Nou als iemand 's nachts in mijn bed ligt, zegt dat meestal wel watquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maarja dat weet je ook nooit van te voren
dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als iemand 's nachts in mijn bed ligt, zegt dat meestal wel wat
Het ging erover waar we jou voor wakker kunnen maken hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie, de hele gang? Nou nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging erover waar we jou voor wakker kunnen maken he
Wel bij de les blijven
hoiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou, ik weet het wel, kan dr alleen wakker maken als ik naast dr lig, dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven
quote:
Ik viel halverwege ook in slaap hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven
nee, want ik heb nog steeds geen PMquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ligt niet in mijn bed joejoe
heb je al gecheckt? Hij was net lang genoeg weg om bij jou te komenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij ligt niet in mijn bed joejoe
Oh ja, anders lag je er al?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, want ik heb nog steeds geen PM
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je al gecheckt? Hij was net lang genoeg weg om bij jou te komen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik viel halverwege ook in slaap hoor!
MissB al je bovenstaande malloten in een rijtje moest zetten van hot tot not dan zat het vriesvak zeker gelijk vol?
Wat doe ik hier dan nog?quote:
tja, dat zul je nooit wetenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch wel lekker zon voorverwarmt bed
Skup je hem daarna weer eruit
quote:
niemand schopt mij uit bedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch wel lekker zon voorverwarmt bed
Skup je hem daarna weer eruit
Ja!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meur je lekker uit je murf schat?
Evie afzeggen voor de Griekquote:
Met jou altijd tochquote:
Evie had een verjaardag... de stomme, we zouden maar huel even hebben... ik kan der niet in 5 min. klaar likken hoor, wil der iets meer tijd voor hebben.quote:
Evie heeft een gebruiksaanwijzing en tegen mij zei ze niet te gaan drinken omdat jij had afgezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Evie had een verjaardag... de stomme, we zouden maar huel even hebben... ik kan der niet in 5 min. klaar likken hoor, wil der iets meer tijd voor hebben.
jaaah, die gebruiksaanwijzing snap ik nog niet helemaal, moet ik nog op oefenenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie heeft een gebruiksaanwijzing en tegen mij zei ze niet te gaan drinken omdat jij had afgezegd
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dusquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dus
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt weer slapen met je knuffelbeer en zonder man dus
Ach, er zijn ook mannen die met knuffel slapenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapen
En voor die zonder knuffel slapen ook toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft daar een zwak voor, vrouwen die nog met een knuffel slapen
Jij? Ik zelf niet, maar als er iemand bij me in bed slaap, heb ik wel altijd de neiging die vast te pakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mannen die met knuffel slapen
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij? Ik zelf niet, maar als er iemand bij me in bed slaap, heb ik wel altijd de neiging die vast te pakkenAnders hou ik mn kussen vast
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdt
Coolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een toffe ijsbeer die me bij gebrek aan MissB warm houdt
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik gaan echt zo hard seks hebben
Nee hoor, ik ben tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit is toch om te wenen! Jij gaat alleen keiharde vuist-seks hebben met je eigen knuistje!
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit ik de hele tijd met Abel in mijn hoofd
is best een leuk liedje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Wtf zit ik de hele tijd met Abel in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopen
Ik vind het accent zo schattigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is best een leuk liedje.
Maar niet als hij blijft hangen
van die bergschoenen onder een korte broek met hoog opgetrokken witte sportsokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sexy ook, op wandelschoenen.
je moet in je boxer rondlopen, dan praat ze er dagen later nog overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haal die er eens gauw uit, ik heb mijn wandelschoenen weer aangetrokken dus ben klaar om weer rondjes door je hoofd te lopen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet in je boxer rondlopen, dan praat ze er dagen later nog over
Daar heb ik mijn boxer niet voor nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn lenzen niet in
Was op die afstand ook niet nodigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn lenzen niet in
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was op die afstand ook niet nodig
ik riep je al 2x, maar wel t gesnurk van Babs horen en niet dat ik je wat zegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
En dan ook nog stiekem naar me gluren terwijl ik nietsvermoedend zat te lezen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik riep je al 2x, maar wel t gesnurk van Babs horen en niet dat ik je wat zeg
Lekker slapen dan jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bah, nu heb ik zin om mn piemel tussen de billetjes van een schone dame te duwen en dan lepeltje lepeltje in slaap te vallen..
Zo maar eens tukken en dan dromen daarover
+1quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bah, nu heb ik zin om mn piemel tussen de billetjes van een schone dame te duwen en dan lepeltje lepeltje in slaap te vallen..
quote:
ik las rukkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mee eens.quote:
Grumpy!quote:
alleen van zwolle naar arnhem, dan geh ich nach den heimatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar blijft Socios? die kan je zo alle tijden vertellen
Have fun kleine man.
Veel plezier man, hoe lang blijf je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen van zwolle naar arnhem, dan geh ich nach den heimat
Grotere wasmand kopen, dan valt het niet zo opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:15 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Je weet dat je teveel was hebt, als je wasmand nog steeds uitpuilt nadat je de machine overvol gepropt hebt
Mn wasmand past nu precies achter een deurtje van mn dressoirquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grotere wasmand kopen, dan valt het niet zo op
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuzequote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn wasmand past nu precies achter een deurtje van mn dressoir
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuze
Ach, ik ga toch wegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook een groter dressoir dan, je hebt geen keuze
Ga om 10:00 hier weg met de trein, en volgende week zaterdag de trein van 12:00 terug. 9,5 uur reizen ongeveer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier man, hoe lang blijf je?
Ga je ook nog een beetje skiën/boarden?
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Oftewel, totaal geen oefening met snowboarden, maar verwacht niet heel veel moeilijkheden. Als je met blote voeten op een snel bewegend en nat skimboard kunt springen zonder op je bek te tiefen, moet snowboard te doen zijn
Neem een bataleon. Gewoon lekker plat staan, ideaal voor padenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook..
Een week gedaan, na een week kon ik de basis wel. 1 dag ultiem ploeteren om uberhaupt het idee te snappen dat je met 2 voeten vastzit aan een plank en dat opstaan anders gaat dan je denkt. Daarna 3 dagen spierpijn omdat je 3 miljard keer ging zitten/vallen/opstaan.
Maar het is wel tof als je het onder de knie hebt. Enige waar je echt aan moet denken is hakken/tenen. Je staat nooit gewoon op je voeten.
Godt! Hoe bevalt het reizen tot zover?quote:
Ik heb het op een supersnel bord geleerd, waar ze ook de wk mee doen. Dit bord kwam van de wereldkampioen zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neem een bataleon. Gewoon lekker plat staan, ideaal voor paden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |