Oh jammer, ik vond het wel geil eikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel doet alles in overleg met mono, pierenjan, ezje en koelkast!
jouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
Nedermuzak?
Waar luister jij naar dan?
Vanaf 12 uur gaat die draaien!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
Mag ik hier meer info over?
Als je een nummer aanvraagt wordt ie dan gevraagd?
En als er nou geen nummers meer worden aangevraagd?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:14 schreef Nitrouz het volgende:
Weten jullie nog die tijden dat djkoelkast arrogant werd genoemd![]()
Ik ga hem even updaten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
OP is een beetje verouderd, bijv. de linkjes naar nummerrequests en nieuws voorlezen enz
Moet je gvd zien wat die man allemaal doet voor de radioquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:14 schreef Nitrouz het volgende:
Weten jullie nog die tijden dat djkoelkast arrogant werd genoemd![]()
Nice nice! Slim systeempje heequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur gaat die draaien!
Je kiest een nummer op de site, die komt in de queue, is er niks aangevraagd dan gaat ie random nummers draaien tot er weer iets wordt aangevraagd
In het begin vond iedereen hem raar en arrogant, omdat hij direct prime wou wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je gvd zien wat die man allemaal doet voor de radio![]()
De enige reden dat ik me met de planning ben gaan bemoeien is zodat hij en pierenjan meer tijd hebben voor bijvoorbeeld projectjes als de verzoekautomaat
hoihoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben ik weer.. wat een goddelijke muziek... was er wel aan toe na de voorgaande uren
Nee. Er wordt op dit moment nog aan de machine geprutst.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
Kan je nu al requests aanvragen voor de machine?
Hij verdient prime dan ook dik, gezien het werk dat hij verricht achter de schermen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
In het begin vond iedereen hem raar en arrogant, omdat hij direct prime wou worden
flamequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben ik weer.. wat een goddelijke muziek... was er wel aan toe na de voorgaande uren
't Is erg rustig vanavond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm.. iedereen lam hier? of wat?
geen kkj.. maar knetter.. je hebt het nu verpestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Er wordt op dit moment nog aan de machine geprutst.
Hij heeft tot nu toe alleen als test gedraaid met maar een handjevol mensen die konden requesten (helaas ook kkj met dr zeikplaten)
Om 12 uur gaat ie vol open voor iedereen.
hallonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dag nachtbraker/held/god van de relaxmuzakquote:
Ik ben oud, ik mag datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen kkj.. maar knetter.. je hebt het nu verpest
MAAR NIRVANA HEEFT MEER NUMMERS DAN ALLEEN DEZE VERDOMMEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:20 schreef EggsTC het volgende:
Kijk, now we're talking... nirvana ipv die gayshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
nee hoor. en je bent niet oud.. dat zeg je ook alleen wanneer het je uitkomtquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAAR NIRVANA HEEFT MEER NUMMERS DAN ALLEEN DEZE VERDOMME![]()
Rock ik EIS polly of rape me. Anders haal ik je gewoon van het rooster af
iTunes shuffler told me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor. en je bent niet oud.. dat zeg je ook alleen wanneer het je uitkomt
En met en bak koffie volgende week kun je het goed maken
Ik eis polly of rape mequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dag nachtbraker/held/god van de relaxmuzak
Ik wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Huppel heb je het mooie mannen topic al gezien
nu ben je volgens koelkast een kastnicht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik wel.
no homo derachter
no homo no homo no homo
Ik ben er al de hele avondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik wel.
no homo derachter
no homo no homo no homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik kan je nu al vertellen, zonder te gaan kijken, dat ik daar echt niet warm van zal wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Huppel heb je het mooie mannen topic al gezien
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele avond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel homo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen, zonder te gaan kijken, dat ik daar echt niet warm van zal worden
oké ik wacht af/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Er wordt op dit moment nog aan de machine geprutst.
Hij heeft tot nu toe alleen als test gedraaid met maar een handjevol mensen die konden requesten (helaas ook kkj met dr zeikplaten)
Om 12 uur gaat ie vol open voor iedereen.
Ik ejaculeerde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nu ben je volgens koelkast een kastnicht.
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen, zonder te gaan kijken, dat ik daar echt niet warm van zal worden
doet mij denken aan het volgende fragment:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik wel.
no homo derachter
no homo no homo no homo
Daar ken je toch wel een trucje op?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is um dus niet he
Zijn dat jouw tieten in je UI?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ga wel gauw weer in het mooie mannen topic kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Daar ken je toch wel een trucje op?
Hier is het alleen voor bazenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga wel gauw weer in het mooie mannen topic kijken
hier is het toch een beetje dood geloof ik....
Wat is er mis met Nitrouz? Zeker alleen omdat hij zwart is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat is um dus niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ik heb echt nooit dat ik een man mooi vind. Zelfs lekker zeg ik niet snel over een man.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nitrouz? Zeker alleen omdat hij zwart is.Knetterkrankjorum is geen KKJ maar KKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nitrouz? Zeker alleen omdat hij zwart is.ik ben van de wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik lolde hard bij deze postquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is geen KKJ maar KKK
Ik heb je show gevolgd hoor .quote:
Was Pownews kijkenquote:
Neequote:
Die van jou zijn mega.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit zijn de epic boobs, te vinden op google.
Het schijnt dat die van mij ook behoorlijk episch zijn. Vraag maar aan mono en ezechielk
Problemen mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ragboer zat ook in het mooie mannen topic te geilen dacht ik
Heb de hele week slecht geslapen, moet morgen om 1 uur naar een maat. Ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
Nitta, je gaat wel tot de laatste uurtje los achter je laptoppie?
Ze zeggen hetquote:
quote:
WACHT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rockiejj op 04-02-2011 23:37:36 ]Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dikke tettenquote:
Iddquote:
heel herkenbaar, vandaag tv alleen aangezet voor Top Gearquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn tv staat al weken op mute de hele dag
Kuulu parkn bulunduu araz, park olmadan önce içinden dere geçen kavaklk bir araziydi. Tunal Hilmi Caddesi'ni de kapsayan Kavakldere semti, ismini bu dere ve kavak aaçlarndan alr. Arazinin güney tarafnda Polonya Sefaretinin bahçeleri, kuzeyinde ise Kavakldere araplar'nn sahibi Cenap And'n 1955'de yaptrd ev vard. Kavakldere'den arta kalan gölet ve çevresi arazi 1958'de Ankara Belediyesi tarafndan park haline getirilmitir. 1957'de Atatürk Bulvar'nn geniletilmesi için Polonya Sefareti topraklarnn bir ksm alnmt, 1964'te Polonya'nn bu kaybn tazmin etmek için Sefaret topraklarna bitiik baka topraklar ve bu arada Kuulu Park'n bir ksm sefarete verildi. Batan halktan fazla ilgi görmeyen park, Vedat Dalokay'n belediye bakanl (1973-77) srasnda yeniden düzenlenince popüler bir yer oldu. Parkn ad kurulduu yllarda Viyana Belediyesi tarafndan hediye edilen beyaz kuulardan gelir. Devam...quote:
Lol is maar 1 aus hoorquote:
Ik mis zelfs mn soapie manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
heel herkenbaar, vandaag tv alleen aangezet voor Top Gear
Doe eens nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kuulu parkn bulunduu araz, park olmadan önce içinden dere geçen kavaklk bir araziydi. Tunal Hilmi Caddesi'ni de kapsayan Kavakldere semti, ismini bu dere ve kavak aaçlarndan alr. Arazinin güney tarafnda Polonya Sefaretinin bahçeleri, kuzeyinde ise Kavakldere araplar'nn sahibi Cenap And'n 1955'de yaptrd ev vard. Kavakldere'den arta kalan gölet ve çevresi arazi 1958'de Ankara Belediyesi tarafndan park haline getirilmitir. 1957'de Atatürk Bulvar'nn geniletilmesi için Polonya Sefareti topraklarnn bir ksm alnmt, 1964'te Polonya'nn bu kaybn tazmin etmek için Sefaret topraklarna bitiik baka topraklar ve bu arada Kuulu Park'n bir ksm sefarete verildi. Batan halktan fazla ilgi görmeyen park, Vedat Dalokay'n belediye bakanl (1973-77) srasnda yeniden düzenlenince popüler bir yer oldu. Parkn ad kurulduu yllarda Viyana Belediyesi tarafndan hediye edilen beyaz kuulardan gelir. Devam...
Doe niet, ander postreport.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kuulu parkn bulunduu araz, park olmadan önce içinden dere geçen kavaklk bir araziydi. Tunal Hilmi Caddesi'ni de kapsayan Kavakldere semti, ismini bu dere ve kavak aaçlarndan alr. Arazinin güney tarafnda Polonya Sefaretinin bahçeleri, kuzeyinde ise Kavakldere araplar'nn sahibi Cenap And'n 1955'de yaptrd ev vard. Kavakldere'den arta kalan gölet ve çevresi arazi 1958'de Ankara Belediyesi tarafndan park haline getirilmitir. 1957'de Atatürk Bulvar'nn geniletilmesi için Polonya Sefareti topraklarnn bir ksm alnmt, 1964'te Polonya'nn bu kaybn tazmin etmek için Sefaret topraklarna bitiik baka topraklar ve bu arada Kuulu Park'n bir ksm sefarete verildi. Batan halktan fazla ilgi görmeyen park, Vedat Dalokay'n belediye bakanl (1973-77) srasnda yeniden düzenlenince popüler bir yer oldu. Parkn ad kurulduu yllarda Viyana Belediyesi tarafndan hediye edilen beyaz kuulardan gelir. Devam...
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit dat ik een man mooi vind. Zelfs lekker zeg ik niet snel over een man.
Maar die schilder van de woningbouw DAMNNNNN
Gelukkig is er nog uitzending gemistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol is maar 1 aus hoor
[..]
Ik mis zelfs mn soapie man
Ik zie een kangaroe dus is het goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol is maar 1 aus hoor
[..]
Ik mis zelfs mn soapie man
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WACHT!
Verander OP:OP moet je in de wiki editen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rimpels, grijze haren, tetten ter hoogte van mn knieënquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar die foto's zijn van lang geleden hé, nu is ze wat ouder.
Een mooie vrouw daarentegenquote:
Uhuh geen tijd voor want radio onzinquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zie een kangaroe dus is het goed
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rimpels, grijze haren, tetten ter hoogte van mn knieën
Ik heb hem nogmaals geëdit.quote:
Jij ook, iedereen. Alleen even accountje aanmaken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb hem nogmaals geëdit.
Kan jij de wiki veranderen?
Oke, verander hem zo evenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij ook, iedereen. Alleen even accountje aanmaken.
Ik vond het andes wel lekker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Geen spongel dit keer, morgen beter he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zie ik veel lieverquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Een mooie vrouw daarentegen
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:40 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer jonguh
Ik ga zondag teringharde shit draaien.![]()
Zelfs 50cent
Voordat die boi Nitta heeft gedraait, zeg ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ja echt hequote:
quote:
Die wind gaat zo hard nu dat het klinkt alsof het regentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voordat die boi Nitta heeft gedraait, zeg ik:
Waor dan? Utreg? Amsterdam? Maatricht? Vlissingen?quote:
We gaan die spanga tangas hosselenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik en me boy ragboer zijn aanwezig.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Dus wanneer gaan we meeten?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:43 schreef EggsTC het volgende:
dan gaan raggast en ik ff los. Beter doen we die meet op MOH dan
Eerst moet ik rappen in Hoog Catha. Anders heb ik geen geld voor bier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan die spanga tangas hosselen
En ook die gabberwijffies. Strak haar naar achter cavellos aan alles man
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik en me boy ragboer zijn aanwezig.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:43 schreef EggsTC het volgende:
dan gaan raggast en ik ff los. Beter doen we die meet op MOH dan
Bazen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]Of 19 Februari in de Turbinehallen in Oberhausen op Pussy Motherfuckerzzz
ik voel je pijn broederquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eerst moet ik rappen in Hoog Catha. Anders heb ik geen geld voor bier.
Nee de volgende TS moet hem even van de wiki halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
OP verandert in de wiki.
Maar dan komt ie toch niet automatisch in de OP?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:45 schreef Nitrouz het volgende:
Zowiezo wel Utrecht hé, centraal gelegen, enkel voor bazen...
Alleen maar voordelen.
DOE DIT DAN OOKquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee de volgende TS moet hem even van de wiki halen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan die spanga tangas hosselen
En ook die gabberwijffies. Strak haar naar achter cavellos aan alles man
Ik neuk vanaf nu alleen nog ajacieden.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neuk vanaf nu alleen nog ajacieden.
Gaat hem niet lukken dus
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat hem niet lukken dus
020 de gekstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat hem niet lukken dus
Jij komt morgen naar Emmen dus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Joden zijn overal de baas!!!!!!!
En Feyenoorders dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat hem niet lukken dus
Als ik niet naar RedBull Crashed Ice ga wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt morgen naar Emmen dus?
Godver, word nou eens MODquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Joden zijn overal de baas!!!!!!!
Iets met bommenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
En Feyenoorders dan?
[ afbeelding ]
Zegt de dame met het Rotterdamse accent...quote:
Zorg ik dat ik de fatboy vast in mn stukje ghetto zetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik niet naar RedBull Crashed Ice ga wel ja
Gaat hij je helpen verhuizenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg ik dat ik de fatboy vast in mn stukje ghetto zet
WE LOVE YOU FEYENOORD! WE DO!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
WE LOVE YOU FEYENOORD! WE DO!
OO FEYENOORD WE LOVE YOU!!!
Misschien wel jaquote:
Eens!!quote:
En met schilderen, en in style!quote:
WE SHALL NOT, WE SHALL NOT BE MOVEDquote:
Inderdaad, anders krijgen we ruzie met (aanstaande) Mod stevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Laten we lekker ophouden over voetbal.
De enige manier om te klussenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En met schilderen, en in style!
Dronken met een peuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Juist!!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Inderdaad, anders krijgen we ruzie met (aanstaande) Mod steven
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
EYO WAYO HUPPELMUTS WAT ZE OVER JE CLUPPIE ZEGGESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er een keer geweest trouwens, verschrikkelijk.
BV Veendam is wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik woon straks echt eng dichtbij het stadionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAAAAAAAAAAAAAA ZO DE VERZOEKAUTOMAAT!!!!!!!!!!
Spannend
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wanneer kom je chillen in Ter Apel, ik ben daar vaak in de vakantiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon straks echt eng dichtbij het stadion![]()
Spannend
Voor RKC - MVV was ik gewoon 20 euro kwijt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon straks echt eng dichtbij het stadion![]()
Spannend
Inderdaad.quote:
Ik kom alleen in Ter Apel als George naar de dokter moet, verder niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wanneer kom je chillen in Ter Apel, ik ben daar vaak in de vakanties
Volgens een vriend van mij kost een kaartje Utrecht - Feyenoord 20 euro.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor RKC - MVV was ik gewoon 20 euro kwijt.
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Ter Apel als George naar de dokter moet, verder niet.
nokleuter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
Je zendt kleuterseries uit.
Waarom zie ik geen: nokleuter
Omdat je zeker bent dat je geen kleuter bent
Ik ook van jou man.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
Je zendt kleuterseries uit.
Waarom zie ik geen: nokleuter
Omdat je zeker bent dat je geen kleuter bent
Ik ga heus wel nirvana aanvragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga zo even testen met zéér strenge regels, kijken of die werken.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga heus wel nirvana aanvragen
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef Ragboer het volgende:
Komt de link van de automaat ergens te staan?
Zoiezo HJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dronken?
Van 1 HJ word ik niet dronken hoor
Drink je alleen HJ of maakt het biermerk niet uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Dronken?
Van 1 HJ word ik niet dronken hoor
Het gaat nu om: max 2 verzoekjes de man, daarna 15 min wachten, dezelfde artiest 1x per 30 minuten, een track met dezelfde titel max 1x per 45 minuten, hetzelfde nummer max 1x per uur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga heus wel nirvana aanvragen
Sowieso is het sowiesoquote:
Grolsch of HJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Drink je alleen HJ of maakt het biermerk niet uit?
NIET posten! Je hoort hem zometeen in de nieuwe jingle en die locatie is tijdelijk dus opslaan heeft geen zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef Ragboer het volgende:
Komt de link van de automaat ergens te staan?
klinkt goed, hoop dat het werktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat nu om: max 2 verzoekjes de man, daarna 15 min wachten, dezelfde artiest 1x per 30 minuten, een track met dezelfde titel max 1x per 45 minuten, hetzelfde nummer max 1x per uur.
Kijken of dat werkt en dit is dus nog test, dit is niet definitief.
Ik drink het bier wat ik kan krijgen. Maakt mij niet uit wat er voor handen is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grolsch of HJ(Ez is in staat om me te vermoorden nu
)
Dus even expres proberen om 2 dezelfde nummers/artiest aan te vragen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat nu om: max 2 verzoekjes de man, daarna 15 min wachten, dezelfde artiest 1x per 30 minuten, een track met dezelfde titel max 1x per 45 minuten, hetzelfde nummer max 1x per uur.
Kijken of dat werkt en dit is dus nog test, dit is niet definitief.
Als jij dat wil doen en mij de meldingen per msn kunt doorgeven, dat is het snelste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus even expres proberen om 2 dezelfde nummers/artiest aan te vragen?
Will do!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen en mij de meldingen per msn kunt doorgeven, dat is het snelste.
Ik drink wel eens noodgedwongen schultenbrau, word ik stiekem toch niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik drink het bier wat ik kan krijgen. Maakt mij niet uit wat er voor handen is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NIET posten! Je hoort hem zometeen in de nieuwe jingle en die locatie is tijdelijk dus opslaan heeft geen zin.
Tot het systeem helemaal klaar is wil ik dus geen linkjes op 't forum zien. Iedereen die luistert en de url heeft gehoord mag aanvragen.
Grafenwalderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink wel eens noodgedwongen schultenbrau, word ik stiekem toch niet vrolijk van.
Op zich drink ik alles wel behalve dommelsch, bavaria en heineken. Dat is instant koppijn.
VERZOEKJESSSS
quote:
Tkomt wel goed, schatje <3quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn ben je proefpersoon, klik je een verzoekje aan flikkert koelkast de verzoekjes eruit en zit je meteen over je limiet per kwartier heen
Dat werkt dus ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
Your request failed because of the following reason
* Track already in queue to be played.
Wie heeft dreadlock holiday aangevraagd?
Ik weet niet, moet ik het uitproberen om een 3e te doen? Ik wil niet iets kapotmaken ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En als je nog 1 doet krijg je een error he?
Ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
Je kan het proberen, je krijgt gewoon een errorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet niet, moet ik het uitproberen om een 3e te doen? Ik wil niet iets kapotmaken ofzo.
Als je klikt op nu live zie je de opkomende 2 tracks, daar staat ie tussen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
Jawel, want ik kan geen verzoekjes meer doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je klikt op nu live zie je de opkomende 2 tracks, daar staat ie tussen.
Dit gaat niet van je aantal verzoekjes af trouwens.
Zou niet moeten, ik ga dat zo uitproberen. Moet zelf ook een kwartier wachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel, want ik kan geen verzoekjes meer doen.
Ja, ik zie het. Mooi dat het werkt. Mooi systeem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het proberen, je krijgt gewoon een error
Hij heeft er al 2 gedaan tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zou niet moeten, ik ga dat zo uitproberen. Moet zelf ook een kwartier wachten
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zou niet moeten, ik ga dat zo uitproberen. Moet zelf ook een kwartier wachten
Dit is wel sick.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Verzoekje
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Puicke ploat
Oja, nu is t niet speciaal meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef Ragboer het volgende:
O ja, daar rechts zie je wie het heeft aangevraagd inclusief berichtBij "nu live"
Post wel op zijn plaatsquote:Koelkast![]()
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat nu muziek in tot 0.37u, ik denk dat dit nog niet eens zo gek is qua aantallen.
Als ik ze dynamisch kan veranderen zet ik ze 's nachts op 3 per kwartier en op drukke tijden 1 bijvoorbeeld
?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oja, nu is t niet speciaal meer.
Dan ga ik een plaatje voor jouw aanvragenquote:
Nee ik voor mezelfquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan ga ik een plaatje voor jouw aanvragen
quote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Rockiej
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Rockiej
Chill nummer!
Latoes.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:26 schreef Nitrouz het volgende:
Ik postte al even niet meer, maar ik ga slapen. Truste!
Ja echt hequote:
Nitta jij als utregter, gooi ook wat Martin van Doorn en Herman Berkien er een keer in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Nitrouz het volgende:
Niet vergeten, zondag DJ NITROUZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!111einzEINZ
Van 16:00 tot 17:00
Verzoekjequote:
Als er geen verzoekjes zijn gaat ie op random toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
Werkt dit goed met 2 platen in 15 minuten? Denk het wel he? Dat er niet straks een lijst is tot 4:00u (want dat wil ik voorkomen).
Ja, hij is nooit stil.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er geen verzoekjes zijn gaat ie op random toch?
Ik draai een intro, Hardtrance, Hardstyle, en één Hardcore nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nitta jij als utregter, gooi ook wat Martin van Doorn en Herman Berkien er een keer in.
Goed systeem welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, hij is nooit stil.
Er komt ook een puntensysteem in. Aangevraagd is punten erbij, hoe meer punten hoe groter de kans dat hij voorbij komt in de random.
En dat op de zondagmiddagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik draai een intro, Hardtrance, Hardstyle, en één Hardcore nummer.
Ook nog één Belgian Beats nummer trouwens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik draai een intro, Hardtrance, Hardstyle, en één Hardcore nummer.
Ik zeg knetterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Ragboer het volgende:
K3 is zeker door Nitrouz aangevraag...Of porsche1
Ja, liefde voor Nitrouz. Hij begrijpt het.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, liefde voor Nitrouz. Hij begrijpt het.no homo derachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no homo no homo no homo
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
Die Hollandsche hits hoeven van mij niet hoor
Jij bent de K3 aanvrager?quote:
Ghehequote:
Ik denk patje.quote:
Meisjes plagen ....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik word gelijk weer beschuldigd.. krijg bijna het gevoel dat ik maar niks meer moet aanvragen.. huppel je doet niet barre lief vandaag... stuk?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast, laat ej rubber eendje gaan en zoek de zeep!
Posten is nog steeds niet verplicht en ik adviseer jou dan ook het niet meer te doen, tenzij je wat nuttigs hebt te melden. We willen de topicreeks graag behouden, met je gebagger.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast krijgt schampoo in zijn oog, nu heeft hij eht niet meer droog!
Die smok krijg je toch sowieso nogquote:
Yes boss.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zonder naam zeg ik afbreken
Blijkbaar is koelkast het met je eensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zonder naam zeg ik afbreken
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Knetter
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetter
Tweede verzoek..
volgende keer wel naam en bericht invullen hequote:
Knetterquote:
Voortaan ff op zn minst je nick invullen.quote:
Ja hij failde, en toen drukte ik nog een x en had ik 2x ingestuurd, maar 2e x zei diequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgende keer wel naam en bericht invullen he
Doe dat danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen je nick is niet genoeg, dan zie je niks. Moet ik nog aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |