Water geleidt DUH!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Dixan het volgende:
Ts is niet alleen lelijk. Hij ziet er uit als of hij zich al 3 weken niet heeft gewassen!
Ga je eens wassen TS! Of zend de douche ook schadelijke golven uit
Goede troll inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef maartena het volgende:
Kom ik aan trouwens met mijn 3 access points om mijn hele huis + tuin van dekking te voorzien.
Ik slaap verder trouwens HEERLIJK.![]()
C2000 en TETRA is hetzelfdequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef arjenraamsdonk het volgende:
Hallo iedereen mensen dames en heren. Ben niet zo goed met de geschreven woord heb dus vanmiddag video gemaakt voor jullie hoop dat het een beetje duidelijk is
ik ben 1 van velen die net zo rond loopt over de hele wereld.
Want het is overal. Zelfs zuid afrika!
Het probleem is echter dat het geld wat betaald wordt uit de opbrengste van deze techniek nu belangrijker is.
Maar asbest was ook prachtig spul.
Dit gaat dadelijk langs de zelfde weg.
Maar wordt een groter probleem dan asbest.
Goed dat er mensen zijn die doorkrijgen wat de veroorzaker is van hun onverklaarbare problemen. DECT,WIFI,GSM.UMTS,C2000,TETRA,DIGITENNE,WIMAX
Zodra dit er genoeg zijn gaat de politiek wel ingrijpen.
Maar zolang als heel veel mensen het nog niet door hebben gebeurd er helaas niets.
En lopen de overgevoeligen tegen een muur.
Wat "draadloos" al niet met je uiterlijk kan doen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef arjenraamsdonk het volgende:
Hallo iedereen mensen dames en heren. Ben niet zo goed met de geschreven woord heb dus vanmiddag video gemaakt voor jullie hoop dat het een beetje duidelijk is
ik ben 1 van velen die net zo rond loopt over de hele wereld.
Want het is overal. Zelfs zuid afrika!
Het probleem is echter dat het geld wat betaald wordt uit de opbrengste van deze techniek nu belangrijker is.
Maar asbest was ook prachtig spul.
Dit gaat dadelijk langs de zelfde weg.
Maar wordt een groter probleem dan asbest.
Goed dat er mensen zijn die doorkrijgen wat de veroorzaker is van hun onverklaarbare problemen. DECT,WIFI,GSM.UMTS,C2000,TETRA,DIGITENNE,WIMAX
Zodra dit er genoeg zijn gaat de politiek wel ingrijpen.
Maar zolang als heel veel mensen het nog niet door hebben gebeurd er helaas niets.
En lopen de overgevoeligen tegen een muur.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat "draadloos" al niet met je uiterlijk kan doen...
Dit is geweldigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Ik bezoek de klaagbaak al vele jaren, maar zelden ben ik zoiets tegengekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |