Wie is dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik ga zo de nieuwe Dwayne Johnson kijken. Wat een held.
quote:
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwayne_Johnson
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.
Groetjes,
Krea.
Ik vind er geen zak aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is echt een eindbaas. Een koning.
Is gewoon parate kennis hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Als een meisje (ook al is ze wat ouder) wat aan me vraagt, hoeven jullie echt niet als een malloot te gaan googlen hoor. Dat kan ik zelf wel.
Groetjes,
Krea.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we voor elkaar gemaakt zijn..
En het stormt hier.
Gohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was niet de kern van mijn post, newbie.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Groetjes,
Krea.
Ja, het is het begin van het eindequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk dan slechts het topje van de pé-nis.
Helaas. Wat zonde voor je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is het begin van het einde
Wéér een droom kapot.quote:
Ik wil je wel een plaatje van mijn pé-nis sturen op msn, maar ik heb je msn niet. Ter compensatie zeg maar.quote:
Nee, dat maakt het natuurlijk alleen maar erger!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je wel een plaatje van mijn pé-nis sturen op msn, maar ik heb je msn niet. Ter compensatie zeg maar..
Het lijkt me ook echt gaaf hoor, maar het viel me die ene keer zo tegen,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil svnowboarden juist leren voor het geval ik het wel leuk vind, zodat ik kan springen enzo
waarom heb ik in eens het idee dat jij wel vaker bont en blauw wordt als je iets nieuws probeert?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me ook echt gaaf hoor, maar het viel me die ene keer zo tegen,Ik was zo bont en blauw.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom heb ik in eens het idee dat jij wel vaker bont en blauw wordt als je iets nieuws probeert?
Zie, ik had wel gelijkquote:
Ik zie er natuurlijk gewoon zo broos uitquote:
Mja, maar daar sta je los op. Een snowboard zit je aan vast. Dat is wel een aanmerkelijk verschil in beleving.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
@missb vallen en opstaan hoort erbij. Met het fietsen en skimboarden heb ik al geleerd hoe te vallen zonder er me er iets van aan te trekken (ergo: dom door doen)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
@missb vallen en opstaan hoort erbij. Met het fietsen en skimboarden heb ik al geleerd hoe te vallen zonder er me er iets van aan te trekken (ergo: dom door doen)
Oh, dus je kunt niet eens lekker met je smijten. Laat maar dan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie er natuurlijk gewoon zo broos uit
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus je kunt niet eens lekker met je smijten. Laat maar dan...
Oh dat is wel erg mooi ja... Maar ik zou ook geen risico nemen en het eerst goed uit laten zoeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
...ik haat verantwoordelijkheidsgevoel. Ik wil een mooi aquarium maar mijn vloer kan het niet aan volgens de bouwtekening. Wel volgens alle 'kenners', maar daar vertrouw ik niet op.
Daar baal ik van.. Nu moet ik eerst een constructeur laten komen en ik zou niet weten wie, en of het helpt.
Wat ik had toch zo'n mooie gezien...
ja ok, ik ga me ook daar eerst op concentreren. Maar ik wilde alleen maar zeggen dat op mijn bek tiefen mij niet tegen houdt om het tig keer opnieuw te proberenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, maar daar sta je los op. Een snowboard zit je aan vast. Dat is wel een aanmerkelijk verschil in beleving.
wat weegt dat ding en op wat voor vloer moet deze komen te staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Kreator het volgende:
...ik haat verantwoordelijkheidsgevoel. Ik wil een mooi aquarium maar mijn vloer kan het niet aan volgens de bouwtekening. Wel volgens alle 'kenners', maar daar vertrouw ik niet op.
Daar baal ik van.. Nu moet ik eerst een constructeur laten komen en ik zou niet weten wie, en of het helpt.
Wat ik had toch zo'n mooie gezien...
325 liter + 75kg glas + 50kg zand + 50kg rommel + 92KG Krea.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef JoeBravo het volgende:
wat weegt dat ding en op wat voor vloer moet deze komen te staan?
Voorzichtige kussie kroel seks ben ik niet zo van, dus tsja, tenzij je het niet erg vind... zie ik er geen toekomst in.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voorzichtige kussie kroel seks ben ik niet zo van, dus tsja, tenzij je het niet erg vind... zie ik er geen toekomst in.
Thanks dude.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:. Nu ja, dan maar mijn held bekijken.
Adios en prettige vakantie SB.
Saved by the border!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe blond denk je dat ik ben schat, dat ik hier in trap?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Saved by the border!
Ben in Duitsland. Tot snel
175 kg/m2 (norm) met 30% veiligheid = 227,5 kgquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
325 liter + 75kg glas + 50kg zand + 50kg rommel + 92KG Krea.
Betonnen vloer wel, maar die heeft een draagkracht van 200kg m2
Slimme joejoe!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
175 kg/m2 (norm) met 30% veiligheid = 227,5 kg
een woning vloer moet tenminste 175 x 1,3 kg/m2 over de gehele overspanning kunnen dragen. Dus ook in het midden van de vloer. Dat aquarium zet je wss tegen de muur, dus aan de rand van de overspanning. In feite zet je dus de belasting van in dit geval een meter of 2 op de halve meter naast de oplegging. Dit is gunstiger voor de doorbuiging en de verticale belasting blijft hetzelfde.
Als er in de directe omgeving van het aquarium geen zware kasten staan kan ik me niet voorstellen dat dat problemen op gaat leveren.
het is m'n vakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |