere kapsel of whatever, maar dat moet wel iets zijn waar jij je prettig bij voelt. Je gaat jezelf niet veranderen omdat anderen dat zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet dan maar in TBBT gaan spelen of aan beauty en de nerd gaan meedoen
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, zolang jij je prima voelt is dat het beste. Of je koopt andere kleding of andere kapsel of whatever, maar dat moet wel iets zijn waar jij je prettig bij voelt. Je gaat jezelf niet veranderen omdat anderen dat zeggen.
Liever een echte oprechte Tijn dan een neppert
Wat let je om dat te doen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Alleen ik zou wel een aantal dingen willen veranderen aan mijzelf. Wat andere kleren en dat soort dingen.
Daar kan je zo mee beginnen, je koopt eens een zootje nieuw spul aan kleren (hoeft niet per se duur te zijn) en je probeert eens wat uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Alleen ik zou wel een aantal dingen willen veranderen aan mijzelf. Wat andere kleren en dat soort dingen.
Ik voel mij nu prettig met de kleren die ik nu draag. Verandering is eng.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
Lol. In de storm is dus uiteindelijk het deksel van mijn vuilnisbak weggewaaid. Blijkbaar heeft mijn buurvrouw buiten de onderdelen gevonden, want het deksel ligt nu (in 2en) in de gang
makkelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
Lol. In de storm is dus uiteindelijk het deksel van mijn vuilnisbak weggewaaid. Blijkbaar heeft mijn buurvrouw buiten de onderdelen gevonden, want het deksel ligt nu (in 2en) in de gang
Als ik kleren koop is het meestal een spijker een paar shirts of truien. Kleding boeit mij niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kan je zo mee beginnen, je koopt eens een zootje nieuw spul aan kleren (hoeft niet per se duur te zijn) en je probeert eens wat uit.
True, maar andere kleren willen maar niet dragen/kopen omdat het eng is, dat levert een probleem op lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voel mij nu prettig met de kleren die ik nu draag. Verandering is eng.
Kleding boeit je niets en toch wil je andere dingen of veranderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik kleren koop is het meestal een spijker een paar shirts of truien. Kleding boeit mij niets.
Daarin verschillen wij dan niet zoveelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik kleren koop is het meestal een spijker een paar shirts of truien. Kleding boeit mij niets.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, maar andere kleren willen maar niet dragen/kopen omdat het eng is, dat levert een probleem op lijkt mij.
Is het gewoon zo dat wat je nu draagt in jouw ogen het meest prettige is voor jou en jij je er goed bij voelt, dan hoef je niets te wisselen natuurlijk
vriendin met gevoel voor stijl meenemen als je gaat winkelen, dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar het is natuurlijk niet alleen de kleding het is mijn hele uiterlijk en gedrag/houding. Die laatste 2 verander niet zo makkelijk.
Als ik voor mezelf kleren zou gaan kopen, dan zou ik me er ook gewoon snel vanaf maken, puur omdat ik de tijd er niet echt voor wil nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn kledingstijl is nu niet echt verzorgdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kleding boeit je niets en toch wil je andere dingen of veranderen?
Dan moet je die wel hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin met gevoel voor stijl meenemen als je gaat winkelen, dat doe ik ook altijd
Dat dus, lekker hapje eten enzo. Meestal ook in een leuke stadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf kleren zou gaan kopen, dan zou ik me er ook gewoon snel vanaf maken, puur omdat ik de tijd er niet echt voor wil nemen.
Dus neem altijd een goede vriendin mee, gezellig dagje uit, en zij heeft een goede smaak qua kleding.
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, lekker hapje eten enzo. Meestal ook in een leuke stad
Coolquote:
De kleding kan een begin zijn he Tijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar het is natuurlijk niet alleen de kleding het is mijn hele uiterlijk en gedrag/houding. Die laatste 2 verander niet zo makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |