Als je dronken genoeg bent is het prima te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef STING het volgende:
[..]
Danscafes, met zo nu en dan wat foute muziek, heerlijk
Is het niet gewoon een US accent?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is geheel niet nederlands toch?
Ja dan moet je die toch nog even doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet je toch afleiden van mijn harige benen....
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga ik vanavond naar toe
ondanks mijn verkoudheid/koppijn
Ja maar jij hebt ze voor het uitzoeken. Voor mij rennen ze gillend wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen last vanik verwijder ze meestal
sowieso ben ik heel selectief in wie ik er in houd.
Eigenlijk wel ja. Ach ik ben het wel gewend.quote:
Maar woont al lang genoeg hier om de nare gewoontes over te nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is geheel niet nederlands toch?
Dat dus jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je dronken genoeg bent is het prima te doen
Heb ik geen zin in joh..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een US accent?
[..]
Ja dan moet je die toch nog even doen
Is het wel weer lekker glad
moet ik er eentje doorgeven? Ga er een afwijzen nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ze voor het uitzoeken. Voor mij rennen ze gillend weg![]()
[..]
Eigenlijk wel ja. Ach ik ben het wel gewend.![]()
Ik zie het zo. Liever mooi van binnen en lelijk van buiten dan mooi van buiten en lelijk van binnen.
Peu, ze voor het uitzoeken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ze voor het uitzoeken. Voor mij rennen ze gillend weg![]()
[..]
Eigenlijk wel ja. Ach ik ben het wel gewend.![]()
Ik zie het zo. Liever mooi van binnen en lelijk van buiten dan mooi van buiten en lelijk van binnen.
Nooit doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sinds zondag ofzo, gelukkig bijna over.
Zal nog es naar een voetbalwedstrijd gaan
quote:
Misschien in vergelijking met tijn wel.. dat weet ik niet.quote:
Ja ja ja, maar dan nog!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb ik geen zin in joh..Laat me nou..
En het heeft je niet geholpenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, het was best vermakelijk. Vooral qua publiek enzo
Alleen was het zo gruwelijk koud
ik mag hopen in verhouding tot tijn welquote:
Goed planquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet ik er eentje doorgeven? Ga er een afwijzen nu
Dat is waar, alleen het is niet leuk als je al niet zo sociaal capabel zoals ik en dan dat zoiets gebeurd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
paiq is lache, je moet +/- 15min praten voordat je foto's ziet, dus het stimuleert om een goed gesprek te krijgen en je wordt gematchd door de computer en die scores kloppen verrassend goed
Iig lekker uitslapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het heeft je niet geholpen
Nog leuke plannen dan?
Lang leve verkoudheidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Ondanks ik het koud heb.. heb ik geen zin om me aan te kledenEcht.. slaat nergens op.
Oh trouwens, was jij dat, die mij op fb had toegevoegd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Iig lekker uitslapen
Morgen ff besluiten of ik een vriend ga opzoeken in Limburg, ff kijken hoe ik me voel
En jij?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen in verhouding tot tijn wel
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef STING het volgende:
[..]
Iig lekker uitslapen
Morgen ff besluiten of ik een vriend ga opzoeken in Limburg, ff kijken hoe ik me voel
En jij?
quote:
tsja, ik vind het wel leuk, iemand die ik normaal meteen zou afwijzen, blijf k nu toch nog wel eens mee doorpraten, ondanks dat ik ze niet mooi vind, puur omdat t gesprek wel leuk wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
[..]
Dat is waar, alleen het is niet leuk als je al niet zo sociaal capabel zoals ik en dan dat zoiets gebeurd.
Heeft ie weer een ronde fb gedaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh trouwens, was jij dat, die mij op fb had toegevoegd?
Waarom denk je dat ik over die actrice begonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik dacht wel dat jij het was, maar twijfelde een beetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Waarom denk je dat ik over die actrice begon
Neehee, ik wist dat het er een van hier wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijn ook, gewoon klakkeloos iemand toevoegen
Ik accepteer alleen maar mensen die ik ook in het echt ken, dus hij heeft pechquote:
Als ze dat niet doen dan is het datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, ik vind het wel leuk, iemand die ik normaal meteen zou afwijzen, blijf k nu toch nog wel eens mee doorpraten, ondanks dat ik ze niet mooi vind, puur omdat t gesprek wel leuk was
Ik zie het als een oefenterreinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen dan is het datEcht datingsite zijn voor mij nutteloos.
Ik heb er aan gedaan en zit af en toe tegenwoordig op paiq. Maar het gaat mij vaak te langzaam en kost te veel tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik betwijfel of ik ooit aan die datingsites zou beginnen, lijkt me vreselijk
Of verpleegkundequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het als een oefenterreinwel eens een scharrel aan over gehouden en mn danspartner
maar verder zit er echt belachelijk weinig boeiends
ze doen vrijwel allemaal pabo, pedagogiek oid
ohja, dat ookquote:
Oeh, heb ik jou wel eens in mijn lijst gehad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedaan en zit af en toe tegenwoordig op paiq. Maar het gaat mij vaak te langzaam en kost te veel tijd.
Pff, niets meer dan af en toe een leuk gesprek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie het als een oefenterreinwel eens een scharrel aan over gehouden en mn danspartner
maar verder zit er echt belachelijk weinig boeiends
ze doen vrijwel allemaal pabo, pedagogiek oid
Ja dan niet hé, anders had je gewoon een sexy jurkje aan kunnen doen in plaats van als een non alles bedekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee niks!! Tgaat om het principe!
Wss nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, heb ik jou wel eens in mijn lijst gehad?![]()
Best lachen om eens rond te kijken. Maar je wordt al snel gek van dat wanhopige gedoe van veel van die luiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik betwijfel of ik ooit aan die datingsites zou beginnen, lijkt me vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |