Ik hou t wel bij skiënquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Snowboarden, dat moet ik ook nog eens leren... Een keer geruild met iemand, damn wat had ik een blauwe kont..
ik vind t wel ook leuker, want je bent wendbaarder en kan veel makkelijker je snelheid aanpassen aan de anderen. Lomp recht naar beneden kan op ski's ook wel. Ooh en met springen (alleen héle kleine heuveltjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat was toen ook mijn gedachte
Wie is dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik ga zo de nieuwe Dwayne Johnson kijken. Wat een held.
quote:
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwayne_Johnson
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.
Groetjes,
Krea.
Ik vind er geen zak aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is echt een eindbaas. Een koning.
Is gewoon parate kennis hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.
Groetjes,
Krea.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we voor elkaar gemaakt zijn..
En het stormt hier.
Gohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was niet de kern van mijn post, newbie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Groetjes,
Krea.
Ja, het is het begin van het eindequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk dan slechts het topje van de pé-nis.
Helaas. Wat zonde voor je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is het begin van het einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |