Pee, ik ben benieuwd naar de foto's! Smaakt het net als de gekochte?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff...operatie Krakeling misluktSowieso was het deeg onhandelbaar. Dat ging plakken aan mijn handen
Dus toen maar op krakelingen geinspireerde koekjes geprobeerd maar die waren niet gaar na 12 minuten en ik moet echt het brood zo in de oven gooien dus helaas
Maar de Jan Hagel zag er tof uit
Volgens mij wel. Ze zijn alleen iets lichter dan gekochte. En ik had geen greinsuiker dus er zit uiteindelijk kandij op. Maar ik heb al drie stukjes op en ze zijn maar wat lekker dus ik zie verder geen probleemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pee, ik ben benieuwd naar de foto's! Smaakt het net als de gekochte?
toch later geworden qua trein?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Goh station Naarden Bussum... Ooit nog met een ex vriendinnetje vaak afscheidszoenen gehad
Ik heb een LieLie-doosjequote:
Ik weet niet hoe allergisch je bent, maar ik heb had een hele scheidingszone en ik kon geen amandeltje meer ontdekken op jouw koekjes dusseh...ik hoop dat het goed gaatquote:
Oh, helemaal goed joh! Mij overkomt niks van een stukje amandel hoor. Maar dan doet het gewoon zeer en smaakt het niet meer lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe allergisch je bent, maar ik heb had een hele scheidingszone en ik kon geen amandeltje meer ontdekken op jouw koekjes dusseh...ik hoop dat het goed gaat
Komt goed danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, helemaal goed joh! Mij overkomt niks van een stukje amandel hoor. Maar dan doet het gewoon zeer en smaakt het niet meer lekker
Die had even geen internet zei ze toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goed danMaar no way dat ik hier om half 2 weg rij denk ik
Ik zal Krak eens ff PM-en. Die heb ik nog niet zien posten
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die had even geen internet zei ze toch?
Ja, dat schreef ze gisteren, met de toevoeging "tot morgen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat zo?Nee toch? Nou ja, dan merkt ze het wel
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:
Veel plezier vandaag meeters!
eet-ze!
Ok. Hmmm...nou ja. Komt goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ze gisteren, met de toevoeging "tot morgen"
op de site van Canon kun je alleen de updates downloaden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh....ik zal ff kijken of ik die nog kan vinden. Ik denk dat ik die nl. nog in de doos heb zitten en die ligt nu ergens in de kelder
Je weet overigens dat je hier: http://software.canon-europe.com/products/0010677.asp alles kunt downloaden wat ook op de CD staat he
Aaaach ja. Regelmatig een paracetamolletje erin en dan is er niks aan de hand!quote:
Hmmm...ik heb die CD iig niet meer hier boven liggen en geen tijd om hem uit de kelder te vissen. Ik doe dat van de week wel ff als ik het niet vergeet en upload hem dan wel naar yousendit of zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef z80 het volgende:
[..]
op de site van Canon kun je alleen de updates downloaden.
je moet dan of eerst de software geinstalleerd hebben, of de cd-rom hebben.
Sun, FFT, z80 en Vork.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aaaach ja. Regelmatig een paracetamolletje erin en dan is er niks aan de hand!
Zeg, als ik jullie niet meer spreek voor vertrek allemaal: meet-ze! Wie gaan er allemaal, Pee, LieLie, freecell, Lein?
Plus Krakkemieke, AnneX en husbandquote:
Ah ja. En Krak natuurlijk! Wordt nog een drukke boelquote:
Bij de Kringloop - Emmausgangers staan ze voor heel weinig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef Sarabi het volgende:
Het is zeker geen handig moment om te vragen of iemand hier toevallig nog een (keuken)tafel met 4 stoelen over heeft?
Ik wou sowieso hier bij de kringloop gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij de Kringloop - Emmausgangers staan ze voor heel weinig.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
6 flessen ouderwetsche hollandsche drank gehaalden snoep
en nu ga ik koken!
Onee, toch niet. Wel handig zo'n lift. Taxilein kan dus weer een keer minder rijden vandaagquote:
Oud-Hollandsche Cola?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
6 flessen ouderwetsche hollandsche drank gehaalden snoep
en nu ga ik koken!
Denk het wel! De hangop is iets slapper dan de vorige keer, omdat het 2x zo veel is en er nu geen tijd meer is om veel verder te lekken, maar ik denk wel stevig genoeg om van een schoteltje te etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een mooie stapel gebaksschoteltjes, Sun, ook goed?
oeh, lekker. Die heb ik hier voor morgen op de planning staan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Geïnspireerd door de meet gaan we in het kader van oud-Hollandsch vanavond maar eens pannenkoeken maken.
Zo'n lange gasaansteker? Die kan ik wel meenemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Kan er iemand een aansteker of lucifers meebrengen?
Tot straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Vork het volgende:
Z80 kan ieder moment voor de deur staan. Mensen die ik straks zie, tot straks. Andere mensen tot anders.
Er komen voor mij ook best veel nieuwe mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef Vork het volgende:
Van hetzelfde. Ik ken de helft nog niet. Dat is dan ook wel weer interessant.
Welles!! Lielie kent ie!! Heeft hij maandag nog gezien!! En Pee, maar ik weet niet of hij zich dat nog kan herinnerenquote:
Oeh, jum! Ik denk dat ik morgen pannekoeken als ontbijt maak, maar dan van die dikke Amerikaanse.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Geïnspireerd door de meet gaan we in het kader van oud-Hollandsch vanavond maar eens pannenkoeken maken.
Oh, waren jullie weer veel te enthousiast?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja
Wij hebben een bekeuring binnen.... op weg naar de klein Pee-meet
Samquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welles!! Lielie kent ie!! Heeft hij maandag nog gezien!! En Pee, maar ik weet niet of hij zich dat nog kan herinneren
Een Provinciale weg in Delft waarop je maar 50 mag en we reden 57.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
Oh, waren jullie weer veel te enthousiast?
Oh, dat zijn lullige bekeuringenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Een Provinciale weg in Delft waarop je maar 50 mag en we reden 57.
lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jum! Ik denk dat ik morgen pannekoeken als ontbijt maak, maar dan van die dikke Amerikaanse.
altijd een goed idee uit etenquote:Wij gaan vanavond ergens in de stad eten
Wat heb je gegeten? Berehap?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, overleefd, nu terug naar Limboland
43 euro.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat zijn lullige bekeuringen![]()
Maar dan valt de schade mee toch?
Tja, die jongelui met dat gerace in die hippe Punto's ookquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, die jongelui met dat gerace in die hippe Punto's ook
Gewone sate met gepofte aardappel. Veel jonge ouders met kids, maar het voedsel was vers en prijzen redelijk.quote:
Ja, dat vind ik nou echt zonde van het geld. Voor hetzelfde bedrag kan je een keer redelijk uit eten gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, balen van die boete zeg, en ook echt op zo'n lullige plek
Nou. Je bent er weer even van af.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Gewone sate met gepofte aardappel. Veel jonge ouders met kids, maar het voedsel was vers en prijzen redelijk.
Verder m'n ouders natuurlijk in extase over mn nichtje en ik mocht niet te slank worden (na mijn hele leven gehoord dik te zijn van hen)
Echt he, oudersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Gewone sate met gepofte aardappel. Veel jonge ouders met kids, maar het voedsel was vers en prijzen redelijk.
Verder m'n ouders natuurlijk in extase over mn nichtje en ik mocht niet te slank worden (na mijn hele leven gehoord dik te zijn van hen)
limbolandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, overleefd, nu terug naar Limboland
Je weet ze in ieder geval aardig te voorspellen inmiddelsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en ik mocht niet te slank worden (na mijn hele leven gehoord dik te zijn van hen)
Kan reeds 20 meter lopen zonder om te vallen! Gaat echt rap...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt he, oudersAfijn, hoe is het met babi T?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kan reeds 20 meter lopen zonder om te vallen! Gaat echt rap...
bebouwde kom kost meer he... ik had dus 300 meter 71 ipv 50 gereden 's nachts als enige auto op de hele weg en ik mag ¤ 148,- betalen... helaas voor niks gedanst maar ik moet het maar zo snel mogelijk vergeten, anders word je er sip van..quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan reeds 20 meter lopen zonder om te vallen! Gaat echt rap...
Ja. Blijft altijd zonde van het geld zoiets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
bebouwde kom kost meer he... ik had dus 300 meter 71 ipv 50 gereden 's nachts als enige auto op de hele weg en ik mag ¤ 148,- betalen... helaas voor niks gedanst maar ik moet het maar zo snel mogelijk vergeten, anders word je er sip van..
ik denk maar dat ik een autoonderdeel heb gekocht ofzo die zo duur was. daar merk ik ook niks van als ik rij (dat ik het heb gekocht) ... en verder nog extra opletten bij dat soort wegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Blijft altijd zonde van het geld zoiets.
Ben jij niet naar de meet?
Is het ook. Ik heb er eens een voor 155 op de snelweg gehad, daar had ik minder moeite mee met een van 56 op de ring in Zwolle op zondagochtend (gaat daar een stukje van 70 naar 50, en dat dan op een lege brede ring).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Blijft altijd zonde van het geld zoiets.
hoe duur is dat als je 155 gaat op de snelweg? want bekeuringen op de snelweg zijn lager dan bebouwde kom dacht ik. zat je boete hoger dan de mijne? en idd, 50 of 56-57 gaan vind ik gezeikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is het ook. Ik heb er eens een voor 155 op de snelweg gehad, daar had ik minder moeite mee met een van 56 op de ring in Zwolle op zondagochtend (gaat daar een stukje van 70 naar 50, en dat dan op een lege brede ring).
Lekker nog een uur of 2 laten doorpruttelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
doorgegaan voor de boodschappen en daarna 1,5 uur over de goulash gedaandat viel tegen zeg. en nu staat het te stoven.
Weet ik niet meer, viel me toen wel mee geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe duur is dat als je 155 gaat op de snelweg? want bekeuringen op de snelweg zijn lager dan bebouwde kom dacht ik. zat je boete hoger dan de mijne? en idd, 50 of 56-57 gaan vind ik gezeik![]()
aardappelpuree maar das zo klaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker nog een uur of 2 laten doorpruttelen.![]()
Wat eet je erbij?
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
r.
Tavvie gaat het wel? Af en toe een paramolleke innemen tegen de koortspieken zeker?
Compliment met 3X woordwaardequote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Ooit een oud collega aan de balie in Utreg gehad : eerste wat ze keihard door de ziekenhuishal zei was :
Bloes! wat zie jij er k.o.s.t.e.l.ij.k. uit!!!!!! met zo'n gezicht erbij![]()
![]()
(ik was toen ruim 20 k zwaarder dan toen ik met haar samenwerkte)
Een van mijn oud-huisgenoten beweerde altijd dat je enorm gaat zweten van paracetamolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef TAV74 het volgende:
Niet bepaaldMaar we overleven het wel weer
![]()
Gekke van die paracetamol is trouwens dat het voor mijn gevoel eerst erger wordt (hoofdpijn en koorts) en daarna pas beter
dat is wel gek. heb ik geen last van. je bent niet alleen toch? Sam is nog thuis toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet bepaaldMaar we overleven het wel weer
![]()
Gekke van die paracetamol is trouwens dat het voor mijn gevoel eerst erger wordt (hoofdpijn en koorts) en daarna pas beter
apart... zit zeker een stof in waar hij/zij niet tegenkan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een van mijn oud-huisgenoten beweerde altijd dat je enorm gaat zweten van paracetamolIk heb er zelf geen ervaring mee, met dat effect.
Sam is mee naar de meetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel gek. heb ik geen last van. je bent niet alleen toch? Sam is nog thuis toch?
beterschap!
Dat gevoel heb ik dus ook vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een van mijn oud-huisgenoten beweerde altijd dat je enorm gaat zweten van paracetamolIk heb er zelf geen ervaring mee, met dat effect.
ah weer wat geleerd. thanksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Paracetamol heeft de eigenschap om de koorts te drukken.. als het dus weer wat uitgewerkt is, of tussen 2 dosissen in, piekt je koorts dan weer
Ja maar, ik piek steeds net nadat ik een nieuwe heb genomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Bluezz het volgende:
Paracetamol heeft de eigenschap om de koorts te drukken.. als het dus weer wat uitgewerkt is, of tussen 2 dosissen in, piekt je koorts dan weer
Daar gaat mijn theoriequote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef TAV74 het volgende:
Ja maar, ik piek steeds net nadat ik een nieuwe heb genomenEn dat dus iedere keer,met wisselende tijd er tussen..
Je moet ze ook niet als zetpil innemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:26 schreef TAV74 het volgende:
Ja maar, ik piek steeds net nadat ik een nieuwe heb genomenEn dat dus iedere keer,met wisselende tijd er tussen..
Wow, dat je zelfs hier een grap op dit niveau van weet te maken, respectquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet als zetpil innemen.
Knap he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef TAV74 het volgende:
Wow, dat je zelfs hier een grap op dit niveau van weet te maken, respect
Het zal de paracetamol wel wezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
apart... zit zeker een stof in waar hij/zij niet tegenkan?
ooohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Bluezz het volgende:
Oe, als Babi J. morgen nog een loopoortje heeft (hij is niet ziek gelukkig, het kan nu naar buiten ivm die buisjes) mag ie maandag niet naar de opvang en ga ik oppassen
(heb al mijn werkdag kunnen ruilen)
Voor Babi J. hoop ik dat het morgen over is, maar voor mezelf natuurljik niet
jazeker. ik had een afspraak maar werd uitgesteld en later afgezegd met een leugenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Stil hier als een er een meeting is
Ik ga maar eens lekker verder in mijn spannende boek
Mooi dat het gezellig was! Heeft Sam jullie kids niet opgegeten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
dat. was. veel. te. kort....
Maar wel leuk!
En ik weet nog wie iedereen is! Wel leuk om even een beeld te hebben
Volgende keer bij ons?Maar een uurtje van Isa af en dan zijn wij er langer
Hij deed een poging op de jongste, maar dat was voor allebei dusdanig schrikken dat het bij één poging is gebleven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mooi dat het gezellig was! Heeft Sam jullie kids niet opgegeten?
Ja. En waargebeurd verhaal. Even kijkpauze ingelast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef freecell het volgende:
Ken ik zo niet
Vrij nieuwe film nog wel!
90ste minuut ook, PSV betaald de rekening voor de wedstrijd tegen WIIquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zat er al op te hopen. Andere standen zijn ook gunstig.
Dat was ze inderdaad! Ze was anders dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef Duderella het volgende:
Jullie hebben die lieve leuke AnneX ontmoet! Daar ben ik wel een beetje jaloers op.
Had je niet verwacht dat ze leuk was?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat was ze inderdaad! Ze was anders dan ik verwacht had
Haha, jawel, maar had gewoon niet zo'n goed beeld van haarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat ze leuk was?![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Duderella het volgende:
Ik 'ken' haar al wat langer uit K&W. Dat scheelt, denk ik.
Arty vertelde gisteren tussen neus en lippen door dat hij De Jag heeft gekocht.Taxatierapport was al binnen en viel prima uit, dus had hij de deal maar gesloten.
![]()
Nieuwprijs volgens het taxatierapport was destijds gelijk aan de aankoopprijs van mijn eerste huisje in Den Haag.Verschil was dat je in mijn huis achterin je benen kon strekken.
Lein en Ross gingen wel goed met de likeurtjes vlak voor we weggingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Duderella het volgende:
En wie was er het meest dronken LieLie?
En wat vond je het lekkerste gerecht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Lein en Ross gingen wel goed met de likeurtjes vlak voor we weggingen
Hm, ik denk dat ik de groentekroketjes en de filosoof wel toppers vondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
En wat vond je het lekkerste gerecht?
vooral die groentekroketten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik de groentekroketjes en de filosoof wel toppers vond
Nietzsche is inderdaad een fijn gespreksonderwerp tijdens groentekroketten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik de groentekroketjes en de filosoof wel toppers vond
Vierschaft, dat was het inderdaad!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vooral die groentekroketten!En het brood van Pee!
En ik vond de vierschaft van Lein ook erg lekker! En eigenlijk alles wel..
![]()
Oh en de taart van Lie is een geslaagd experiment gebleken![]()
En Annex en mr Annex zijn erg leuk!En ik vond het ook heel tof om Krakke te ontmoeten, met haar mooie zwarte scheurschoenen
En Vork en TARA en FC.. De rest had ik al eens gezien, maar gezien de kleine setting nu ook wat beter leren kennen, erg geslaagd dus
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nietzsche is inderdaad een fijn gespreksonderwerp tijdens groentekroketten.
Klinkt lekker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vooral die groentekroketten!En het brood van Pee!
En ik vond de vierschaft van Lein ook erg lekker! En eigenlijk alles wel..
![]()
Oh en de taart van Lie is een geslaagd experiment gebleken![]()
En Annex en mr Annex zijn erg leuk!En ik vond het ook heel tof om Krakke te ontmoeten, met haar mooie zwarte scheurschoenen
En Vork en TARA en FC.. De rest had ik al eens gezien, maar gezien de kleine setting nu ook wat beter leren kennen, erg geslaagd dus
Nietzschequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nietzsche is inderdaad een fijn gespreksonderwerp tijdens groentekroketten.
Klein van stuk maar met een groot hartquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef LieLie het volgende:
Lein is trouwens kleiner dan ik had gedacht
Dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klein van stuk maar met een groot hart
Vond je haar op je lijken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef LieLie het volgende:
Lein is trouwens kleiner dan ik had gedacht
Ze riep zelf meteen van nietquote:
Volgens mij lijken jullie ook helemaal niet op elkaar, maar het is alweer even geleden dat ik Lein irl heb gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze riep zelf meteen van niet
En ik kan mezelf niet zien als ik bij haar sta
Maar volgens mij valt het wel mee, al snap ik het wel als je de foto's van laatst bekijkt.
Nice!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:22 schreef Duderella het volgende:
Ik 'ken' haar al wat langer uit K&W. Dat scheelt, denk ik.
Arty vertelde gisteren tussen neus en lippen door dat hij De Jag heeft gekocht.Taxatierapport was al binnen en viel prima uit, dus had hij de deal maar gesloten.
![]()
Nieuwprijs volgens het taxatierapport was destijds gelijk aan de aankoopprijs van mijn eerste huisje in Den Haag.Verschil was dat je in mijn huis achterin je benen kon strekken.
Yeah!quote:
1,5 weekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Maar nu moeten we nog anderhalve week wachten voor we e.e.a. daadwerkelijk voor de deur hebben staan.
Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een kindje heb gekregen, maar dan meteen heel knap & snel.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij lijken jullie ook helemaal niet op elkaar, maar het is alweer even geleden dat ik Lein irl heb gezien.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Maar nu moeten we nog anderhalve week wachten voor we e.e.a. daadwerkelijk voor de deur hebben staan.
Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een kindje heb gekregen, maar dan meteen heel knap & snel.
Ja, klopt! Ik was er om 5u al en ik heb een paar lekkere biertjes gedronken. Lekker bijgepraat ook. Een stuk of 2 maar dus ik ben gewoon naar huis gereden. Het was winderig op de weg. Morgen vroeg weer op want ik ga trainen. Vandaar dat ik al thuis ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef LieLie het volgende:
Dat geloof ik meteen
Was jij niet bier drinken in Zwolle?
Dat van de wind klopt ja! Ik voelde het ook behoorlijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, klopt! Ik was er om 5u al en ik heb een paar lekkere biertjes gedronken. Lekker bijgepraat ook. Een stuk of 2 maar dus ik ben gewoon naar huis gereden. Het was winderig op de weg. Morgen vroeg weer op want ik ga trainen. Vandaar dat ik al thuis ben.
Dat is best snel toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Duderella het volgende:
Yeah!![]()
Like me!quote:Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een kindje heb gekregen, maar dan meteen heel knap & snel.
Nicequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:15 schreef Duderella het volgende:
Zo'n Jag hebben wij nu dus. Voor de liefhebbers.
Trusten AnneX, ook voor de misterX.
Jij hebt ook eenb knap, snel kindje gekregen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is best snel toch?Lijkt me een heerlijke auto
[..]
Like me!
Ja en eerder ook: like seeing your dad dance.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nice![]()
Dat commentaar op het design van de BMW op het eind trouwens
Maarre.. die tent he? Past die wel in de jag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja en eerder ook: like seeing your dad dance.
Wij reden hiervoor dus BMW. Bweb bweb bweeeebbbb....
Welke tent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maarre.. die tent he? Past die wel in de jag?
Echt? Oh, dat heb ik dan niet opgeslagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Welke tent?
Wij hebben geen tent.
Onze tent bleek lek.
En dus kregen we ons geld terug.
Er is geen enkele reden meer om tenten te bezitten in het restant van ons voortbestaan.
Dankie Dankiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Feli met de nieuwe aanwinst alvast dudenarty!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:19 schreef Duderella het volgende:
Jij hebt ook eenb knap, snel kindje gekregen?
Ook een Jag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan maar eens slapen, morgenvroeg willen we nog naar de doop van de baby van vrienden
Die tenten-supermarchée in Roden bleek zo geweldig nog niet, helaas. Maar we kregen ons geld wel terug. Achteraf bleek dat ze een fabrieks-afgekeurde tenten-lijn verkochten in de uitverkoop. Hopende dat mensen er niet mee zouden terugkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Echt? Oh, dat heb ik dan niet opgeslagen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
http://www.imagebam.com/image/434071118200848
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die tenten-supermarchée in Roden bleek zo geweldig nog niet, helaas. Maar we kregen ons geld wel terug. Achteraf bleek dat ze een fabrieks-afgekeurde tenten-lijn verkochten in de uitverkoop. Hopende dat mensen er niet mee zouden terugkomen.
Die zal ongetwijfeld richting Deutschland gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hebben jullie al een eerste cruise-tocht gepland??
Leek het je uberhaupt een rot-winkel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
echt.. het verbaast me niets eerlijk gezegd
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die zal ongetwijfeld richting Deutschland gaan.
[..]
Die tenten-supermarchée in Roden bleek zo geweldig nog niet, helaas. Maar we kregen ons geld wel terug. Achteraf bleek dat ze een fabrieks-afgekeurde tenten-lijn verkochten in de uitverkoop. Hopende dat mensen er niet mee zouden terugkomen.
Nee op zich niet, voor de kleine dingen en voor een goedkope festival tent gaan wij naar zijn evenknie Obelink in Winterswijk. Verschrikkelijke winkel qua opzet en drukte hoor, maar ze hebben echt álles zo ongeveer wat we nodig hebben dus dat is handig. Maar het verbaast me gewoon niet dat ze minderwaardige tenten op die manier proberen te slijten..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leek het je uberhaupt een rot-winkel?
Ik snap je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee op zich niet, voor de kleine dingen en voor een goedkope festival tent gaan wij naar zijn evenknie Obelink in Winterswijk. Verschrikkelijke winkel, maar ze hebben echt álles zo ongeveer wat we nodig hebben. Maar het verbaast me gewoon niet dat ze minderwaardige tenten op die manier proberen te slijten..
JA HEEL ERG MAAR HET IS NUU VOORBIJ!!!!!! Rustig maar Bluezz.quote:
Dat is ook gewoon netjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik snap je.
Iemand die er heeft gewerkt zei dat ook al, dat ze er dus restanten verkopen.Wisten wij veel.
Maar we hebben het volledige bedrag terug gekregen en dus gratis tent-verblijf gehad afgelopen zomer.
In de hoop dat mensen er niet mee terug zouden komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Duderella het volgende:
JA HEEL ERG MAAR HET IS NUU VOORBIJ!!!!!! Rustig maar Bluezz.
Bluezz Frequinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In de hoop dat mensen er niet mee terug zouden komen.
KAN IK ZO KWAAD OM WORDEN!!!
Peeuw!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:40 schreef Duderella het volgende:
JA HEEL ERG MAAR HET IS NUU VOORBIJ!!!!!! Rustig maar Bluezz.
*insert brabo accent :quote:
Dan ga je maar gewoon in de bus zitten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef LieLie het volgende:
Oh, nog even: de nieuwenieuwe mobiele layout werkt nog beter! Maar nu zit ik straks nooit meer in de bus
Ah joh.. voelen ze niets meer vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het waarderen wanneer de bus over de begraafplaats rijdt
Truequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah joh.. voelen ze niets meer van
Eh ik ben je hier kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef LieLie het volgende:
Ik denk niet dat ze het waarderen wanneer de bus over de begraafplaats rijdt
Ik weet ook nog dat jij me sms-te toen we met dat lekke mandje in Cochem zaten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*insert brabo accent :
Maar WAAROM VERKOOPT U GEWOON EEN TENT als u WEET dat ie zo lek is als een mandje? HÈ HÈ HÈ ??????
Die onrustige dolende zielen danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah joh.. voelen ze niets meer van
JA DAT KAN TOCH OOK NIET!!! GEEF NOU MAAR GEWOON TOE VERDAMD NOG MAHL!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:47 schreef Duderella het volgende:
Ik weet ook nog dat jij me sms-te toen we met dat lekke mandje in Cochem zaten.
Zette je de hele handel op FOK!: DIE HELE POLYCOTTON-TENT LEKT ALS DE NETEN!!
Busje komt zooooooooooooquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien willen ze wel meerijden?
wILLIBRORD.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JA DAT KAN TOCH OOK NIET!!! GEEF NOU MAAR GEWOON TOE VERDAMD NOG MAHL!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Zijn er nog foto's gemaakt van de meet en het eten?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:
Zijn er nog foto's gemaakt van de meet en het eten?
Nou, je weet het antwoord nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Uw hoofdletters VERADEN u mvroitjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Duderella het volgende:
wILLIBRORD.![]()
mET MIJN CAPSLOCK AAN, DOE IK DIT GEWOON.
Maar ze zijn er wel! P heeft ook nog wat gemaakt en AnneXquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel te druk zitten kletsen om echt veel foto's te maken eigenlijk
Een meeting is er niet voor om te kletsen gekkiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel te druk zitten kletsen om echt veel foto's te maken eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een meeting is er niet voor om te kletsen gekkieObserveren FTW
Dag zweetkoppie, morgen weer wat beter hopelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga maar weer eens richting bed, enerverende dagen zijn het zo![]()
Komt wel weer een keertjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef LieLie het volgende:
Ik vin het wel zund dat jullie niet konden/kunnen komen hoor, B en G
Logisch en alles naturlich, maar ben wel benieuwd naar jullie ook
B&G zijn wel heel leuk, vind ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef LieLie het volgende:
Je mist niks aan die 2 ouwe mopperaars hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:59 schreef LieLie het volgende:
Ik ook van jou.quote:
Maar jij kent me niet heel goed toch?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Die honderdschaft ziet er lekker oeroudhollandsambachtelijk uut
quote:
ik heb je op de Bluezzedaal meet gezien en wat ik daar gezien heb vind je n heel tof mensquote:Op zondag 6 februari 2011 00:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar jij kent me niet heel goed toch?
Een stille dude is een toffe dudequote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb je op de Bluezzedaal meet gezien en wat ik daar gezien heb vind je n heel tof mens
die maakte mn oma als de bestequote:
Ik opperde net bij B. om van de Bloemendaalmeet een jaarlijkse traditie (invite-only) te maken in de na-zomer.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb je op de Bluezzedaal meet gezien en wat ik daar gezien heb vind je n heel tof mens
Maar rolletjes en knieperties zijn niet hetzelfdequote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
En dan in de vorm van een rolletje met slagroom er in gespoten
Welles!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar rolletjes en knieperties zijn niet hetzelfde
Pick me, pick me!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik opperde net bij B. om van de Bloemendaalmeet een jaarlijkse traditie (invite-only) te maken in de na-zomer.
Je bent er volgende keer absoluut bij met jouw Mr.quote:
Ah, nou, ik jou ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen tafeltennis isquote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
even een groetje voor het slapen gaan.
veel lekker eten en leuk gezelschap dus, mooi dat het zo gezellig was in Hoogeveen
kan iemand even op de wind gaan zitten? Ik heb morgen tenniscompetitie.. buiten
trusten!!
Volgens mij is het echt exact het zelfde, heet ook het zelfde alleen het is een andere vorm..quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neh, ze maken ze ook verschillend hoor.. Ik vind knieperties zoeter
Welterusten.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
even een groetje voor het slapen gaan.
veel lekker eten en leuk gezelschap dus, mooi dat het zo gezellig was in Hoogeveen
kan iemand even op de wind gaan zitten? Ik heb morgen tenniscompetitie.. buiten
trusten!!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kniepertie?wasRedirected=truequote:Op zondag 6 februari 2011 00:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt exact het zelfde, heet ook het zelfde alleen het is een andere vorm..
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent er volgende keer absoluut bij met jouw Mr.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik opperde net bij B. om van de Bloemendaalmeet een jaarlijkse traditie (invite-only) te maken in de na-zomer.
Ik ga alvast wat pesto makenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |