Hoort ONZ Radio | Viro te staanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:30 schreef JanPiraat het volgende:
de jeugd sterrenstof wat zie ik nou![]()
die draait nu niet.. is al geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:30 schreef JanPiraat het volgende:
de jeugd sterrenstof wat zie ik nou![]()
Hoooi utopiequote:
Snap je waarom ik je heb gemist!quote:
dat meen je nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snap je waarom ik je heb gemist!
zit voor nood al in andere topics te posten
quote:
mooi, kan je ook genieten van de nummers die ik draaiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:34 schreef Frishe het volgende:
Ik zie het.... Zal dat ding zo eens aanslingeren dan. De eerste reden om te luisteren.
quote:
http://www.onz-radio.nl/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:36 schreef Frishe het volgende:
Ik kan op het werk dus niet luisteren.... Tips?
blijf gewoon gezellig. gewoon gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
topic is half dood, msn is dood... alle tekenen zeggen dat ik naar bed moet... maar ik wil nog niet
Ik blijf ook wel.. vraag me alleen af wat ik moet doen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef utopie het volgende:
[..]
blijf gewoon gezellig. gewoon gezellig
er hoort een pop-up scherm in je browser geopend te worden, daarin kan je luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja.... Luister live doet het hier niet. Zal waarschijnlijk aan mij liggen. Of aan de baas.
Wanneer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:37 schreef utopie het volgende:
ik denk dat ik ook maar weer eens een uurtje moet draaien
ja dat deed het niet... via die linkjes dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef Viro het volgende:
[..]
er hoort een pop-up scherm in je browser geopend te worden, daarin kan je luisteren.
dat kan ie ook proberenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat deed het niet... via die linkjes dan?
yupsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
via www.onzinradio.nl dan en daar luister live?
aaaaaaaaaawquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:42 schreef Zokunen het volgende:
Ik rook er nog een en dan ga ik een uurtje of 2 slapen voor ik richting werk moet
Wederom bedankt voor de muzak, en ook mijn requestjes
zag dat je mij bedankte bij je record spammenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:42 schreef Zokunen het volgende:
Komt ie nu met ruby
Ik wacht nog ff dus
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:12 schreef Zokunen het volgende:
Oh en ik wil dit record opdragen aan Viro, knetter, koelkast, RAGBOER, huppel en alle andere lieve onzin luisterbuis kindertjens!
Whehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zag dat je mij bedankte bij je record spammen
Vind het wel heel lief dat je mij direct na Viro noemdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe
Het was zo fout, maar ik denk dat 90% ontopic was, alleen was er naast Viro niemand anders
Maar sinds die note, m'n 1e, ben ik wat tammer geworden
ik ben ook tammer geworden, is mijn 3de notequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe
Het was zo fout, maar ik denk dat 90% ontopic was, alleen was er naast Viro niemand anders
Maar sinds die note, m'n 1e, ben ik wat tammer geworden
Ook geprobeerd... Zonder resultaat.quote:Als je toch via Windows Media Player wil luisteren kan je http://94.23.28.46:80/ openen doormiddel van het menu of de toetsencombinatie ctrl + u.
Die URL klopt ook niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Zonder resultaat.
Ik wil graag een note... maar ben te braafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet alleen niet of het door die note kwam of doordat ik ziekjes was
Maar ik ga me proberen te gedragen, ik ben immers bang voor aardwormen
Ik heb er 7, maar da's echt van 8 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil graag een note... maar ben te braaf
Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigt of de speler ondersteund het door u afgespeelde bestand niet. Kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die URL klopt ook niet.
Plak daar eens: http://www.onzinradio.nl/tunein/ in
quote:Spam-records
163 posts - Zokunen - [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
Ik heb hem wel zo ingesteld dat je er max 2 kunt doen per 15 minuten. De URL hoor je in de jinglequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:50 schreef Zokunen het volgende:
koelekast kan je mij de request url geven, als het masjientje begint moet ik opstaandan doe ik nog ff wat requests die ik kan luisteren op mn mobiel
En als je dit er in plakt: http://94.23.19.48:8000/listen.pls ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:51 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigt of de speler ondersteund het door u afgespeelde bestand niet. Kut
Same shit...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je dit er in plakt: http://94.23.19.48:8000/listen.pls ?
probeer dit eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je dit er in plakt: http://94.23.19.48:8000/ ?
Aaahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:54 schreef Frishe het volgende:
Ik kan ook geen VLC downloaden, anders was het probleem ook opgelost.
geloof me, hierna ga jij niet stil kunnen zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:08 schreef Zokunen het volgende:
Lekker nummer om af te sluitenschatjes
Ik ga even 2 uur plat
whahaha arme jij, maar je weet niet wat je mist man. gisteren voor het eerst zitten uitzenden van 3.16 tot 7.00quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:09 schreef Frishe het volgende:
Dikke aids. Ze blokken hier vanalles, behalve dat wat ze moeten blocken.
Zeker ouwe, heb je bruut en de rest van de groep nog gesproken? ben ook al een tijdje niet meer online geweestquote:
als het kon dan mocht je met mij meeluisterenquote:
Wees eens een goede user, en pak je laptop. Reis af naar het zuiden des lands en breng me muziekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het kon dan mocht je met mij meeluisteren
te erg idd, zal mijn broertje van de week wel ff wegtrappen achter dat dingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:14 schreef Frishe het volgende:
Ik ben deze week voor het eerst weer online met dat ding sinds een maand of 5.... Erg.
wutt. het zuiden??? weet je wel hoe ver ik dan moet fietsen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:15 schreef Frishe het volgende:
[..]
Wees eens een goede user, en pak je laptop. Reis af naar het zuiden des lands en breng me muziek
Joyriden!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt. het zuiden??? weet je wel hoe ver ik dan moet fietsen!
jah maar ik zou slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vraag wat anders aan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |