WELKE PISLUL HEEFT DE OP VERKRACHT DANquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr ik pak dus ook de OP nooit meer van de wiki
Was jij er ook nog!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
tot 2.00 is de verzoekjes automaat. dan kan ik erin.
Bis morgen.quote:
Ja geen ideequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WELKE PISLUL HEEFT DE OP VERKRACHT DAN
Hij was goed.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Gitaren voor koelkast, omdat ik hem zo lief vind
Aangevraagd door:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ennio Morricone verkracht door Metallica
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Mattie............ tjoeloes.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Gitaren voor koelkast, omdat ik hem zo lief vind
Nee ik moet het ook mooi vinden. check mn volgende verzoekje ook maar even straksquote:
De bovenste 2 linkjes werken niet meer, de derde moet even in tags.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even met die OP kloten verdomme
Tjoeloes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga, morgen om 9 uur op de club aanwezig zijn, en dan richting Dorderecht of Etten-Leur!
Had jij het veranderd in de wiki?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De bovenste 2 linkjes werken niet meer, de derde moet even in tags.
Ik had wiki veranderd ja, alleen luister live knop doet t niet meer, maar daar heb ik niet aangezeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij het veranderd in de wiki?
Tjoeloesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga ook slapen!
Welterusten allen! Succes nog!
Je hebt een quote gebruikt ipv een edit, daarom die [afbeelding | link] dingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had wiki veranderd ja, alleen luister live knop doet t niet meer, maar daar heb ik niet aangezeten.
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga ook slapen!
Welterusten allen! Succes nog!
Heb nu top 2000 & top 40 in de wachtlijst staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Was jij er ook nog!
ga een wat geweldige verzoekjes doen
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Voor koelkast om de gitarenplaat goed te maken
Kom, we gaan zweven koelkast.quote:
Heb je me vergeven?quote:
Gecondoleerd, en dat meen ik echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
first rebirth![]()
Rip Joost, is hier op gecremeerd
Bazennummerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
first rebirth![]()
Rip Joost, is hier op gecremeerd
Je bent er nog. Die automaat is baas hé.quote:
thanks, maar heb wel tranen, wat een mooi nummerquote:
thanks manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gecondoleerd, en dat meen ik echt.
Ja half.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent er nog. Die automaat is baas hé.
Je mag wel uithuilen op mijn tietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, maar heb wel tranen, wat een mooi nummer
djkoelkast blijft de grote Don en Ad in één.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja half.
Ik had seizoen 1 van Blue Mountain State afgekeken, en seizoen 2 was nog niet binnen.
Dus ff pr0n doen enzo, en hier even reageren
Emoties zijn goed man. Zo'n prachtig nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, maar heb wel tranen, wat een mooi nummer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
djkoelkast blijft de grote Don en Ad in één.
Maar dit nummer is ook gewoon een emotie-achtbaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emoties zijn goed man. Zo'n prachtig nummer.
Heb hier vaak om geknald ja, vanwege hemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emoties zijn goed man. Zo'n prachtig nummer.
Eerste keer XTC, hoogtepunt van mijn trip was dit nummer op InQontrolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dit nummer is ook gewoon een emotie-achtbaan
yup goed gelezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Las ik nou dat Viro om 2 uur gaat?
Baas, we gaan een keer pillen slikken. Sowiesoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerste keer XTC, hoogtepunt van mijn trip was dit nummer op InQontrolIn de early zaal
Jij gaat om 2 uur?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb nu top 2000 & top 40 in de wachtlijst staan.
@ iedereen die gaat slapen: truste![]()
In ieder geval niet dit jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, we gaan een keer pillen slikken. Sowieso
Tot hoe laat? Ik wil je wel in de agenda hebben namelijkquote:
quote:
Ik ben een tokkie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
tokkiemuziek dit
dit hoorde je in elke wijk van Probleemwijken
Totdat trolololo zijn automaat aanzet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot hoe laat? Ik wil je wel in de agenda hebben namelijk![]()
Leef als een zigeuner
Hebben ze die ook in het turks?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
tokkiemuziek dit
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
tokkiemuziek dit
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Totdat trolololo zijn automaat aanzet.
Ik ken het nummer uit de kroeg. Zo'n ouderwets gezellig bruin cafequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]Daardoor ken ik het refrein ook
Jawel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, vinden jullie dit dan niet mooi? Ik vind dit echt mooie muziek.
Wat was er mis met die van mij dan?quote:Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
De volgende plaat vind jij ook wel leuk, hoop ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
In de kroeg, met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bier/drank dan vind ik dit prachtig.
Dat zijn ook de momenten dat ik opeens alle nummers van jan smit en frans bauer kan meezingen
Lieverd deze heeft geen DJ nodig?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat was er mis met die van mij dan?Dat iedereen te eigenwijs was hem gewoon niet te gebruiken? Beetje jammer dit.
Downloaden? Probleemwijken - Alle afleveringen _O_quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoor ik er niet meer bij als ik vertel dat ik dat probleemwijken programma nog nooit heb gezien
Aha, ok. Staat niet echt duidelijk uitgelegd ofzo, maar goed. Ik ben hier nu wel weg, blijf maar terug komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd deze heeft geen DJ nodig?
Die van jou moet weer werkend gemaakt worden, graag. Deze heeft daar niks mee te maken. Deze machine draait alleen in de off-uren en draait de verzoekjes direct. Dit is ipv trololo's nachtautomaat, niet ipv jouw request dingetje voor dj's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat was er mis met die van mij dan?Dat iedereen te eigenwijs was hem gewoon niet te gebruiken? Beetje jammer dit.
uhm... net zo goed als die van mijquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou moet weer werkend gemaakt worden, graag. Deze heeft daar niks mee te maken. Deze machine draait alleen in de off-uren en draait de verzoekjes direct. Dit is ipv trololo's nachtautomaat, niet ipv jouw request dingetje voor dj's.
Pm dat maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Downloaden? Probleemwijken - Alle afleveringen _O_
Nee klopt. Maar niks ten nadele van jouw systeem hoor!! Dat is voor de verzoekjes tijdens shows, dit is om de luisteraars te vermaken zonder djquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha, ok. Staat niet echt duidelijk uitgelegd ofzo, maar goed. Ik ben hier nu wel weg, blijf maar terug komen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm... net zo goed als die van mij![]()
Er draaien nu 2 van jouw scripts apart, 1 op de site onz-radio, 1 op jouw site. Als dat gewoon 1 geheel kan worden is dat wel makkelijker. En dat er ook weer afgevinkt kan worden (kan niet op de onz-radio site zelf geloof ik).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, ik begreep het al niet. Nu wel weer, goed idee.
aah 1 verzoek aan mij om niet meer te verzoeken en ik hou opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Arme koelkast dan? Die moet dit allemaal aanhoren
Request ding doet het trouwens op http://onzradio.trooperz.nl weer prima, had alleen een foutje gemaakt in m'n htaccess waardoor onzradio.trooperz.nl niet meer te vinden was, is nu gefixt. Op de onzin-radio site werkt het niet, maar daar kan ik nu niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou moet weer werkend gemaakt worden, graag. Deze heeft daar niks mee te maken. Deze machine draait alleen in de off-uren en draait de verzoekjes direct. Dit is ipv trololo's nachtautomaat, niet ipv jouw request dingetje voor dj's.
Nee dit is er juist zodat ook jij plaatjes kan aanvragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah 1 verzoek aan mij om niet meer te verzoeken en ik hou op
Ok, maar da's voor de live dj's. Deze machine komt niemand tussen, ik zit er nu alleen om te kijken of er niks mis gaat en als er wat mis gaat het meteen aan te passen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Request ding doet het trouwens op http://onzradio.trooperz.nl weer prima, had alleen een foutje gemaakt in m'n htaccess waardoor onzradio.trooperz.nl niet meer te vinden was, is nu gefixt. Op de onzin-radio site werkt het niet, maar daar kan ik nu niks aan doen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaien nu 2 van jouw scripts apart, 1 op de site onz-radio, 1 op jouw site. Als dat gewoon 1 geheel kan worden is dat wel makkelijker. En dat er ook weer afgevinkt kan worden (kan niet op de onz-radio site zelf geloof ik).
En daarom gebruikt men het te weinig.
Klopt, Graseter probeert al mijn scripts te "implementeren" in de onz-radio site, maar hij faalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Request ding doet het trouwens op http://onzradio.trooperz.nl weer prima, had alleen een foutje gemaakt in m'n htaccess waardoor onzradio.trooperz.nl niet meer te vinden was, is nu gefixt. Op de onzin-radio site werkt het niet, maar daar kan ik nu niks aan doen.
Dat had ik inderdaad al begrepen ja, slim idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, maar da's voor de live dj's. Deze machine komt niemand tussen, ik zit er nu alleen om te kijken of er niks mis gaat en als er wat mis gaat het meteen aan te passen.
De site moet wel op punten worden aangepast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Klopt, Graseter probeert al mijn scripts te "implementeren" in de onz-radio site, maar hij faalt.
Ik kan dat snachts ook wel hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dit is er juist zodat ook jij plaatjes kan aanvragen
Staat de blotebillen boogy van shin chan ook in de lijst?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er ook 1 aangevraagd, ik ga dan wel even verder met de serie, maar speciaal voor jullie.
Als jullie hem horen, weten jullie genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |