Veel plezier man, hoe lang blijf je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen van zwolle naar arnhem, dan geh ich nach den heimat
Grotere wasmand kopen, dan valt het niet zo opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Je weet dat je teveel was hebt, als je wasmand nog steeds uitpuilt nadat je de machine overvol gepropt hebt
Mn wasmand past nu precies achter een deurtje van mn dressoirquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grotere wasmand kopen, dan valt het niet zo op
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuzequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn wasmand past nu precies achter een deurtje van mn dressoir
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuze
Ach, ik ga toch wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuze
Ga om 10:00 hier weg met de trein, en volgende week zaterdag de trein van 12:00 terug. 9,5 uur reizen ongeveer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier man, hoe lang blijf je?
Ga je ook nog een beetje skiën/boarden?
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, totaal geen oefening met snowboarden, maar verwacht niet heel veel moeilijkheden. Als je met blote voeten op een snel bewegend en nat skimboard kunt springen zonder op je bek te tiefen, moet snowboard te doen zijn
Neem een bataleon. Gewoon lekker plat staan, ideaal voor padenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook..
Een week gedaan, na een week kon ik de basis wel. 1 dag ultiem ploeteren om uberhaupt het idee te snappen dat je met 2 voeten vastzit aan een plank en dat opstaan anders gaat dan je denkt. Daarna 3 dagen spierpijn omdat je 3 miljard keer ging zitten/vallen/opstaan.
Maar het is wel tof als je het onder de knie hebt. Enige waar je echt aan moet denken is hakken/tenen. Je staat nooit gewoon op je voeten.
Godt! Hoe bevalt het reizen tot zover?quote:
Ik heb het op een supersnel bord geleerd, waar ze ook de wk mee doen. Dit bord kwam van de wereldkampioen zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neem een bataleon. Gewoon lekker plat staan, ideaal voor paden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |