quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 00:23 schreef Man-Bear-Pig het volgende:misschien een rare vraag maar:
kun je sportprijzen zoals bekers en trofeeën ergens verkopen? ik doe aan een sport waar je er een gemakkelijk een wint en ondertussen heb ik ong 25 bekers op zolder staan omdat ik geen ruimte heb om ze te presenteren ofzo..
ze staan maar in de weg en doe er niets mee, vandaar of het mogelijk is om ze ergens te verkopen ofzo

?
Toen mijn moeder nog leefde hoorde ze bij de top van sjoelend Nederland. (ja, dat is een sport

)
Ze heeft echt ontelbaar veel bekers gewonnen en alleen de bijzondere bekers staan nu nog bij ons in de prijzenkast. Van de anderen heeft ze het plaatje eraf gehaald en zijn ze altijd weggegooid, totdat een postbode aanbelde met de vraag of de bekers weggedaan werden en zo ja, of hij ze mee mocht nemen.
Waarom? Hij was vrijwilliger bij iets voor kinderen, waarbij ook wel eens wedstrijden werden gehouden. Op deze manier kon hij de kinderen een prijsje meegeven, zonder dat dat erg opliep in de kosten.
Misschien is dat een idee.