En ook uit eigen initiatief. Alles wordt gemacguyverd, opgezet en ingedeeld. Net een bijennestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:29 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het blijft super dat ze zo georganiseerd werken met zo ontzettend veel mensen.
http://www.amnesty-nieuws(...)4YdKrzUM05yxYGPF-313 Deze bedoel je ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:30 schreef Staal het volgende:
Dat hier ergens boven was helemaal geen ordinaire kettingbrief. Er zijn mensen van Aljazeera gearresteerd..
Ja allebei betrouwbare journalisten.quote:
Wil het best vertalen, maar heb geen geluid op het moment.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef -jos- het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
Song created in #Tahrir to the demands of the people of Egyptian protesters #Jan25 -
Wie vertaalt het?
Nu begrijp ik trouwens de journalisten die het stiekem met pinkpop vergeleken
Dat snap ik ook wel, want ik zag ook de officiele link.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen kettingbrief, sukkel, dat is een oproep van Amnesty International.
Verjaging pro's door in de lucht te schieten? Ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef shomila het volgende:
LisaLaFlammeCTV lisa laflamme
Massive cheering going on in Tahrir sq. Don't know the reason for the early morning jubilation here. #jan25 #egypt
1 minute ago
In het filmpje zie je in de menigte op een gegeen moment ook beelldschermpjes van mobieltjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef -jos- het volgende:
Zo ik speel nu voor de 3e x het muziekje, ik wordt er gewoon rustig vanheerlijk. Alleen jammer dat het refrein allah ahkbar is maar goed
Ahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
Verjaging pro's door in de lucht te schieten? Ik noem maar wat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef yavanna het volgende:
@ianinegypt It was gunfire from the army because some thugs tried to get through to tahrir apparently #tahrir #mubarak
Het is wel echt blijkbaar. Iemand deed daar lollig over maar Aljazeera gaf de melding was alleen te laat om te cappen. Maar wel serieus dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://www.amnesty-nieuws(...)4YdKrzUM05yxYGPF-313 Deze bedoel je ?
Het filmpje boven jouw reactie? Je hoort daar geen allah akbar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef -jos- het volgende:
Zo ik speel nu voor de 3e x het muziekje, ik wordt er gewoon rustig vanheerlijk. Alleen jammer dat het refrein allah ahkbar is maar goed
Wat dan? wel iets met ahkbar? (mijn gehoor is niet zo goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Het filmpje boven jouw reactie? Je hoort daar geen allah akbar.
Irhal hoor je erg veel. Betekent "ga weg", "vertrek" etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat dan? wel iets met ahkbar? (mijn gehoor is niet zo goed)
En nergens live beelden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het leger beschermd dan dus nog wel.
Het refrein is Down, down with Mubarakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wat dan? wel iets met ahkbar? (mijn gehoor is niet zo goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |