WELKE PISLUL HEEFT DE OP VERKRACHT DANquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr ik pak dus ook de OP nooit meer van de wiki
Was jij er ook nog!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
tot 2.00 is de verzoekjes automaat. dan kan ik erin.
Bis morgen.quote:
Ja geen ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WELKE PISLUL HEEFT DE OP VERKRACHT DAN
Hij was goed.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Gitaren voor koelkast, omdat ik hem zo lief vind
Aangevraagd door:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ennio Morricone verkracht door Metallica
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Mattie............ tjoeloes.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Gitaren voor koelkast, omdat ik hem zo lief vind
Nee ik moet het ook mooi vinden. check mn volgende verzoekje ook maar even straksquote:
De bovenste 2 linkjes werken niet meer, de derde moet even in tags.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even met die OP kloten verdomme
Tjoeloes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga, morgen om 9 uur op de club aanwezig zijn, en dan richting Dorderecht of Etten-Leur!
Had jij het veranderd in de wiki?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De bovenste 2 linkjes werken niet meer, de derde moet even in tags.
Ik had wiki veranderd ja, alleen luister live knop doet t niet meer, maar daar heb ik niet aangezeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij het veranderd in de wiki?
Tjoeloesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga ook slapen!
Welterusten allen! Succes nog!
Je hebt een quote gebruikt ipv een edit, daarom die [afbeelding | link] dingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had wiki veranderd ja, alleen luister live knop doet t niet meer, maar daar heb ik niet aangezeten.
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga ook slapen!
Welterusten allen! Succes nog!
Heb nu top 2000 & top 40 in de wachtlijst staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Was jij er ook nog!
ga een wat geweldige verzoekjes doen
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Voor koelkast om de gitarenplaat goed te maken
Kom, we gaan zweven koelkast.quote:
Heb je me vergeven?quote:
Gecondoleerd, en dat meen ik echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
first rebirth![]()
Rip Joost, is hier op gecremeerd
Bazennummerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
first rebirth![]()
Rip Joost, is hier op gecremeerd
Je bent er nog. Die automaat is baas hé.quote:
thanks, maar heb wel tranen, wat een mooi nummerquote:
thanks manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gecondoleerd, en dat meen ik echt.
Ja half.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent er nog. Die automaat is baas hé.
Je mag wel uithuilen op mijn tietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, maar heb wel tranen, wat een mooi nummer
djkoelkast blijft de grote Don en Ad in één.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja half.
Ik had seizoen 1 van Blue Mountain State afgekeken, en seizoen 2 was nog niet binnen.
Dus ff pr0n doen enzo, en hier even reageren
Emoties zijn goed man. Zo'n prachtig nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, maar heb wel tranen, wat een mooi nummer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
djkoelkast blijft de grote Don en Ad in één.
Maar dit nummer is ook gewoon een emotie-achtbaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emoties zijn goed man. Zo'n prachtig nummer.
Heb hier vaak om geknald ja, vanwege hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emoties zijn goed man. Zo'n prachtig nummer.
Eerste keer XTC, hoogtepunt van mijn trip was dit nummer op InQontrolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dit nummer is ook gewoon een emotie-achtbaan
yup goed gelezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Las ik nou dat Viro om 2 uur gaat?
Baas, we gaan een keer pillen slikken. Sowiesoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerste keer XTC, hoogtepunt van mijn trip was dit nummer op InQontrolIn de early zaal
Jij gaat om 2 uur?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb nu top 2000 & top 40 in de wachtlijst staan.
@ iedereen die gaat slapen: truste![]()
In ieder geval niet dit jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, we gaan een keer pillen slikken. Sowieso
Tot hoe laat? Ik wil je wel in de agenda hebben namelijkquote:
quote:
Ik ben een tokkie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
tokkiemuziek dit
dit hoorde je in elke wijk van Probleemwijken
Totdat trolololo zijn automaat aanzet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot hoe laat? Ik wil je wel in de agenda hebben namelijk![]()
Leef als een zigeuner
Hebben ze die ook in het turks?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
tokkiemuziek dit
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
tokkiemuziek dit
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Totdat trolololo zijn automaat aanzet.
Ik ken het nummer uit de kroeg. Zo'n ouderwets gezellig bruin cafequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]Daardoor ken ik het refrein ook
Jawel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, vinden jullie dit dan niet mooi? Ik vind dit echt mooie muziek.
Wat was er mis met die van mij dan?quote:Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
De volgende plaat vind jij ook wel leuk, hoop ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
In de kroeg, met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bier/drank dan vind ik dit prachtig.
Dat zijn ook de momenten dat ik opeens alle nummers van jan smit en frans bauer kan meezingen
Lieverd deze heeft geen DJ nodig?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat was er mis met die van mij dan?Dat iedereen te eigenwijs was hem gewoon niet te gebruiken? Beetje jammer dit.
Downloaden? Probleemwijken - Alle afleveringen _O_quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoor ik er niet meer bij als ik vertel dat ik dat probleemwijken programma nog nooit heb gezien
Aha, ok. Staat niet echt duidelijk uitgelegd ofzo, maar goed. Ik ben hier nu wel weg, blijf maar terug komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd deze heeft geen DJ nodig?
Die van jou moet weer werkend gemaakt worden, graag. Deze heeft daar niks mee te maken. Deze machine draait alleen in de off-uren en draait de verzoekjes direct. Dit is ipv trololo's nachtautomaat, niet ipv jouw request dingetje voor dj's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat was er mis met die van mij dan?Dat iedereen te eigenwijs was hem gewoon niet te gebruiken? Beetje jammer dit.
uhm... net zo goed als die van mijquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou moet weer werkend gemaakt worden, graag. Deze heeft daar niks mee te maken. Deze machine draait alleen in de off-uren en draait de verzoekjes direct. Dit is ipv trololo's nachtautomaat, niet ipv jouw request dingetje voor dj's.
Pm dat maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Downloaden? Probleemwijken - Alle afleveringen _O_
Nee klopt. Maar niks ten nadele van jouw systeem hoor!! Dat is voor de verzoekjes tijdens shows, dit is om de luisteraars te vermaken zonder djquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha, ok. Staat niet echt duidelijk uitgelegd ofzo, maar goed. Ik ben hier nu wel weg, blijf maar terug komen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm... net zo goed als die van mij![]()
Er draaien nu 2 van jouw scripts apart, 1 op de site onz-radio, 1 op jouw site. Als dat gewoon 1 geheel kan worden is dat wel makkelijker. En dat er ook weer afgevinkt kan worden (kan niet op de onz-radio site zelf geloof ik).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, ik begreep het al niet. Nu wel weer, goed idee.
aah 1 verzoek aan mij om niet meer te verzoeken en ik hou opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Arme koelkast dan? Die moet dit allemaal aanhoren
Request ding doet het trouwens op http://onzradio.trooperz.nl weer prima, had alleen een foutje gemaakt in m'n htaccess waardoor onzradio.trooperz.nl niet meer te vinden was, is nu gefixt. Op de onzin-radio site werkt het niet, maar daar kan ik nu niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou moet weer werkend gemaakt worden, graag. Deze heeft daar niks mee te maken. Deze machine draait alleen in de off-uren en draait de verzoekjes direct. Dit is ipv trololo's nachtautomaat, niet ipv jouw request dingetje voor dj's.
Nee dit is er juist zodat ook jij plaatjes kan aanvragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah 1 verzoek aan mij om niet meer te verzoeken en ik hou op
Ok, maar da's voor de live dj's. Deze machine komt niemand tussen, ik zit er nu alleen om te kijken of er niks mis gaat en als er wat mis gaat het meteen aan te passen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Request ding doet het trouwens op http://onzradio.trooperz.nl weer prima, had alleen een foutje gemaakt in m'n htaccess waardoor onzradio.trooperz.nl niet meer te vinden was, is nu gefixt. Op de onzin-radio site werkt het niet, maar daar kan ik nu niks aan doen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaien nu 2 van jouw scripts apart, 1 op de site onz-radio, 1 op jouw site. Als dat gewoon 1 geheel kan worden is dat wel makkelijker. En dat er ook weer afgevinkt kan worden (kan niet op de onz-radio site zelf geloof ik).
En daarom gebruikt men het te weinig.
Klopt, Graseter probeert al mijn scripts te "implementeren" in de onz-radio site, maar hij faalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Request ding doet het trouwens op http://onzradio.trooperz.nl weer prima, had alleen een foutje gemaakt in m'n htaccess waardoor onzradio.trooperz.nl niet meer te vinden was, is nu gefixt. Op de onzin-radio site werkt het niet, maar daar kan ik nu niks aan doen.
Dat had ik inderdaad al begrepen ja, slim idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, maar da's voor de live dj's. Deze machine komt niemand tussen, ik zit er nu alleen om te kijken of er niks mis gaat en als er wat mis gaat het meteen aan te passen.
De site moet wel op punten worden aangepast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Klopt, Graseter probeert al mijn scripts te "implementeren" in de onz-radio site, maar hij faalt.
Ik kan dat snachts ook wel hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit is er juist zodat ook jij plaatjes kan aanvragen
Staat de blotebillen boogy van shin chan ook in de lijst?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er ook 1 aangevraagd, ik ga dan wel even verder met de serie, maar speciaal voor jullie.
Als jullie hem horen, weten jullie genoeg
Klopt, ziet er niet uit zo. Maar goed, daar moet hij maar aan werken.. Ik kan niet meer dan de code die ik heb online houden..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De site moet wel op punten worden aangepast.
Dat popover menu werkt niet lekker en het kader voor de content is véél te klein.
Ik zie dat alles van mij uit de OP is gesmeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
Oh en dan kan ook de banner weer in de OP, dat kan muts doen
De hele OP mag herzien worden, hij is veel te lang.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie dat alles van mij uit de OP is gesmeten.![]()
Plaatje aanvragen?
Dat kan hier!
Dat moet dan ook weer terugveranderd worden naar http://onzradio.trooperz.nl/request
Dan werkt het in ieder geval..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie dat alles van mij uit de OP is gesmeten.![]()
Plaatje aanvragen?
Dat kan hier!
Dat moet dan ook weer terugveranderd worden naar http://onzradio.trooperz.nl/request
Dan werkt het in ieder geval..
Leef je uit in de wiki, let erop dat de volgende TS de wiki op gebruikt en dan komt alles goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De hele OP mag herzien worden, hij is veel te lang.
trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leef je uit in de wiki, let erop dat de volgende TS de wiki op gebruikt en dan komt alles goed![]()
Hups gaat slapen
Doei en slaap lekker Huppeltje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Leef je uit in de wiki, let erop dat de volgende TS de wiki op gebruikt en dan komt alles goed![]()
Hups gaat slapen
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hups gaat slapen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/forum.php
Die mag ook niet ontbreken trouwensWerkt ook weer prima.
En inderdaad, vind de OP totaal onoverzichtelijk.
Maargoed, ik heb mezelf beloofd hier niet meer aanwezig te zijn, dus ik ben hier alweer veel te lang..
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hups gaat slapen
Waarom weg hier?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/forum.php
Die mag ook niet ontbreken trouwensWerkt ook weer prima.
En inderdaad, vind de OP totaal onoverzichtelijk.
Maargoed, ik heb mezelf beloofd hier niet meer aanwezig te zijn, dus ik ben hier alweer veel te lang..
Aangevraagd door:
Popje-popje
Bericht van Popje-popje
Deze mooi!
Stream loopt altijd achter op de pagina. Pagina is real-time met de player.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:13 schreef Ragboer het volgende:
Die vanmij loop achter geloof ik. Want nu Begint darude pas.
Ik besteed hier teveel tijd aan, dat is het probleem.. Ik heb het te druk, en loop daarom kansen mis.. Is niet zo handig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom weg hier?
Is er iets gebeurd?
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stream loopt altijd achter op de pagina. Pagina is real-time met de player.
Oh okay!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik besteed hier teveel tijd aan, dat is het probleem.. Ik heb het te druk, en loop daarom kansen mis.. Is niet zo handig.
Ja, maar niet door wie of met welke reden. Ik zie alleen de queue.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef Ragboer het volgende:
Maar koelkast, kan jij nou eerder dan ons zien wat er is aangevraagd?
Ja, ben gezakt voor m'n rijexamenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh okay!
Ik dacht al dat er iets was gebeurd
Komt wel goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ben gezakt voor m'n rijexamenMaar dat heeft hier vrij weinig mee te maken, jammer genoeg. Nu kan ik alleen mezelf nog blamen.
Je zat Stef Ekkel al te bashen voordat ie er stond. Daarom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar niet door wie of met welke reden. Ik zie alleen de queue.
Hoezo moet je wakker blijven? niemand houd je tegenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe nog een peukie, ik zie net dat ik nog even wakker moet blijven
Woddan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Verzoekje
Aangevraagd door:
Ragboer
Bericht van Ragboer
Mijn allerlaatste aanvraag. En dan tjoeloesssssss.
Yeah right
De muziek welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoezo moet je wakker blijven? niemand houd je tegen
Limiet manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Parade met tieten is nu ook aanvraagbaar
kon hem niet aanvragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Parade met tieten is nu ook aanvraagbaar
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef Ragboer het volgende:
Amsterdamse terreur zo. Moet Huppel wel zijn.
Stef Ekkel was met zijn woonboot ook op de Amstelquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
En nu ben ik echt weg![]()
Tot ooit ONZ Radio + DJ's + geliefde luisteraars, het ga jullie goed.![]()
![]()
We hopen dat je snel terug komtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef BBQSausage het volgende:
En nu ben ik echt weg![]()
Tot ooit ONZ Radio + DJ's + geliefde luisteraars, het ga jullie goed.![]()
![]()
Terecht welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Ragboer het volgende:
En je kan geen Herman Berkien aanvragen. Dat is racistisch, wel Amsterdamse muziek maar geen Utrechtse muziek.![]()
![]()
Ik doe niet meer aan die stedenstrijd. Discussie eindigt op heulemaal niks. In Emmen luisteren ze toch naar Jannes?quote:
Emmenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan die stedenstrijd. Discussie eindigt op heulemaal niks. In Emmen luisteren ze toch naar Jannes?
Geniaal. Ik ga na de volgende slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Heb weer een hele bak muziek toegevoegd
Tof, is er een mogelijkheid dat je wat Herman Berkien toevoegd? Staat er niet in, nu ben ik heel ongelukkig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Heb weer een hele bak muziek toegevoegd
daniel lohues drents ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:22 schreef Ragboer het volgende:
En je kan geen Herman Berkien aanvragen. Dat is racistisch, wel Amsterdamse muziek maar geen Utrechtse muziek.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op staat
quote:
quote:1 Ajax Selectie '92-'93 - Ajax Is Okay
De Allerbeste Nederlandstalige Hits Uit De Mega Top 50 - 1993 (Disc 1) 3:01
2 Danny Lukassen - Ajax, De Godenzonen
Ajax, de godenzonen 3:42
3 Danny Lukassen m.m.v. Flair - Ajax Is Kampioen
CDS 3:23
4 De Specials - Ajax Wint De Wereldcup
AJAX, We Are The Best 2:56
5 Ed & Willem Bever - Ajax Zal 'm Raken
4:25
6 Mokum - Ajax Heeft De Cup
Olon 49 4:03
7 Robbie & The Kock - Ajax Is Art
Ajax Is Art Single 4:04
8 Ronald & Peter Beense - Ay Ay Ay Ajax
OLON CD 45 3:31
9 Specials - Ajax Wint De Wereldcup
45-rip 2:56
10 Vader Abraham & Goede Zonen - Ajax, Leve Ajax
2:19
quote:Utrecht ( Showing 1 to 0 of 0 )
quote:Berkien ( Showing 1 to 0 of 0 )
Alles kan er in. Er komt een uploadfunctie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tof, is er een mogelijkheid dat je wat Herman Berkien toevoegd? Staat er niet in, nu ben ik heel ongelukkig.
tof.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles kan er in. Er komt een uploadfunctie.
Iek vint mooooiquote:
Zoek eens feyenoordquote:
quote:1 Cock Van Der Palm - Feyenoord Is Onze Kampioen
De Allerbeste Nederlandstalige Hits Uit De Mega Top 50 -1993 (Disc 2) 3:30
2 Cock Van Der Palm - Feyenoord, Feyenoord (Wat Gaan Wij Doen Vandaag)
Complete Jaargang 3:28
3 Feyenoord - Feyenoord 1970
Album onbekend (26-2-2007 14:07:53) 2:45
4 Feyenoord Selectie '92 - Feyenoord, We Houden Van Die Club
Complete Jaargang 3:39
5 Feyenoord Selectie 2004-2005 - Feyenoord Is Het Toverwoord
3:45
6 Johnny Hoes - Feyenoord Polonaise
Album onbekend (26-2-2007 14:07:53) 2:24
7 Nottingham Forrest & Paper Lace - We've Got The Whole World In Our Hands
Feyenoord We Are The Champions 1992-1993 3:27
8 Nottingham Forrest & Paper Lace - We've Got The Whole World In Our Hands
Feyenoord We Are The Champions 1992-1993 3:27
2 minderquote:
Sjongejonge, volgens mij heeft Paul een hele stash Utrechtgerelateerde nummers. Die moet die maar dan een keer toevoegen.quote:
Dan gooit Ez zijn Ajax collectie er ook vast wel inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjongejonge, volgens mij heeft Paul een hele stash Utrechtgerelateerde nummers. Die moet die maar dan een keer toevoegen.
Ik zie het al voor me. 3 uur alleen maar voetballiedjes luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gooit Ez zijn Ajax collectie er ook vast wel in
Lijkt me de beste optiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
Of alle voetbalgerelateerde zooi er uit
Aangevraagd door:
Monopoly
Bericht van Monopoly
Omdat geil
Nee dat niet sukkelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel kan een amsterdammer na doen
Zoek maar op "marley"quote:
aaaah.. dacht al: dat dit kan!quote:
Dat viel me ook al op jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Niet te veel zoektermen gebruiken, zoekfunctie is vaag. Met 1 woord vind je het meest.
jij met je geile feyenoordaccentquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol als ik Amsterdams kon lullen bleef ik de hele dag kletsen en soppen
Ik zocht gewoon op zijn naam.. maar moest dus zonder bobquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Niet te veel zoektermen gebruiken, zoekfunctie is vaag. Met 1 woord vind je het meest.
vleeskroketquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon op zijn naam.. maar moest dus zonder bob
Nee doos je moest naar de volgende paginaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon op zijn naam.. maar moest dus zonder bob
Aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht van djkoelkast
Speciaal voor Knetter. Ze sopt als een malle op deze bruut geile plaat
Als je bijvoorbeeld op "herman" zoekt krijg je ook Dave Leatherman en Kenneth Sherman.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
Dan dus op achternaam zoekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld op "herman" zoekt krijg je ook Dave Leatherman en Kenneth Sherman.
Whehehequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jij met je geile feyenoordaccent
Ik verwacht dat dan gewoon op de eerste pagina.. ach zal binnekort weer eens een nacht gaan slapen.. miss dat ik dan de simpele dingen weer begrijpquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee doos je moest naar de volgende pagina![]()
<< Previous ( Showing 26 to 50 of 175 ) Next >>
Jij zoekt op alles waarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dan gewoon op de eerste pagina.. ach zal binnekort weer eens een nacht gaan slapen.. miss dat ik dan de simpele dingen weer begrijp
Dankjewelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ghehe tis gewoon even wennen, zal nog wel wat aan gesleuteld worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dan gewoon op de eerste pagina.. ach zal binnekort weer eens een nacht gaan slapen.. miss dat ik dan de simpele dingen weer begrijp
Trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe tis gewoon even wennen, zal nog wel wat aan gesleuteld worden.
Ik ben wel blij dat ie nu voor het publiek heeft gedraaid! Goede automaat koelkast, props.
Nu slapen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ie nu voor het publiek heeft gedraaid! Goede automaat koelkast, props.
Nu slapen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu slapen
trustequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu slapen
Dat was dramaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Allemachtig... wat een overgang
Mijn VLC staat al de hele dag aan, hij laat nu alles even zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzoekmasjien, maar we zitten vol
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Smok voor wie wil hebben
Dat is uuuuuuuuuren terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn VLC staat al de hele dag aan, hij laat nu alles even zien
Momenteel bij Harry Vermeegen
Staan er maar 4 in, dus kans van 1 op 4.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat komt die jingle vaak langs
Je bent er nogquote:
Klopt, mono zijn showquote:
Aangevraagd door hups, inmiddels ook spijt van want emotioneel wrak laatste dagen, geef ik jou overigens nog steeds de schuld vanquote:
Ja verslavende kutradioquote:
Kusje op je wrak.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangevraagd door hups, inmiddels ook spijt van want emotioneel wrak laatste dagen, geef ik jou overigens nog steeds de schuld van
[..]
Ja verslavende kutradio
Tegen de tijd dat ik jou weer een keer zie hoop ik geen emotioneel wrak meer te zijn. Dus dan mag je dat kusje wel ergens anders op gevenquote:
Kalkoenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik jou weer een keer zie hoop ik geen emotioneel wrak meer te zijn. Dus dan mag je dat kusje wel ergens anders op geven
Deze manquote:
Ik moest lachen.quote:
Deze is voor huppel. En nu slapen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Hardop ook.
En dat tijdens het janken
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Hardop ook.
En dat tijdens het janken
Ja ga ik doen. Uitslapen ook en dan ga ik lust op mn muur smerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is voor huppel. En nu slapen!
Waar haal jij op dit tijdstip zaad vandaan? Uit je ex?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga ik doen. Uitslapen ook en dan ga ik lust op mn muur smeren
Stiekem droomt ze over mij, alleen durft ze dat niet te zeggen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar haal jij op dit tijdstip zaad vandaan? Uit je ex?
Aangevraagd door:
Ragboer
Bericht van Ragboer
Voor de apen die luisteren. Goede ouwe tijd die ik nooit heb meegemaakt... Vroegâh was alles beter.
1 minuutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jeugd van tegenwoordig komt niet meer?
Gaat automatisch om 2:00:00 exactquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
laat die nummer maar eerst afspelen
Het systeem gaat helemaal automatisch werken, dus dan altijd om een vaste tijd schluss.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gelukkig krijg ik viro er voor terug.. tsss afgekapte nummers zijn altijd minder
Viro draait alleen goeie muziekquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef Popje-popje het volgende:
Heeft mijn koelkastje weer even mooi gemaakt![]()
![]()
![]()
Verwen hem maar zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:01 schreef Popje-popje het volgende:
Heeft mijn koelkastje weer even mooi gemaakt![]()
![]()
![]()
De gehele top 2000?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Viro het volgende:
ik doe verzoekjes uit de top 2000, top 40. heb de rest nog niet in winamp toegevoegd. Zodra ik dat doe is ie ff bezig laden.
Dan krijg je ook zo'n goatse effectquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
absoluut.. maar om hem nou elke keer dat hij weer iets geweldigs doet ( 24 uur per dag ofzo) veren in zijn kont te stoppen... dat doek niet:P
Hoeft ook niet, doe ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
absoluut.. maar om hem nou elke keer dat hij weer iets geweldigs doet ( 24 uur per dag ofzo) veren in zijn kont te stoppen... dat doek niet:P
Ga ik ook vanuitquote:
Dat plaatje ken ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
En nee ik ga geen goatse posten, google dat zelf maar als je het niet kent
Laten we dat maar niet doen neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuithoort toch een beetje bij je taakomschrijving
neem aan dat je het niet letterlijk doet
geen proud mary?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
Verzoek voor Viro:
Creedence Clearwater Revival - Sweet hitchhiker
staat al in de wachtlijstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
Verzoek:
1984 Creedence Clearwater Revival - Sweet Hitchhiker
quote:
komt eraanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:13 schreef Ragboer het volgende:
Voor Knetter vraag ik deze aan:
0279 Skik - Op Fietse
nummers uit deze lijst copypasten http://pastebin.com/raw.php?i=DhvDB9T5quote:
reggae nummers mogen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
nummers uit deze lijst copypasten http://pastebin.com/raw.php?i=DhvDB9T5
haha okequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:13 schreef Ragboer het volgende:
Voor Knetter vraag ik deze aan:
0279 Skik - Op Fietse
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:20 schreef Viro het volgende:
[..]
gisteren van 4.45 t/m 5.30 alleen maar sean paul afgespeeld, heb heb heel wat gemist
ik sta volgens het rooster tot 5.30, maar ik kan wel om 5.00 stoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:21 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop dat 't werkt![]()
Viro, tot hoe laat draai jij? Dan kan ik kijken of ik trolo's automaat voor 1x voor kan zijn
5 minuten voor half is al zat hoor, als ik dan maar ietsje eerder ben dan hijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ik sta volgens het rooster tot 5.30, maar ik kan wel om 5.00 stoppen
komt voor elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
5 minuten voor half is al zat hoor, als ik dan maar ietsje eerder ben dan hij
nee valt meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef Ragboer het volgende:
Dit is toch niet heul erg plat Drents?
omdat je het nog kan verstaan? of? hoezo kom je erop?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:22 schreef Ragboer het volgende:
Dit is toch niet heul erg plat Drents?
jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat je het nog kan verstaan? of? hoezo kom je erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |