Pee, ik ben benieuwd naar de foto's! Smaakt het net als de gekochte?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff...operatie Krakeling misluktSowieso was het deeg onhandelbaar. Dat ging plakken aan mijn handen
Dus toen maar op krakelingen geinspireerde koekjes geprobeerd maar die waren niet gaar na 12 minuten en ik moet echt het brood zo in de oven gooien dus helaas
Maar de Jan Hagel zag er tof uit
Volgens mij wel. Ze zijn alleen iets lichter dan gekochte. En ik had geen greinsuiker dus er zit uiteindelijk kandij op. Maar ik heb al drie stukjes op en ze zijn maar wat lekker dus ik zie verder geen probleemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pee, ik ben benieuwd naar de foto's! Smaakt het net als de gekochte?
toch later geworden qua trein?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Goh station Naarden Bussum... Ooit nog met een ex vriendinnetje vaak afscheidszoenen gehad
Ik heb een LieLie-doosjequote:
Ik weet niet hoe allergisch je bent, maar ik heb had een hele scheidingszone en ik kon geen amandeltje meer ontdekken op jouw koekjes dusseh...ik hoop dat het goed gaatquote:
Oh, helemaal goed joh! Mij overkomt niks van een stukje amandel hoor. Maar dan doet het gewoon zeer en smaakt het niet meer lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe allergisch je bent, maar ik heb had een hele scheidingszone en ik kon geen amandeltje meer ontdekken op jouw koekjes dusseh...ik hoop dat het goed gaat
Komt goed danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, helemaal goed joh! Mij overkomt niks van een stukje amandel hoor. Maar dan doet het gewoon zeer en smaakt het niet meer lekker
Die had even geen internet zei ze toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goed danMaar no way dat ik hier om half 2 weg rij denk ik
Ik zal Krak eens ff PM-en. Die heb ik nog niet zien posten
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die had even geen internet zei ze toch?
Ja, dat schreef ze gisteren, met de toevoeging "tot morgen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat zo?Nee toch? Nou ja, dan merkt ze het wel
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:35 schreef Duderella het volgende:
Veel plezier vandaag meeters!
eet-ze!
Ok. Hmmm...nou ja. Komt goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ze gisteren, met de toevoeging "tot morgen"
op de site van Canon kun je alleen de updates downloaden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 07:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh....ik zal ff kijken of ik die nog kan vinden. Ik denk dat ik die nl. nog in de doos heb zitten en die ligt nu ergens in de kelder
Je weet overigens dat je hier: http://software.canon-europe.com/products/0010677.asp alles kunt downloaden wat ook op de CD staat he
Aaaach ja. Regelmatig een paracetamolletje erin en dan is er niks aan de hand!quote:
Hmmm...ik heb die CD iig niet meer hier boven liggen en geen tijd om hem uit de kelder te vissen. Ik doe dat van de week wel ff als ik het niet vergeet en upload hem dan wel naar yousendit of zoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef z80 het volgende:
[..]
op de site van Canon kun je alleen de updates downloaden.
je moet dan of eerst de software geinstalleerd hebben, of de cd-rom hebben.
Sun, FFT, z80 en Vork.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aaaach ja. Regelmatig een paracetamolletje erin en dan is er niks aan de hand!
Zeg, als ik jullie niet meer spreek voor vertrek allemaal: meet-ze! Wie gaan er allemaal, Pee, LieLie, freecell, Lein?
Plus Krakkemieke, AnneX en husbandquote:
Ah ja. En Krak natuurlijk! Wordt nog een drukke boelquote:
Bij de Kringloop - Emmausgangers staan ze voor heel weinig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef Sarabi het volgende:
Het is zeker geen handig moment om te vragen of iemand hier toevallig nog een (keuken)tafel met 4 stoelen over heeft?
Ik wou sowieso hier bij de kringloop gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bij de Kringloop - Emmausgangers staan ze voor heel weinig.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
6 flessen ouderwetsche hollandsche drank gehaalden snoep
en nu ga ik koken!
Onee, toch niet. Wel handig zo'n lift. Taxilein kan dus weer een keer minder rijden vandaagquote:
Oud-Hollandsche Cola?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
6 flessen ouderwetsche hollandsche drank gehaalden snoep
en nu ga ik koken!
Denk het wel! De hangop is iets slapper dan de vorige keer, omdat het 2x zo veel is en er nu geen tijd meer is om veel verder te lekken, maar ik denk wel stevig genoeg om van een schoteltje te etenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een mooie stapel gebaksschoteltjes, Sun, ook goed?
oeh, lekker. Die heb ik hier voor morgen op de planning staan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Geïnspireerd door de meet gaan we in het kader van oud-Hollandsch vanavond maar eens pannenkoeken maken.
Zo'n lange gasaansteker? Die kan ik wel meenemenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Kan er iemand een aansteker of lucifers meebrengen?
Tot straksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Vork het volgende:
Z80 kan ieder moment voor de deur staan. Mensen die ik straks zie, tot straks. Andere mensen tot anders.
Er komen voor mij ook best veel nieuwe mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef Vork het volgende:
Van hetzelfde. Ik ken de helft nog niet. Dat is dan ook wel weer interessant.
Welles!! Lielie kent ie!! Heeft hij maandag nog gezien!! En Pee, maar ik weet niet of hij zich dat nog kan herinnerenquote:
Oeh, jum! Ik denk dat ik morgen pannekoeken als ontbijt maak, maar dan van die dikke Amerikaanse.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Geïnspireerd door de meet gaan we in het kader van oud-Hollandsch vanavond maar eens pannenkoeken maken.
Oh, waren jullie weer veel te enthousiast?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja
Wij hebben een bekeuring binnen.... op weg naar de klein Pee-meet
Samquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welles!! Lielie kent ie!! Heeft hij maandag nog gezien!! En Pee, maar ik weet niet of hij zich dat nog kan herinneren
Een Provinciale weg in Delft waarop je maar 50 mag en we reden 57.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
Oh, waren jullie weer veel te enthousiast?
Oh, dat zijn lullige bekeuringenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Een Provinciale weg in Delft waarop je maar 50 mag en we reden 57.
lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, jum! Ik denk dat ik morgen pannekoeken als ontbijt maak, maar dan van die dikke Amerikaanse.
altijd een goed idee uit etenquote:Wij gaan vanavond ergens in de stad eten
Wat heb je gegeten? Berehap?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, overleefd, nu terug naar Limboland
43 euro.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef LieLie het volgende:
Oh, dat zijn lullige bekeuringen![]()
Maar dan valt de schade mee toch?
Tja, die jongelui met dat gerace in die hippe Punto's ookquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, die jongelui met dat gerace in die hippe Punto's ook
Gewone sate met gepofte aardappel. Veel jonge ouders met kids, maar het voedsel was vers en prijzen redelijk.quote:
Ja, dat vind ik nou echt zonde van het geld. Voor hetzelfde bedrag kan je een keer redelijk uit eten gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, balen van die boete zeg, en ook echt op zo'n lullige plek
Nou. Je bent er weer even van af.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Gewone sate met gepofte aardappel. Veel jonge ouders met kids, maar het voedsel was vers en prijzen redelijk.
Verder m'n ouders natuurlijk in extase over mn nichtje en ik mocht niet te slank worden (na mijn hele leven gehoord dik te zijn van hen)
Echt he, oudersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
Gewone sate met gepofte aardappel. Veel jonge ouders met kids, maar het voedsel was vers en prijzen redelijk.
Verder m'n ouders natuurlijk in extase over mn nichtje en ik mocht niet te slank worden (na mijn hele leven gehoord dik te zijn van hen)
limbolandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, overleefd, nu terug naar Limboland
Je weet ze in ieder geval aardig te voorspellen inmiddelsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en ik mocht niet te slank worden (na mijn hele leven gehoord dik te zijn van hen)
Kan reeds 20 meter lopen zonder om te vallen! Gaat echt rap...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt he, oudersAfijn, hoe is het met babi T?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Kan reeds 20 meter lopen zonder om te vallen! Gaat echt rap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |