abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:18:19 #1
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92357617
Vandaag op school moest de hele klas bij wiskunde nablijven omdat 2 jongens zaten te kutten. Zegt me docent: Ja jullie verpesten het voor derest van de klas. Derest van de klas meteen roepen: Straf hun dan! enzo. Zegt die leraar: Julie zijn 1 klas. Ik dacht bij mezelf: wtf ik ga niet nablijven.

Dus de bel ging, en ik bleef nog 5minuten zitten. Tja moest toch nog die sommen afmaken. Beginnen die 2 eikeltjes uit me klas weer te kutten, waarop de leraar zegt da we nog langer blijven zitten.

Op dat moment heb ik me tas gepakt en ben ik het lokaal uit gelopen.

Later van vrienden hoorde ik dat hij het gaat melden aan de afdelingsleider en dat ik vierkantrooster krijg enzo. Dit hoef ik toch allemaal echt niet te pikken?
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_92357699
:')
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:23:31 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92357799
Zulke kleine problemen nog.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:23:35 #4
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92357800
3/10 for effort.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_92357848
Vierkantrooster :')
pi_92358003
Laat je ouders naar school bellen
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:34:20 #7
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92358166
Ik kan me alleen altijd er moeilijk beheersen als iemand me zo behandelt. Ben ook bang dat ik een agressie aanval krijg, als ik maandagochtend met straf word benadert door me afdelingsleider.

Ik ben niet een agressief persoon ofso, maar op sommige momenten wil ik er echt oplos slaan.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:35:50 #8
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92358204
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef noksala het volgende:
Ik kan me alleen altijd er moeilijk beheersen als iemand me zo behandelt. Ben ook bang dat ik een agressie aanval krijg, als ik maandagochtend met straf word benadert door me afdelingsleider.

Ik ben niet een agressief persoon ofso, maar op sommige momenten wil ik er echt oplos slaan.
Nare mensen moeten dood!
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:37:17 #9
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92358252
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Nare mensen moeten dood!
Ik kan toch zeker niet me afdelingsleider vermoorden :D
pi_92358277
quote:

Als je wordt benaderd... beheers jezelf.
Laat je niet gek maken en probeer op een volwassen manier uit te leggen wat er gaande was en hoe je je voelde(alles wat je hier ook zegt). Ook vertellen dat het niet wijs was om zomaar weg te lopen, maar volgens jouw mening was de actie van de docent ook niet goed.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92358302
Gewoon afleren
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:44:28 #12
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92358474
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Als je wordt benaderd... beheers jezelf.
Laat je niet gek maken en probeer op een volwassen manier uit te leggen wat er gaande was en hoe je je voelde(alles wat je hier ook zegt). Ook vertellen dat het niet wijs was om zomaar weg te lopen, maar volgens jouw mening was de actie van de docent ook niet goed.
Maarja ik weet toch dat ik gelijk hebben, en dat weten die leraren op school ook. Dus ik kan discuseren met ze wat ik wil, maar komt er toch op neer van: Ja maar wij zijn de baas, jij hebt geen respect.

of

Ja oke, dat nablijven had niet gehoeven. Nu heb je alsnog straf omdat je niet nableef.

en tja dat soort dingen vind ik echt niet kunnen, en kan daar heel boos om worden.
pi_92358536
Derest

TS kan zo'n vierkantrooster wel gebruiken :o
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_92358546
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef noksala het volgende:

[..]

Maarja ik weet toch dat ik gelijk hebben, en dat weten die leraren op school ook. Dus ik kan discuseren met ze wat ik wil, maar komt er toch op neer van: Ja maar wij zijn de baas, jij hebt geen respect.

of

Ja oke, dat nablijven had niet gehoeven. Nu heb je alsnog straf omdat je niet nableef.

en tja dat soort dingen vind ik echt niet kunnen, en kan daar heel boos om worden.
wie weet minderen ze je straf als ze zien dat je begrijpt waarom ze je willen straffen. :)
ik kan er ook slecht tegen, maar er valt weinigs aan te doen. -O-
Beheersen is sowieso goed voor je in deze wereld, dus begin maar met oefenen. ;)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:53:01 #15
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92358642
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef Lithia het volgende:

[..]

wie weet minderen ze je straf als ze zien dat je begrijpt waarom ze je willen straffen. :)
ik kan er ook slecht tegen, maar er valt weinigs aan te doen. -O-
Beheersen is sowieso goed voor je in deze wereld, dus begin maar met oefenen. ;)
Ik ben niet zo iemand die alles maar accepteert, omdat iedereen dat doet: Daarom is deze wereld nu zo verkankert. Mijn hele klas bleef zitten, ik was de enige die zoiets had van: Mijn les is voorbij, ik heb niks gedaan dus verdien geen straf, daar is de deur, fijn weekend.

Ik ga me vasthouden aan mijn manier van denken en doen. Waar het precies zal eindigen weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat ik mensen tegen ga komen die mij gelijk geven en mij zullen bijstaan.
pi_92358747
Nablijven :') Gewoon net zo lang niet gaan totdat ze er niks meer van zeggen :D
pi_92358779
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef noksala het volgende:

[..]

Ik ben niet zo iemand die alles maar accepteert, omdat iedereen dat doet: Daarom is deze wereld nu zo verkankert. Mijn hele klas bleef zitten, ik was de enige die zoiets had van: Mijn les is voorbij, ik heb niks gedaan dus verdien geen straf, daar is de deur, fijn weekend.

Ik ga me vasthouden aan mijn manier van denken en doen. Waar het precies zal eindigen weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat ik mensen tegen ga komen die mij gelijk geven en mij zullen bijstaan.
Dan wens ik jou oprecht succes. :)
Soms is opstandelijk zijn goed, maar in andere gevallen weer niet. Ga niet altijd opstandelijk doen, want als je dat na een aantal jaar dat standaard doet, dan is het moeilijk om je te beheersen wanneer dat nodig is.
Zorg dat je weet wanneer je wel en wanneer je het niet moet doen.
pi_92358895
De leraar heeft gewoon geen controle over de leerlingen, dus komt hij maar met kutmaatregelen aanzetten, leraar is schuld, als er 2 zitten te kutten, gewoon eruit gooien!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 02:05:31 #19
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92358896
MIjn vader is nog vele erger dan ik, hij gaf me groot gelijk dat ik weg ben gegaan.

Het wordt dus pas feest als ze naar huis gaan bellen :P
pi_92358914
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef noksala het volgende:

[..]

Hiermee eindig je in de sociale werkplaats. Niks tegen jou, maar ieders recht om individueel te zijn is zwaar overschat. Oftewel, het maakt niet uit hoeveel amerikaans films je gezien hebt, waarin de hoofdpersoon 'anders' is en toch goed terecht komt, het stadje red, de chicks krijgt en populair is, dat gebeurt hier niet.
Ben je afwijkend in je sociale omgang, dan word je daarop afgerekend.

Je school mag je straf geven. Jij moet dat accepteren en gewoon braaf luisteren, bij iets onbenulligs als dit.

Dat jij moest blijven zitten, is niet eerlijk. Maar dat was een uitstekende tijdsinvestering geweest t.o.v. je huidige situatie en je mooie, vierkante roostertje.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 02:14:54 #21
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92359092
Mijn situatie is: Ik moest blijven zitten, maar dat deed ik niet.

Volgende situatie is denk ik: Vierkant rooster, maar die negeer ik ook

Volgende situatie: Mijn ouders worden gebelt, en daar houd het geintje gewoon op. Als 2 jongens zitten te kutten, om dan maar de hele klas te straffen. Zo werkt dat niet. Ik ben op school gezet me ouders betalen ervoor, maar niet voor dit soort ongein.
pi_92359431
Als er niks gebeurt en je ouders het oké vinden, dan is er inderdaad weinig aan de hand. Maar voor hetzelfde geld hadden ze je een maand computerverbod gegeven ofzo, wat dan?

Je staat inderdaad voor je principes, maar voor welke prijs?
pi_92359871
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hiermee eindig je in de sociale werkplaats. Niks tegen jou, maar ieders recht om individueel te zijn is zwaar overschat. Oftewel, het maakt niet uit hoeveel amerikaans films je gezien hebt, waarin de hoofdpersoon 'anders' is en toch goed terecht komt, het stadje red, de chicks krijgt en populair is, dat gebeurt hier niet.
Ben je afwijkend in je sociale omgang, dan word je daarop afgerekend.

Je school mag je straf geven. Jij moet dat accepteren en gewoon braaf luisteren, bij iets onbenulligs als dit.

Dat jij moest blijven zitten, is niet eerlijk. Maar dat was een uitstekende tijdsinvestering geweest t.o.v. je huidige situatie en je mooie, vierkante roostertje.
De mensen die jij bedoelt zijn de schapen van deze wereld, de non creatievelingen, lekker braaf luisteren als een schoothondje,ja en amen zeggen als goede soldaten, deze mensen zullen nooit leren voor zichzelf te denken.
pi_92359950
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 03:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

De mensen die jij bedoelt zijn de schapen van deze wereld, de non creatievelingen, lekker braaf luisteren als een schoothondje,ja en amen zeggen als goede soldaten, deze mensen zullen nooit leren voor zichzelf te denken.
Dat valt goed mee. Voor jezelf denken is niet hetzelfde als je gezonde verstand gebruiken. De rector zal een leraar niet gauw op de vingers tikken, solidariteit onder elkaar staat onder docenten hoog (op goede scholen, tenminste).

Als je toch niet kunt winnen, moet je het zonder problemen kunnen accepteren. Nu zullen mensen van TS denken dat hij een kort lontje heeft, niet dat hij principieel is.
pi_92359985
Ik moest vandaag 6 uur inhalen voor 1 uur te laat ...
pi_92360025
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 03:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat valt goed mee. Voor jezelf denken is niet hetzelfde als je gezonde verstand gebruiken. De rector zal een leraar niet gauw op de vingers tikken, solidariteit onder elkaar staat onder docenten hoog (op goede scholen, tenminste).

Als je toch niet kunt winnen, moet je het zonder problemen kunnen accepteren. Nu zullen mensen van TS denken dat hij een kort lontje heeft, niet dat hij principieel is.
kijk even wat je schrijft, je projecteert je eigen visie op een hele groep mensen, dat kan niet.
Verder creëert de leraar door zijn straf spanningen in de klas, stel dat er iemand tegen 1 van die 2 zegt, "lul.nu moet ik langer blijven door jou, je krijgt stompen" dan is de leraar schuld aan de vechtpartij,maar die 2 krijgen straf.
De leraar wordt betaalt om zijn werk te doen en ts zijn ouders betalen veel schoolgeld
"wie betaald,die bepaalt" is de gouden regel.
pi_92361298
Die 2 jongens moest ie er gewoon uitzetten,als de hele klas nou druk was ofzo is het een ander verhaal. Maar nog dommer is de klas uitlopen
pi_92362132
God, wat een straffen allemaal.

Als ik vroeger een uur gespijbeld had dan moest ik 2 uur nablijven.
Dan kende je door je veelvuldige spijbelgedrag de concierge zo goed dat hij gewoon 2 uur opschreef en jij direct naar huis toe kon.
Moest ook wel eens om 6 uur 's ochtends al vroegkomen.
Dan zat ik gewoon 2 uur lang koffie te drinken en te kaarten met de congierges. :7

Jaja, toen moest je wel aardig wat op je kerfstok hebben eer je een blokweek of een schorsing kreeg.
Waren nog eens tijden.

Jullie pubers moeten eens leren te genieten van je jonge jaren, hierna wordt het alleen nog maar kutter. Je moet harder werken, betaalt belasting en niemand meer die voor je zorgt.
Ik doe mijn best.
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2011 @ 10:08:55 #29
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92362496
quote:
Mini Michelos alert! :').
pi_92362552
tering wat ben jij een tokkie.
pi_92362593
Heb het niet zo op je pubergedrag TS, maar wel respect voor je denkwijze. _O_ Je moet je niet helemaal laten kisten door de maatschappij en haar 'juiste standpunten'. Goed dat je zelf ook een standpunt hebt, kom je verder mee in 't leven dan al die andere 300 schapen achter na te gaan.

Gelijkheid en vrijheid is nog lang niet wat het zou moeten zijn. :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:38:57 #32
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_92362964
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 03:21 schreef shintek het volgende:
Ik moest vandaag 6 uur inhalen voor 1 uur te laat ...
hoevaak was je daarvoor al te laat gekomen
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_92363486
:')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:08:51 #34
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92366842
Het zat eigenlijk zo.

Mijn vriendin zat op mij te wachten na schooltijd. Het waaide ook nogal hard, en dan moet zij op me wachten terwijl ik ik ongeschuldig moet nablijven. Normaal heb ik ook niets tegen, beetje extra leren kan nooit kwaad. Alleen tja ik had gewoon een afspraak en geen tijd voor ongein. Toen die 2 kleuters in me klas vervelend zaten te doen, zei die leraar steeds ja 5minuten er bij 5minuten erbij. Ik zat echt te koken van woeden, en zat al te bedenken op welke manier ik ze helemaal in elkaar zou meppen.

Daarna dacht ik

Als ik ze in elkaar mep en ik laat me gaan, dan liggen ze in het ziekenhuis. Dan kom ik in de problemen. Die jongens kunnen er zelf misschien ook niets aan doen, ze moeten gewoon even leren normaal te gedragen. Dat is niet mijn taak, maar dat van de leraar. Daarom ben ik maar gewoon weggelopen toen de bel ging, mijn woede zakte ook meteen weg. Ik hou van discussies, daar zit ik ook op fok :P, dus ik zie het wel maandag. Als ik straf krijg laat ik me vader komen.
pi_92367554
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef noksala het volgende:
Het zat eigenlijk zo.

Mijn vriendin zat op mij te wachten na schooltijd. Het waaide ook nogal hard, en dan moet zij op me wachten terwijl ik ik ongeschuldig moet nablijven. Normaal heb ik ook niets tegen, beetje extra leren kan nooit kwaad. Alleen tja ik had gewoon een afspraak en geen tijd voor ongein. Toen die 2 kleuters in me klas vervelend zaten te doen, zei die leraar steeds ja 5minuten er bij 5minuten erbij. Ik zat echt te koken van woeden, en zat al te bedenken op welke manier ik ze helemaal in elkaar zou meppen.

Daarna dacht ik

Als ik ze in elkaar mep en ik laat me gaan, dan liggen ze in het ziekenhuis. Dan kom ik in de problemen. Die jongens kunnen er zelf misschien ook niets aan doen, ze moeten gewoon even leren normaal te gedragen. Dat is niet mijn taak, maar dat van de leraar. Daarom ben ik maar gewoon weggelopen toen de bel ging, mijn woede zakte ook meteen weg. Ik hou van discussies, daar zit ik ook op fok :P, dus ik zie het wel maandag. Als ik straf krijg laat ik me vader komen.
er gebeurde dus bijna wat ik voorspeld had, de leraar zorgt voor spanningen in de klas.
pi_92367795
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:38 schreef daruk het volgende:

[..]

hoevaak was je daarvoor al te laat gekomen
0 keer
pi_92369607
Om even serieus te reageren.

Je hoeft dit niet te pikken. Wat geeft hun het recht om een onschuldige te straffen?
Als er echt shit is kan je altijd de leerplichtambtenaar of onderwijsinspectie even bellen.
pi_92369944
Volgens mij begrijp ik een beetje waarom de docent de hele klas laat zitten. Ik herinnerde me dat ik ook weleens in de klas moest blijven zitten, maar dat duurde iets van 5 minuten.
Als een stel kinderen gingen etteren, dan liet die docent de hele klas zitten. Dat deed hij om die etters een schuldgevoel te geven. De kinderen in de klas willen weg gaan en gaan dan boos kijken naar de etters. Ik denk dat de docent dan denkt dat die etters minder populariteit zullen krijgen en dan ophouden.
Meestal werkte dat wel toen ik bij de brugklas zat, maar vanaf de derde klas boeide het niemand.

Dusja, ik snap de bedoeling wel, maar ik vind het een matige methode. Gewoon straf geven aan die kinderen is prima.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:43:28 #39
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_92370427
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef noksala het volgende:
... Als ik straf krijg laat ik me vader komen.
Zit je pappie bij de politie, of de marechaussee, of bij de marine?
En wat nou als de pappie van de leraar op jiujitsu zit en je vader in elkaar mept? Haal je dan je moeder erbij of je oom?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_92371739
gewoon de klas uitgaan mietje
wat is dit
pi_92374833
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef Lithia het volgende:
Volgens mij begrijp ik een beetje waarom de docent de hele klas laat zitten. Ik herinnerde me dat ik ook weleens in de klas moest blijven zitten, maar dat duurde iets van 5 minuten.
Als een stel kinderen gingen etteren, dan liet die docent de hele klas zitten. Dat deed hij om die etters een schuldgevoel te geven. De kinderen in de klas willen weg gaan en gaan dan boos kijken naar de etters. Ik denk dat de docent dan denkt dat die etters minder populariteit zullen krijgen en dan ophouden.
Meestal werkte dat wel toen ik bij de brugklas zat, maar vanaf de derde klas boeide het niemand.

Dusja, ik snap de bedoeling wel, maar ik vind het een matige methode. Gewoon straf geven aan die kinderen is prima.
het is juist een slechte methode, de leraar is er om de rust in de klas te bewaren,niet om spanningen te creëren, een andere leraar had die 2 etters eruit gegooid.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:37:21 #42
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92376306
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Zit je pappie bij de politie, of de marechaussee, of bij de marine?
En wat nou als de pappie van de leraar op jiujitsu zit en je vader in elkaar mept? Haal je dan je moeder erbij of je oom?
Gek genoeg is mijn vader niet een vechttype, hij zal eerder voor zorgen dat de leraar zijn baan verliest.

Oja en ik wil het eigenlijk zonder me ouders oplossen, maar ik ben egt niet van plan straf te accepteren. Zou ik dan een leerlingambtenaar moeten bellen?
pi_92376421
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is juist een slechte methode, de leraar is er om de rust in de klas te bewaren,niet om spanningen te creëren, een andere leraar had die 2 etters eruit gegooid.
Ik zeg toch dat de methode matig is?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:43:23 #44
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_92376496
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef noksala het volgende:
Vandaag op school
Ga jij op zaterdag naar school?
AFCA CBS
pi_92376564
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat de methode matig is?
dat is iets anders dan slecht
pi_92376873
VMBO?
pi_92376932
En je zegt dat je van 'vrienden' hebt gehoord dat je een vierkant rooster krijgt, ik geloof het niet.
Een vierkant rooster krijg je niet voor iets als dit TS. Ik zou het maar gewoon even afwachten als ik jou was.
pi_92377085
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat is iets anders dan slecht
Je doet anders wel alsof ik het positief bedoel.
Of het matig, slecht, dramatisch slecht is, het blijft een mening.
Ik noem het matig omdat zo'n methode wel werkt voor brugklassers, maar de methode zelf vind ik slecht. Dus: redelijk goed + slecht = matig.
pi_92378207
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Lithia het volgende:

[..]

Je doet anders wel alsof ik het positief bedoel.
Of het matig, slecht, dramatisch slecht is, het blijft een mening.
Ik noem het matig omdat zo'n methode wel werkt voor brugklassers, maar de methode zelf vind ik slecht. Dus: redelijk goed + slecht = matig.
ik heb een andere mening, en rekenen doen we met cijfers niet met woorden :+
pi_92387790
quote:

heb ik ook wel eens last van :(
Het moet niet gekker worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')