Nare mensen moeten dood!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef noksala het volgende:
Ik kan me alleen altijd er moeilijk beheersen als iemand me zo behandelt. Ben ook bang dat ik een agressie aanval krijg, als ik maandagochtend met straf word benadert door me afdelingsleider.
Ik ben niet een agressief persoon ofso, maar op sommige momenten wil ik er echt oplos slaan.
Ik kan toch zeker niet me afdelingsleider vermoordenquote:
Als je wordt benaderd... beheers jezelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef noksala het volgende:
Ik kan me alleen altijd er moeilijk beheersen als iemand me zo behandelt. Ben ook bang dat ik een agressie aanval krijg, als ik maandagochtend met straf word benadert door me afdelingsleider.
Ik ben niet een agressief persoon ofso, maar op sommige momenten wil ik er echt oplos slaan.
Maarja ik weet toch dat ik gelijk hebben, en dat weten die leraren op school ook. Dus ik kan discuseren met ze wat ik wil, maar komt er toch op neer van: Ja maar wij zijn de baas, jij hebt geen respect.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je wordt benaderd... beheers jezelf.
Laat je niet gek maken en probeer op een volwassen manier uit te leggen wat er gaande was en hoe je je voelde(alles wat je hier ook zegt). Ook vertellen dat het niet wijs was om zomaar weg te lopen, maar volgens jouw mening was de actie van de docent ook niet goed.
wie weet minderen ze je straf als ze zien dat je begrijpt waarom ze je willen straffen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef noksala het volgende:
[..]
Maarja ik weet toch dat ik gelijk hebben, en dat weten die leraren op school ook. Dus ik kan discuseren met ze wat ik wil, maar komt er toch op neer van: Ja maar wij zijn de baas, jij hebt geen respect.
of
Ja oke, dat nablijven had niet gehoeven. Nu heb je alsnog straf omdat je niet nableef.
en tja dat soort dingen vind ik echt niet kunnen, en kan daar heel boos om worden.
Ik ben niet zo iemand die alles maar accepteert, omdat iedereen dat doet: Daarom is deze wereld nu zo verkankert. Mijn hele klas bleef zitten, ik was de enige die zoiets had van: Mijn les is voorbij, ik heb niks gedaan dus verdien geen straf, daar is de deur, fijn weekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
wie weet minderen ze je straf als ze zien dat je begrijpt waarom ze je willen straffen.![]()
ik kan er ook slecht tegen, maar er valt weinigs aan te doen.![]()
Beheersen is sowieso goed voor je in deze wereld, dus begin maar met oefenen.
Dan wens ik jou oprecht succes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die alles maar accepteert, omdat iedereen dat doet: Daarom is deze wereld nu zo verkankert. Mijn hele klas bleef zitten, ik was de enige die zoiets had van: Mijn les is voorbij, ik heb niks gedaan dus verdien geen straf, daar is de deur, fijn weekend.
Ik ga me vasthouden aan mijn manier van denken en doen. Waar het precies zal eindigen weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat ik mensen tegen ga komen die mij gelijk geven en mij zullen bijstaan.
Hiermee eindig je in de sociale werkplaats. Niks tegen jou, maar ieders recht om individueel te zijn is zwaar overschat. Oftewel, het maakt niet uit hoeveel amerikaans films je gezien hebt, waarin de hoofdpersoon 'anders' is en toch goed terecht komt, het stadje red, de chicks krijgt en populair is, dat gebeurt hier niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die alles maar accepteert, omdat iedereen dat doet: Daarom is deze wereld nu zo verkankert. Mijn hele klas bleef zitten, ik was de enige die zoiets had van: Mijn les is voorbij, ik heb niks gedaan dus verdien geen straf, daar is de deur, fijn weekend.
Ik ga me vasthouden aan mijn manier van denken en doen. Waar het precies zal eindigen weet ik niet, maar ik weet wel zeker dat ik mensen tegen ga komen die mij gelijk geven en mij zullen bijstaan.
De mensen die jij bedoelt zijn de schapen van deze wereld, de non creatievelingen, lekker braaf luisteren als een schoothondje,ja en amen zeggen als goede soldaten, deze mensen zullen nooit leren voor zichzelf te denken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hiermee eindig je in de sociale werkplaats. Niks tegen jou, maar ieders recht om individueel te zijn is zwaar overschat. Oftewel, het maakt niet uit hoeveel amerikaans films je gezien hebt, waarin de hoofdpersoon 'anders' is en toch goed terecht komt, het stadje red, de chicks krijgt en populair is, dat gebeurt hier niet.
Ben je afwijkend in je sociale omgang, dan word je daarop afgerekend.
Je school mag je straf geven. Jij moet dat accepteren en gewoon braaf luisteren, bij iets onbenulligs als dit.
Dat jij moest blijven zitten, is niet eerlijk. Maar dat was een uitstekende tijdsinvestering geweest t.o.v. je huidige situatie en je mooie, vierkante roostertje.
Dat valt goed mee. Voor jezelf denken is niet hetzelfde als je gezonde verstand gebruiken. De rector zal een leraar niet gauw op de vingers tikken, solidariteit onder elkaar staat onder docenten hoog (op goede scholen, tenminste).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De mensen die jij bedoelt zijn de schapen van deze wereld, de non creatievelingen, lekker braaf luisteren als een schoothondje,ja en amen zeggen als goede soldaten, deze mensen zullen nooit leren voor zichzelf te denken.
kijk even wat je schrijft, je projecteert je eigen visie op een hele groep mensen, dat kan niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat valt goed mee. Voor jezelf denken is niet hetzelfde als je gezonde verstand gebruiken. De rector zal een leraar niet gauw op de vingers tikken, solidariteit onder elkaar staat onder docenten hoog (op goede scholen, tenminste).
Als je toch niet kunt winnen, moet je het zonder problemen kunnen accepteren. Nu zullen mensen van TS denken dat hij een kort lontje heeft, niet dat hij principieel is.
Mini Michelos alert!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef noksala het volgende:
hoevaak was je daarvoor al te laat gekomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:21 schreef shintek het volgende:
Ik moest vandaag 6 uur inhalen voor 1 uur te laat ...
er gebeurde dus bijna wat ik voorspeld had, de leraar zorgt voor spanningen in de klas.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef noksala het volgende:
Het zat eigenlijk zo.
Mijn vriendin zat op mij te wachten na schooltijd. Het waaide ook nogal hard, en dan moet zij op me wachten terwijl ik ik ongeschuldig moet nablijven. Normaal heb ik ook niets tegen, beetje extra leren kan nooit kwaad. Alleen tja ik had gewoon een afspraak en geen tijd voor ongein. Toen die 2 kleuters in me klas vervelend zaten te doen, zei die leraar steeds ja 5minuten er bij 5minuten erbij. Ik zat echt te koken van woeden, en zat al te bedenken op welke manier ik ze helemaal in elkaar zou meppen.
Daarna dacht ik
Als ik ze in elkaar mep en ik laat me gaan, dan liggen ze in het ziekenhuis. Dan kom ik in de problemen. Die jongens kunnen er zelf misschien ook niets aan doen, ze moeten gewoon even leren normaal te gedragen. Dat is niet mijn taak, maar dat van de leraar. Daarom ben ik maar gewoon weggelopen toen de bel ging, mijn woede zakte ook meteen weg. Ik hou van discussies, daar zit ik ook op fok, dus ik zie het wel maandag. Als ik straf krijg laat ik me vader komen.
0 keerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:38 schreef daruk het volgende:
[..]
hoevaak was je daarvoor al te laat gekomen
Zit je pappie bij de politie, of de marechaussee, of bij de marine?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef noksala het volgende:
... Als ik straf krijg laat ik me vader komen.
het is juist een slechte methode, de leraar is er om de rust in de klas te bewaren,niet om spanningen te creëren, een andere leraar had die 2 etters eruit gegooid.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef Lithia het volgende:
Volgens mij begrijp ik een beetje waarom de docent de hele klas laat zitten. Ik herinnerde me dat ik ook weleens in de klas moest blijven zitten, maar dat duurde iets van 5 minuten.
Als een stel kinderen gingen etteren, dan liet die docent de hele klas zitten. Dat deed hij om die etters een schuldgevoel te geven. De kinderen in de klas willen weg gaan en gaan dan boos kijken naar de etters. Ik denk dat de docent dan denkt dat die etters minder populariteit zullen krijgen en dan ophouden.
Meestal werkte dat wel toen ik bij de brugklas zat, maar vanaf de derde klas boeide het niemand.
Dusja, ik snap de bedoeling wel, maar ik vind het een matige methode. Gewoon straf geven aan die kinderen is prima.
Gek genoeg is mijn vader niet een vechttype, hij zal eerder voor zorgen dat de leraar zijn baan verliest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Zit je pappie bij de politie, of de marechaussee, of bij de marine?
En wat nou als de pappie van de leraar op jiujitsu zit en je vader in elkaar mept? Haal je dan je moeder erbij of je oom?
Ik zeg toch dat de methode matig is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is juist een slechte methode, de leraar is er om de rust in de klas te bewaren,niet om spanningen te creëren, een andere leraar had die 2 etters eruit gegooid.
dat is iets anders dan slechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de methode matig is?
Je doet anders wel alsof ik het positief bedoel.quote:
ik heb een andere mening, en rekenen doen we met cijfers niet met woordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je doet anders wel alsof ik het positief bedoel.
Of het matig, slecht, dramatisch slecht is, het blijft een mening.
Ik noem het matig omdat zo'n methode wel werkt voor brugklassers, maar de methode zelf vind ik slecht. Dus: redelijk goed + slecht = matig.
heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef noksala het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |