haha, moi "sissy"? leuk dat je 'm goe vond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Jian het volgende:
Ow, film gezien WJ, klein beetje sissy, maar daar was ik door inschatting wel op voorbereid, verder wel een verrassende film, geen spijt van
Jij bent een klein ondernemertje, het grote bedrijfsleven (en de overheid) lacht je knalhard in je gezicht uit en draait zich morgenvroeg nog even om in bed. Je bent wat dat betreft net zo'n sukkel als ik, alleen slaap ik morgenvroeg even mee met het grote bedrijfslevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei toch uit man, tis bijna middernacht en jij loopt als dik betaald ambtenaar te huilen over de economie. Een economie die reeds kleine tekenen van herstel vertoond. Ik moet morgen weer vroeg op om te werken aan die economie en aan mijn inkomen dat niet altijd vast per 25ste van de maand wordt overgemaakt.
moeilijk te peilen die jian.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent een klein ondernemertje, het grote bedrijfsleven (en de overheid) lacht je knalhard in je gezicht uit en draait zich morgenvroeg nog even om in bed. Je bent wat dat betreft net zo'n sukkel als ik, alleen slaap ik morgenvroeg even mee met het grote bedrijfsleven![]()
En wat betreft in de weekenden en avonden werken? Been there done that, vermoedelijk een stuk meer dan Jian
Je laat je trouwens wel heel erg kennen met teksten als "dik betaald ambtenaar"
Ja, ik vond m heel aardig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, moi "sissy"? leuk dat je 'm goe vond.
nog een tip in return van recent 'verschenen' film?
Ja, die is erg goed, alleen seizoen 2011 is nog niet uit en dat is ontzettend balen, want je wil meer zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
Breaking Bad, die heeft Teun volgens mij ook gezien ondertussen en die vond ik verrassend tof
zet 'm in de line-up. thanks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vond m heel aardig.
Nee, de laatste tijd is het een beetje magertjes vind ik.
Kan je wel een hele aardige 3 seizoenen durende serie aanbevelen: Breaking Bad, die heeft Teun volgens mij ook gezien ondertussen en die vond ik verrassend tof
Zou dat z'n aversie richting Coos en Remlof's uitspraken kunnen verklaren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
beste gast, maar soms lijkt het wel alsof ie is afgewezen door job cohen.
ja, lijkt me wel. mislukte theeplukkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou dat z'n aversie richting Coos en Remlof's uitspraken kunnen verklaren?
Kom nou toch dappere dodo, met je been there, done that. Ik ga met jouw echt geen wedstrijdjes doen Teun, maar mijn keuze om zelfstandig ondernemer te worden kwam vanuit een hele dik betaalde baan en toch, toch ga ik morgen fluitend mijn bed uit om lekker voor mijn centjes te werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent een klein ondernemertje, het grote bedrijfsleven (en de overheid) lacht je knalhard in je gezicht uit en draait zich morgenvroeg nog even om in bed. Je bent wat dat betreft net zo'n sukkel als ik, alleen slaap ik morgenvroeg even mee met het grote bedrijfsleven![]()
En wat betreft in de weekenden en avonden werken? Been there done that, vermoedelijk een stuk meer dan Jian
Je laat je trouwens wel heel erg kennen met teksten als "dik betaald ambtenaar"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Laysa het volgende:
Heb je daar een bericht gestuurd heksie
---- de helft zo'n beetje, toen ben ik in slaap gesukkeldquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zet 'm in de line-up. thanks.
heb je 'the tourist' nog gekeken (proberen te kijken)?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee en ook je bericht niet hoor
al gezien jaar of 10 terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
"12 Angry Men (1957)" is ook wel aardig om even te bekijken. Wat slome film, maar ik vond hem zeker de moeite waard.
Nah, wat loop je dan te miepen over dat ik morgenvroeg wat langer in bed blijf liggen en jij moet met plezier en fluitend gaat werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom nou toch dappere dodo, met je been there, done that. Ik ga met jouw echt geen wedstrijdjes doen Teun, maar mijn keuze om zelfstandig ondernemer te worden kwam vanuit een hele dik betaalde baan en toch, toch ga ik morgen fluitend mijn bed uit om lekker voor mijn centjes te werken
zonde van je tijd om 'm weer op te starten in dit leven. ach, misschien ook wel weer grappig; zooo fuckin' slechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
---- de helft zo'n beetje, toen ben ik in slaap gesukkeld.... maar het was laat, daar kan het ook aan gelegen hebben
voor mij? nou bedankt danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb nog gevochten in de oorlog voor jouw vrijheid, jongeman!
hoeft helemaal nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef Jian het volgende:
Die Job Cohen, Remlof , Coos theorie, daar hoef ik toch niet op te reageren, hè, kost me te veel moeite op het moment![]()
WJ is een sissy en Teun een latente homo
Weer geen onderbouwing. 't roept maar wat tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef Jian het volgende:
Die Job Cohen, Remlof , Coos theorie, daar hoef ik toch niet op te reageren, hè, kost me te veel moeite op het moment![]()
WJ is een sissy en Teun een latente homo
Alsof ik me met dat geneuzel van jullie wil bemoeienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef willem-jozef het volgende:
haha, gaat lekker langs elkaar heen hier. bevalt me wel, kom wat vaker posten
Nou je mag anders wel es op die vent van je letten, want die slaat al een half uur niets dan wartaal uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof ik me met dat geneuzel van jullie wil bemoeien
Ik vind het bestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Jian het volgende:
Godverdomme wat duurt dat lang Teun![]()
Lantent betekent gewoon dat je het nog niet weet, klaar !
Nou kom maar op
Dan past hij toch mooi bij julliequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou je mag anders wel es op die vent van je letten, want die slaat al een half uur niets dan wartaal uit
Speedy Gonzales, o nee dat was een mexican ........ en ook nog een muis geloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het best
Zit ondertussen The worlds Fastest Indian te bekijken
is je geraaie! wijven achter het kombuis en af en toe fotootjes plaatsen (als het al lukt natuurlijk)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alsof ik me met dat geneuzel van jullie wil bemoeien
1000 xquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is je geraaie! wijven achter het kombuis en af en toe fotootjes plaatsen (als het al lukt natuurlijk)
Kombuis? Kom jij van de bananenboot?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is je geraaie! wijven achter het kombuis en af en toe fotootjes plaatsen (als het al lukt natuurlijk)
Moet dat echt? Van mij hoeft dat vetgedrukte niet hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |