Ik snap datquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(soms ga jeje door forum reacties een verkeerd beeld van iemand vormen)
Ik heb niemand, ik blijf altijd alleenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Player
![]()
[..]
Jij moet met iemand anders trouwen![]()
[..]
Te laat
Ik val op ouder he??quote:
U riep?quote:
Ik word 30 dit jaarquote:
Stiekem durf ik helemaal geen ecardjes te sturen voor Valentijnsdag, maar hoop ik stiekem dat ik wat krijg.quote:
Ja hoiquote:
dat dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat![]()
Maar dat is dan juist zo leuk als je iemand ontmoet
Nee hoor, jij bent lief, leuk en grappig, je vindt echt nog wel iemandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niemand, ik blijf altijd alleen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val op ouder he??
Maar ik hou wel van je..
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem durf ik helemaal geen ecardjes te sturen voor Valentijnsdag, maar hoop ik stiekem dat ik wat krijg.
Als dat zo is kom je maar hier tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb niemand, ik blijf altijd alleen
weet ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we stiekem allemaal verlegen nerdjes, die heel stoer op internet doen, maar blozen als een vrouw ze belt en aanspreekt.
Da's niet heel vet oud hoorquote:
Dat komt helemaal goed! Ik hou van eten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Even laten weten wanneer je start he, dan ga ik een keer voor je koken
GODquote:
nee, ik ben vet oud hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niet heel vet oud hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |