Ach, wie is niet vreemd?quote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
hmmm flesje Jopen bier hoge gisting opengetrokken
Nu moet ik echt huilenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Aangezien ik je niet ken vind ik je wel vreemdquote:
Alles is relatiefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je het bekijkt
Dude was tof en Art een beetje apart welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
De GCSC was anders. Meer verdeeld. Ik vond Duderinnetje en Artyshock altijd een beetje vreemd![]()
Cheers!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Hoezo?? Aan het gewone kraanwater nu?quote:
ik zeg niet niet vreemd hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangezien ik je niet ken vind ik je wel vreemd![]()
Daarom, maar toch vind ik bepaalde dingen wel goed genoeg om voor waar aan te zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Aangezien ik je niet ken vind ik je wel vreemd![]()
[..]
Alles is relatief![]()
Is Dude nog actief eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dude was tof en Art een beetje apart wel
Dude had een gebruiksaanwijzingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dude was tof en Art een beetje apart wel
Meet?? Ik doe ook meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we gaan er gewoon snel een (of meer) samen drinken
Ik heb die gebruiksaanwijzing nooit gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dude had een gebruiksaanwijzing
Ik weet nog dat we elkaar in het begin niet zo lagen, maar later vond ik haar echt leuk
Ohquote:
nee dat niet, maar ik ben misschien wel de allergrootste Jopen fan die er isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo?? Aan het gewone kraanwater nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |