Hoort ONZ Radio | Viro te staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:30 schreef JanPiraat het volgende:
de jeugd sterrenstof wat zie ik nou![]()
die draait nu niet.. is al geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:30 schreef JanPiraat het volgende:
de jeugd sterrenstof wat zie ik nou![]()
Hoooi utopiequote:
Snap je waarom ik je heb gemist!quote:
dat meen je nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snap je waarom ik je heb gemist!
zit voor nood al in andere topics te posten
quote:
mooi, kan je ook genieten van de nummers die ik draaiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:34 schreef Frishe het volgende:
Ik zie het.... Zal dat ding zo eens aanslingeren dan. De eerste reden om te luisteren.
quote:
http://www.onz-radio.nl/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:36 schreef Frishe het volgende:
Ik kan op het werk dus niet luisteren.... Tips?
blijf gewoon gezellig. gewoon gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
topic is half dood, msn is dood... alle tekenen zeggen dat ik naar bed moet... maar ik wil nog niet
Ik blijf ook wel.. vraag me alleen af wat ik moet doen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef utopie het volgende:
[..]
blijf gewoon gezellig. gewoon gezellig
er hoort een pop-up scherm in je browser geopend te worden, daarin kan je luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja.... Luister live doet het hier niet. Zal waarschijnlijk aan mij liggen. Of aan de baas.
Wanneer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef utopie het volgende:
ik denk dat ik ook maar weer eens een uurtje moet draaien
ja dat deed het niet... via die linkjes dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
[..]
er hoort een pop-up scherm in je browser geopend te worden, daarin kan je luisteren.
dat kan ie ook proberenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat deed het niet... via die linkjes dan?
yupsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
via www.onzinradio.nl dan en daar luister live?
aaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:42 schreef Zokunen het volgende:
Ik rook er nog een en dan ga ik een uurtje of 2 slapen voor ik richting werk moet
Wederom bedankt voor de muzak, en ook mijn requestjes
zag dat je mij bedankte bij je record spammenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:42 schreef Zokunen het volgende:
Komt ie nu met ruby
Ik wacht nog ff dus
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:12 schreef Zokunen het volgende:
Oh en ik wil dit record opdragen aan Viro, knetter, koelkast, RAGBOER, huppel en alle andere lieve onzin luisterbuis kindertjens!
Whehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zag dat je mij bedankte bij je record spammen
Vind het wel heel lief dat je mij direct na Viro noemdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe
Het was zo fout, maar ik denk dat 90% ontopic was, alleen was er naast Viro niemand anders
Maar sinds die note, m'n 1e, ben ik wat tammer geworden
ik ben ook tammer geworden, is mijn 3de notequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe
Het was zo fout, maar ik denk dat 90% ontopic was, alleen was er naast Viro niemand anders
Maar sinds die note, m'n 1e, ben ik wat tammer geworden
Ook geprobeerd... Zonder resultaat.quote:Als je toch via Windows Media Player wil luisteren kan je http://94.23.28.46:80/ openen doormiddel van het menu of de toetsencombinatie ctrl + u.
Die URL klopt ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Zonder resultaat.
Ik wil graag een note... maar ben te braafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet alleen niet of het door die note kwam of doordat ik ziekjes was
Maar ik ga me proberen te gedragen, ik ben immers bang voor aardwormen
Ik heb er 7, maar da's echt van 8 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil graag een note... maar ben te braaf
Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigt of de speler ondersteund het door u afgespeelde bestand niet. Kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die URL klopt ook niet.
Plak daar eens: http://www.onzinradio.nl/tunein/ in
quote:Spam-records
163 posts - Zokunen - [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Ik heb hem wel zo ingesteld dat je er max 2 kunt doen per 15 minuten. De URL hoor je in de jinglequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
koelekast kan je mij de request url geven, als het masjientje begint moet ik opstaandan doe ik nog ff wat requests die ik kan luisteren op mn mobiel
En als je dit er in plakt: http://94.23.19.48:8000/listen.pls ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:51 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigt of de speler ondersteund het door u afgespeelde bestand niet. Kut
Same shit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je dit er in plakt: http://94.23.19.48:8000/listen.pls ?
probeer dit eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je dit er in plakt: http://94.23.19.48:8000/ ?
Aaahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:54 schreef Frishe het volgende:
Ik kan ook geen VLC downloaden, anders was het probleem ook opgelost.
geloof me, hierna ga jij niet stil kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:08 schreef Zokunen het volgende:
Lekker nummer om af te sluitenschatjes
Ik ga even 2 uur plat
whahaha arme jij, maar je weet niet wat je mist man. gisteren voor het eerst zitten uitzenden van 3.16 tot 7.00quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:09 schreef Frishe het volgende:
Dikke aids. Ze blokken hier vanalles, behalve dat wat ze moeten blocken.
Zeker ouwe, heb je bruut en de rest van de groep nog gesproken? ben ook al een tijdje niet meer online geweestquote:
als het kon dan mocht je met mij meeluisterenquote:
Wees eens een goede user, en pak je laptop. Reis af naar het zuiden des lands en breng me muziekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het kon dan mocht je met mij meeluisteren
te erg idd, zal mijn broertje van de week wel ff wegtrappen achter dat dingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:14 schreef Frishe het volgende:
Ik ben deze week voor het eerst weer online met dat ding sinds een maand of 5.... Erg.
wutt. het zuiden??? weet je wel hoe ver ik dan moet fietsen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:15 schreef Frishe het volgende:
[..]
Wees eens een goede user, en pak je laptop. Reis af naar het zuiden des lands en breng me muziek
Joyriden!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt. het zuiden??? weet je wel hoe ver ik dan moet fietsen!
jah maar ik zou slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vraag wat anders aan dan
als jij nou hierheen komt.. lijkt me veel handiger.. tsss een vrouw in het donker op pad sturen.. dat kan niet hequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:17 schreef utopie het volgende:
wacht maar ff. ik kom op mijn laptop terug
Jullie wilden toch emanciperen!?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij nou hierheen komt.. lijkt me veel handiger.. tsss een vrouw in het donker op pad sturen.. dat kan niet he
wow.. jullie? ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:20 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jullie wilden toch emanciperen!?
Ik kan om 07:00 pas vertrekken.... Dan kan ik net zo goed in één ruk naar huis, om daar een fatsoenlijke PC op te starten.
ik zeg doen, niemand zal hem missen. Dat jij kan luisteren is belangrijkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:22 schreef Frishe het volgende:
Jawel. Heb nog een rat van een collega naast me zitten.... Zal ik hem neerhoeken en in de kruipruimte verbergen tot maandag?
ik allemaal anoniempjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:23 schreef utopie het volgende:
zou iemand even 10x f5 willen doen in mijn fobo? ik vind het niks dat Vinsjuh er 10x tussen staat
hebben jullie geen ramen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:24 schreef utopie het volgende:
[..]
yup, vooral met die storm hierhet woeit en het tocht hier als de tering op m'n kamer
___
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik allemaal anoniempjes
nee. ik woon in een containerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben jullie geen ramen?
anoniem is ook kut.. kun je niet eens terug lurkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:25 schreef utopie het volgende:
[..]ik had het vanmiddag uitgeschakeld, nadat iemand dat te zeiken dat ik anoniem was
Beter!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:29 schreef utopie het volgende:
volgende week tan2 veel bier achterover klappen
20 lentes jong dan al weer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:29 schreef utopie het volgende:
volgende week tan2 veel bier achterover klappen
20 lentes jong dan al weer
flauwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:32 schreef utopie het volgende:
naar buiten? is je huis weg gewaaid ?
Wat moest je buiten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het is viesssss koud buiten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:32 schreef utopie het volgende:
naar buiten? is je huis weg gewaaid ?
hout halen voor de houtkachel.quote:
Aaahhhh. Ik mis mijn open haard....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hout halen voor de houtkachel.
ben erachter dat het hard waait.. en dat met blote benen koud is
nee dat niet maar je zou toch denken dat jullie werk of school hebbe?quote:
op zaterdag?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:39 schreef dragems het volgende:
[..]
nee dat niet maar je zou toch denken dat jullie werk of school hebbe?
of van september tot september een jaartje vrij nemen van schoolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:39 schreef dragems het volgende:
[..]
nee dat niet maar je zou toch denken dat jullie werk of school hebbe?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:40 schreef Viro het volgende:
[..]
of van september tot september een jaartje vrij nemen van school
wel grappigquote:
die anderequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:42 schreef utopie het volgende:
kkj, deze dan?
[ afbeelding ]
ik kan nooit een keuze maken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Brrrrrrr ik krijg het maar niet warm
hij stond al een tijdje in de lijst te wachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah hier is op te dansenik ga ff warm worden
beetje op letten dat demetertjes op het zelfde niveau uitslaan. het liefst tegen de 0 db aanquote:
thnx voor de tip. 2de nacht dat ik draai, dan zijn er geen dj's die tips kunnen gevenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:48 schreef dragems het volgende:
[..]
beetje op letten dat demetertjes op het zelfde niveau uitslaan. het liefst tegen de 0 db aan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:50 schreef dragems het volgende:
mensen ik ga. meneer DE sitekick staat klaar
dat is wel jammer. waar draai je mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
[..]
thnx voor de tip. 2de nacht dat ik draai, dan zijn er geen dj's die tips kunnen geven
pssssssquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:52 schreef utopie het volgende:
DM of PM me maar, en ik help je nadat ik geslapen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:54 schreef utopie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom klik ik ze allemaal open?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd klikte 5 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.utopie.. dit wist jij miss niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Wrijf het er nog maar effe in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:54 schreef utopie het volgende:
zou wel ff de broadcast aan willen zetten![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
utopie.. dit wist jij miss niet...![]()
maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik draai tot 5.20quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:54 schreef utopie het volgende:
wie draaid er nu dan?zou wel ff de broadcast aan willen zetten
![]()
had al iets met koelkast afgesproken anders kon je om 4.00 eropquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:55 schreef utopie het volgende:
ah helaas. zou wel even willen opscheppen met mijn jingles en mijn mix![]()
Jeh! Nondezju! Drenthe of all places.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom hier luisteren dan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:55 schreef utopie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:56 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jeh! Nondezju! Drenthe of all places.....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:56 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jeh! Nondezju! Drenthe of all places.....![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
wat is er mis met Drenthequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:56 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jeh! Nondezju! Drenthe of all places.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
thnxquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ok om 4.00 ben ik eraf en kom er dan na de nummer weer opff het zootje aanzetten. hij is speciaal voor kkj
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is er mis met Drenthe
Ik ben er nog nooit geweest... Dus ik zou het niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan hoop ik dat ik het ook daadwerkelijk leuk vindquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:58 schreef utopie het volgende:
[..]
thnxff het zootje aanzetten. hij is speciaal voor kkj
-insert koosnaampje-
er is heul veul mis meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:58 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest... Dus ik zou het niet weten.en tis een eind fiesten naar de bewoonde wereld:)
-insert koosnaampje-
uhmmm ik ga mij straks rot schrikken denk ik als er geluid is...-insert koosnaampje-
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik het ook daadwerkelijk leuk vindmaar moet ff wakker blijven
![]()
![]()
Via Fochteloërveen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is heul veul mis meeen tis een eind fiesten naar de bewoonde wereld:)
![]()
yups dat is emquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:02 schreef utopie het volgende:
lukt nog niet.
94.23.19.48
port 8000 toch?
![]()
iets speelt nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zit er al vanaf 3.59 niet meer op![]()
![]()
utopie... uhmmm... volgende keer mag het wel een zeiknr zijn.. als je speciaal voor mij wil doen
-insert koosnaampje-
dat kan djkoelkast alleenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:03 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij moet iemand de verzoekjessysteem uitzetten![]()
wahahaha de laptop begint te flippen...-insert koosnaampje-
ik ben dit nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
utopie... uhmmm... volgende keer mag het wel een zeiknr zijn.. als je speciaal voor mij wil doenik kan er niet op
![]()
![]()
Wel meer mensen kunnen het hoor. Pizzalucht volgens mij ook. Zal ik eens proberen?
Edit: geprobeerd. Iemand moet hem uitzetten![]()
nieuwe feature van onz radio. kunnen users nummers aanvragen en die worden gelijk afgespeeld door het systeem. geen tussenkomst van dj's nodig.quote:![]()
volgensmij blijft die plaat hangen en gaat dit nog wel een uur door
bekijk 't maar, ik duik m'n nest weer in![]()
![]()
Vanmiddag gebeurde hetzelfde:
1 Dj leavde
systeem joinde
DJ 2 kon er niet in
toen zei ik al dat er iets moest gebeuren maar is dus niet gebeurd![]()
![]()
stel dat een dj een seconde of 5 zijn connectie verliest kan hij/zij niet meer op de stream komen omdat de verzoek automaat het overneemt![]()
misschien is dit het laatste nummer in de verzoek automaat? kan iemand dat checken? dan zou die na dit nummer moeten stoppen tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:08 schreef Viro het volgende:
stel dat een dj een seconde of 5 zijn connectie verliest kan hij/zij niet meer op de stream komen omdat de verzoek automaat het overneemt?
![]()
gaat allemaal automatischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:09 schreef utopie het volgende:
laat maar. volgende zaad nummer is er al weer![]()
koelkast, om de lege uren op te vullen. slim idee alleen moet de verzoeksysteem wel eraf zodra een dj wil inloggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:09 schreef utopie het volgende:
welke mongool heeft die verzoek automaat verzonnen dan?
![]()
dus trololo, die om half 6 begint, moet eerst wachten op koelkast, die rond 9 uur komt, om vervolgens op de stream te kunnen?
![]()
Mja iemand moet het effe aankaarten. Ik deed het maar er werd niet geluisterdIk ga nu maar slapen.
Je kan er nu niks aan doen. Wachten totdat iemand de automaat een schop geeft.![]()
Er zijn nog wel meer mensen volgens mijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:11 schreef utopie het volgende:
dus trololo, die om half 6 begint, moet eerst wachten op koelkast, die rond 9 uur komt, om vervolgens op de stream te kunnen?
Iig pizzalucht
![]()
De bedoeling hiervan was... het vulde de gaten op.. dj's zouden ze aan en uit moeten kunnen zetten voor als ze stoppen of juist willen draaien... alleen zo ver was koelkast denk ik nog niet...
YeeY.. laptop leeft nog..-insert koosnaampje-
die kan er ook niet op omdat koelkast er eerder op wou dan trolololo's automaatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:11 schreef utopie het volgende:
![]()
ik was al van plan je te vragen waar je wat, omdatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De bedoeling hiervan was... het vulde de gaten op.. dj's zouden ze aan en uit moeten kunnen zetten voor als ze stoppen of juist willen draaien... alleen zo ver was koelkast denk ik nog niet...
YeeY.. laptop leeft nog..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahaha de laptop begint te flippen...![]()
Kreeg ineens allemaal kleurtjes en blokjes.. en toen hield de muziek op.. en toen was ik jullie kwijt.. en snif.. was heel traumatischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:12 schreef utopie het volgende:
[..]
ik was al van plan je te vragen waar je wat, omdat
[..]-insert koosnaampje-
zou de link nog werken om verzoekjes aan te vragen?-insert koosnaampje-
och wijfie toch, hulp nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kreeg ineens allemaal kleurtjes en blokjes.. en toen hield de muziek op.. en toen was ik jullie kwijt.. en snif.. was heel traumatisch?
![]()
een knuffel zou wel helpenquote:
-insert koosnaampje-
Al een hele tijd de bureaublad op mijn pc niet gezien. Had wel altijd wat openstaan. Net alles afgesloten zie ik het volgende :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ff in shock![]()
![]()
Noem 1 liedje die je heel graag wilt horen-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:16 schreef Viro het volgende:
Al een hele tijd de bureaublad op mijn pc niet gezien. Had wel altijd wat openstaan. Net alles afgesloten zie ik het volgende :Oei... Vervelend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ff in shock![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Noem 1 liedje die je heel graag wilt horen![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:16 schreef Viro het volgende:
Al een hele tijd de bureaublad op mijn pc niet gezien. Had wel altijd wat openstaan. Net alles afgesloten zie ik het volgende :Lekker wief heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ff in shockUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
jij kunt toch niet meeluisterenquote:
-insert koosnaampje-
heb jij de link ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht ik al toen ik bob marley hoorde
zo neee.. wat wil je horen?-insert koosnaampje-
nadeel is.. kan maar 2 verzoekjes per kwartier doen
-insert koosnaampje-
nope, maar ik ga douchen, is verdomd warm in mijn kamer. Pc aan, laptop aan, tv aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb jij de link ook?
zo neee.. wat wil je horen?![]()
![]()
Is dit de automaat?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Dan ga ik een paar plaatjes aanvragen.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een knuffel zou wel helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal ik je de link even geven.. toe maar verlaat me maar.. tssss straks blijf ik alleen overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, maar ik ga douchen, is verdomd warm in mijn kamer. Pc aan, laptop aan, tv aan![]()
of alleen met ragboer
-insert koosnaampje-
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:19 schreef utopie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
aaaaaaaaaaaaaw
-insert koosnaampje-
ben binnen 10 minuten terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal ik je de link even geven.. toe maar verlaat me maar.. tssss straks blijf ik alleen over![]()
of alleen met ragboer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: