20:00 neemt EggsTCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen!
16.30 - 17.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
PM huppelmuts (dus geen dm want huppelmuts hekel aan dm) als je wil vullen!
ER MOETEN GATEN GEVULD WORDEN JONGENS
Nogmaals, wie kan mij helpen met het broadcasten via Virtual DJ? Dan kan ik ook draaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen!
16.30 - 17.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
PM huppelmuts (dus geen dm want huppelmuts hekel aan dm) als je wil vullen!
ER MOETEN GATEN GEVULD WORDEN JONGENS
Dat moet hij van jou? Ik heb nog geen pm erover van eggs.quote:
Al ingelezen op de wiki?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nogmaals, wie kan mij helpen met het broadcasten via Virtual DJ? Dan kan ik ook draaien.
hij zei het wel in het topic, moet je even vragen via dm ofzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet hij van jou? Ik heb nog geen pm erover van eggs.
Jup, heb het naar mijn idee helemaal goed gedaan. Toch krijg ik een broadcasting error.quote:
Als hij mij een pm stuurt komt het helemaal goed!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij zei het wel in het topic, moet je even vragen via dm ofz
ROC's en ICT gaan niet samen, trust me.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Roburtt het volgende:
ROC Leiden is best een zwervershol imo
ICT gedeelte iig.
en hoe dat zo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ROC's en ICT gaan niet samen, trust me.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jup, heb het naar mijn idee helemaal goed gedaan. Toch krijg ik een broadcasting error.
Encoder error, en soms: Server answered: "
Ik ken veel mensen die op verschillende ROC's zitten, die ICT doen. Allemaal verschrikkelijk slecht geregeld zooitje, alhoewel mijn opleiding ook niet al te best is.quote:
Dat probeer ik dus, ik heb het wachtwoord en alles, maar het lukt niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Server answered wil zeggen dat er al iemand draait.
Je moet even op de testserver gaan oefenen. Daarvoor kan je het beste koelkast pmen
Ach, wat moet ik anders?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die op verschillende ROC's zitten, die ICT doen. Allemaal verschrikkelijk slecht geregeld zooitje, alhoewel mijn opleiding ook niet al te best is.
Dan zal je mijn pm binnen hebben gekregenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij ga ik spijt krijgen van die planning overnemen
Bouwvakquote:
Die van jou en dan nog een paar extraquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan zal je mijn pm binnen hebben gekregen
haha, dat zou het enige zijn waar ik misschien nog een beetje intresse in heb naast ictquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Marketing & Communicatie op mijn school
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Driepink het volgende:
snelle vraag, hoe heette dat nummer ook alweer van baila baila baila ? ik kan hem niet vinden op youtube
Kom!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
haha, dat zou het enige zijn waar ik misschien nog een beetje intresse in heb naast ict
totdat je mn fiets ziet, ik zal wel pics maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
De opleiding 'Assistent Fietstechnicus niveau 3' is ook wel wat voor hem.
ja dan die HELE FOUTE moet ik hebbenquote:
in utrecht? meh.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja dan die HELE FOUTE moet ik hebbenover een don juan ?
Oh, gecondoleerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou en dan nog een paar extra
Met openbaar vervoer duurt het ongeveer 1:40 uurquote:
Wie gaat me nou helpen met VDJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
check die open gaten van Zondag 10 tot 14:30 en 15 tot 21 uur!
- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox. Directe Messages worden door haar niet getolereerd,
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
Hopelijk ben jij in de bres voor Onzin Radio. We zien je zondag
We zien je zondag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox. Directe Messages worden door haar niet getolereerd,
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee doe maar naar mij. Alleen heb ik even ruzie met het rooster. Als in geen idee hoe ik moet inloggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd
Moet ik ze weer naar Pierenjan sturen? Of naar Koelkast?
Wat is je probleem?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wie gaat me nou helpen met VDJIk wil draaien
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We zien je zondag?
We zien je altijd denk?
Even in de OP geplaatstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij
[..]
Nee doe maar naar mij. Alleen heb ik even ruzie met het rooster. Als in geen idee hoe ik moet inloggen
PM koelkastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wie gaat me nou helpen met VDJIk wil draaien
Ik ben ingelogdquote:
Bij de broadcast config heb je de juiste ip, port en wachtwoord?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik krijg een Encoder Error, of Server Answered: "
Probeer:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij
[..]
Nee doe maar naar mij. Alleen heb ik even ruzie met het rooster. Als in geen idee hoe ik moet inloggen
Dit is wat ik heb:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij de broadcast config heb je de juiste ip, post en wachtwoord?
Viro, nachtbaasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Viro het volgende:
Hallo allemaal
Ben er weer, straks doe ik leuk mee posten. Nu eerst ff eten/top gear kijken.
@ DJ: Lekker muziek om te horen als je net de radio aanzet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Ragboer het volgende:
kutheloef ik wilde bij hem plaatje aanvragen voor Nitrouz.....
TBBT?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Haha, hoe baas was de nieuwe TBBT
Ja ik ga vanavond ook als er niemand op het rooster staatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viro, nachtbaasga je vannacht ook weer?
The Big bang Theoryquote:
Een complot van godquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aha, Wat is de nieuwe theorie?
quote:
de theorie van de assassins creed lijn vind ik nogsteeds het bestequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aha, Wat is de nieuwe theorie?
pics van haar gezichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef Nitrouz het volgende:
Godverdomme![]()
Jammer dat ze niet zelf produceert, heb dan liever DJ Dana.
[ afbeelding ]
ACquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
de theorie van de assassins creed lijn vind ik nogsteeds het beste
mooi dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
AC
ben echt verliefd op die spellen
ik heb alleen geen Xbox 360...quote:
ik heb hem al kapot gespeeld (figuurlijk)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik heb alleen geen Xbox 360...
Dus in maart kan ik pas Brotherhood kopen
Bekkie houden over voetbal kutkleuter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Roburtt het volgende:
KUT ENGELAND HEEFT WEER GESCOORD EN NU GAAT WALES VERLIEZEN
Ik zit erin en jij en eggs staan erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Probeer:
Loginnaam: Admin
Wachtwoord: Admin
de multiplayer lijkt me echt zwaar baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik heb hem al kapot gespeeld (figuurlijk)
waarvanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Roburtt het volgende:
KUT ENGELAND HEEFT WEER GESCOORD EN NU GAAT WALES VERLIEZEN
Het is rugby, kutkleuterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bekkie houden over voetbal kutkleuter.
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit erin en jij en eggs staan erbij
Multiplayer is ook baas, totdat je het 10 uur hebt gespeeld, dan word het saai.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
de multiplayer lijkt me echt zwaar baas
en Singleplayer verhaal natuurlijk
Loop nou niet te zieken in dit topic. Het moet ontopic blijven, begrijp je dat nou nog niet?quote:
blijft een pure Singeplayer gamequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Multiplayer is ook baas, totdat je het 10 uur hebt gespeeld, dan word het saai.
oh noquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je bezig voor radio onzin
Als ik nog energie had dan ja. Maar helaas energie opquote:
* Ajacied422 hakt in zijn eentjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
* Nitrouz pakt het hoofd van Ragboer vast
ruben van dr meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Ragboer het volgende:
aussie, air max, bomberjackie, kalekoppen alles.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet alleen aan oldstyle hakkuh
Ik had ook een gabberkapselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:11 schreef Ragboer het volgende:
aussie, air max, bomberjackie, kalekoppen alles.
Lol dat was al tegen het eind van mijn gabbertijdquote:
Je hebt niet eens gekeken...quote:
Huppelmuts, er is een klein probleempjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dat was al tegen het eind van mijn gabbertijd
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Huppelmuts, er is een klein probleempje![]()
Morgen sta ik heel leuk om 14.30 ingeroosterd, maar om 2 uur is de open dag in Leiden pas over en treinen naar huis duurt minstens 3 kwartier
Dus misschien kan je er even 15.30 van maken? Als dat niet te veel moeite is?
Sorry voor het ongemak dit dat alles houvanje
ojeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Morgen sta ik heel leuk om 14.30 ingeroosterd, maar om 2 uur is de open dag in Leiden pas over en treinen naar huis duurt minstens 3 kwartier
True!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef Ragboer het volgende:
Maar het is al de 2e keer dat heloef niet op komt dagen. Dat kan toch niet...
Hogeschoolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]:O:O ga jij morgen naar opendag van ROC in leiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je dan van 15.30 tot 17.00?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hogeschoolvolgensmij niet hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Ik ejaculeerdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Nitrouz het volgende:
YES YES YESIk kan draaien volgens mij!
Duik er (net als viro) een keer 's nachts op, als dat kan om te kijken of het echt luktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Nitrouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme nu heb ik dus een gat van 14.30 tot 15.30 morgenquote:
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Nitrouz het volgende:
Welke uurtjes zijn er morgen nog vrij?
boeiend.quote:
het is vrijdag manquote:
quote:
moet morgen om 9 uur verzamellen, en ik wil een keer geheel fit zijn voor een wedstrijdquote:
Je kan het ook testen op 1 van de test servers. Moet je koelkast voor pm, dan krijg je de gegevens om in te loggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Nitrouz het volgende:
ik ben morgen heel de ochtend alleen thuis, zus moet om 10:00 in haarlemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
moet morgen om 9 uur verzamellen, en ik wil een keer geheel fit zijn voor een wedstrijd
Geen idee, pm hemquote:
Rockiejj is bij zn vriendin.quote:
Maar hij moet zo draaien?quote:
hij zei dat ik hij 22:30 terug zou zijnquote:
lekkere zin manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hij zei dat ik hij 22:30 terug zou zijn
Okay.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hij zei dat ik hij 22:30 terug zou zijn
o, failquote:
ik bel hem straks welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
@ huppelmuts: misschien niet handig om de telefoonnummers van de dj's te vragen? mocht er 1 niet opduiken kan een andere dj er achteraan d.m.v. een belletje te plegen of whatsappen.
of gewoon een notolerance beleid, ben je er neit op tijd? wordt je plek weggegeven...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
@ huppelmuts: misschien niet handig om de telefoonnummers van de dj's te vragen? mocht er 1 niet opduiken kan een andere dj er achteraan d.m.v. een belletje te plegen of whatsappen.
We zijn achter de schermen bezig met van alles om dit soort dingen idd te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
Bestequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
of gewoon een notolerance beleid, ben je er neit op tijd? wordt je plek weggegeven...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
of gewoon een notolerance beleid, ben je er neit op tijd? wordt je plek weggegeven...
Ga lekker door, ik vind het fijn om wat anders te horen dan de main stream muziek dat hier word afgespeeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je wil dat ik stop moet je het zeggen hoor
Jij gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je wil dat ik stop moet je het zeggen hoor
Zag het, heb al geantwoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn achter de schermen bezig met van alles om dit soort dingen idd te voorkomen.
Mijn pm, die jij ook hebt gehad, is daar stap 1 in!
De staff moet serieus hervormd worden. huppelmuts doet meer dan sommigen in de staff bij elkaarquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is het rustig trouwens?
Is iedereen aan het feesten op de vrijdagavond?
ik weet het ook niet, straks komt knetter vast weer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is het rustig trouwens?
Is iedereen aan het feesten op de vrijdagavond?
Ik weet dat Huppelmuts, Koelkast, Webhawk en nog een paar druk bezig zijn achter de schermen. Er komen een paar te gekke features voor ONZ-Radio.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De staff moet serieus hervormd worden. huppelmuts doet meer dan sommigen in de staff bij elkaar
Nee!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De staff moet serieus hervormd worden. huppelmuts doet meer dan sommigen in de staff bij elkaar
dan kan ik shine enzo aanvragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef djkoelkast het volgende:
Mocht je geen zin meer hebben Eggs zeg t dan even, dan start ik de verzoekautomaat gewoon weer.
Oh, en datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
605 reacties al vandaag in dit topic, im fail
Want het is erg rustigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef djkoelkast het volgende:
Mocht je geen zin meer hebben Eggs zeg t dan even, dan start ik de verzoekautomaat gewoon weer.
Webhawk doet niks achter de schermen hoor. Althans niet met medeweten van de rest van de crew.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet dat Huppelmuts, Koelkast, Webhawk en nog een paar druk bezig zijn achter de schermen. Er komen een paar te gekke features voor ONZ-Radio.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
ff rukkenOMG heb ik er in de ochtend al zoveel gehaald, gaat leuk worden zo meteen na top gearSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah ok, ik hoorde hem gisteren praten over radio stream hosten mocht het weer een keer belabberd gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Webhawk doet niks achter de schermen hoor. Althans niet met medeweten van de rest van de crew.
beetje te alternatief?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een zaadwedstrijd
De muziek is ook niet zo
Dat gaat het niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
OMG heb ik er in de ochtend al zoveel gehaald, gaat leuk worden zo meteen na top gear
[..]
Ah ok, ik hoorde hem gisteren praten over radio stream hosten mocht het weer een keer belabberd gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
ff rukkenValt mee. Een tijd geleden had ik nog 360 posts hier in een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat het niet meer![]()
En als het dat wel gaat gaan we zeker niet terug naar een stream host die al een keer grof gecrashed is
Ga maar lekker door tot 23.00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef EggsTC het volgende:
moet ik kappen dan, dat die automaat weer aan kan?
Je kunt dan op een site uit een database van zo'n 20.000 nummers jouw verzoekje indienen en die wordt dan gedraaid, net als bij The Box vroeger. Alleen dan gratis en alleen geluid natuurlijk, geen videoclipsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wat houd die automaat precies in eigenlijk?
Okeej strakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt dan op een site uit een database van zo'n 20.000 nummers jouw verzoekje indienen en die wordt dan gedraaid, net als bij The Box vroeger. Alleen dan gratis en alleen geluid natuurlijk, geen videoclips
We hebben vandaag een paar keer getest en nu wil ik testen met meer mensen tegelijk, kijken hoe 'ie zich houdt en of ik misbruik tegen kan gaan.quote:
nou, begin het testen maar : Dquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben vandaag een paar keer getest en nu wil ik testen met meer mensen tegelijk, kijken hoe 'ie zich houdt en of ik misbruik tegen kan gaan.
Heb je dat programma zelf in elkaar gezet dan ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben vandaag een paar keer getest en nu wil ik testen met meer mensen tegelijk, kijken hoe 'ie zich houdt en of ik misbruik tegen kan gaan.
Rock al gesignaleerd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef EggsTC het volgende:
moet ik kappen dan, dat die automaat weer aan kan?
quote:
Waarom staat er nu DJ Koelkast live van 6 tot 8quote:
Heb je hem al gebeld?quote:
Er stond niemand en ik heb al een tijdje geen avondshow meer gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom staat er nu DJ Koelkast live van 6 tot 8Ik had je net gepm't om te vragen of ik van 7 tot 8 mocht.
Die pm had ik even gemist!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waarom staat er nu DJ Koelkast live van 6 tot 8Ik had je net gepm't om te vragen of ik van 7 tot 8 mocht.
Nee, het is een bestaand iets, maar het moet natuurlijk wel naar onze maatstaven werken en dat deed het totaal niet. Nu wel, redelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Heb je dat programma zelf in elkaar gezet dan ofzo?
Aah okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het is een bestaand iets, maar het moet natuurlijk wel naar onze maatstaven werken en dat deed het totaal niet. Nu wel, redelijk
Ik wil best een andere dag hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die pm had ik even gemist!!
Mijn excuus ik ga het rechtzetten!!
Doe dat dan maar!quote:
Ja, daaromquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat dan maar!
Koelkast zn show in de avond is gewoon geniaal
Baasquote:
Pick a date !!quote:
Hetro?quote:
Nou neehoor, ik krijg een stijfje van lekker damesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hetro?![]()
Als je "nohomo" zegt dan twijfel je blijkbaar nogal aan je geaardheid, dat je het zo sterk moet accentueren.
Geeft niet hoor, maar dit maakt je gaylord.
Ik vind het nogal een zielige opmerkingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nou neehoor, ik krijg een stijfje van lekker dames
geen gevoelens voor mannen
en ik zei het ook alleen omdat rockiejj het sowieso zou zeggen
ik vind het nogal zielig dat je er een probleem van maaktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een zielige opmerking
no homo derachter jeweet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een zielige opmerking
Je blijft een kasthomo. Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik vind het nogal zielig dat je er een probleem van maakte
eh neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je blijft een kasthomo. Geeft niet hoor
grappig manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zie, hij vind ook dat t niet geeft
Je staat erop!quote:
Dit is net whidnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zet gewoon een nummer op eggs.
Kom op !
Dit is geen radio
Het is wachten op de eerste idioot die dat wel doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog geen enkele dj die zo lomp was om op allen beantwoorden te klikken![]()
Ben zo trots op jullie
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog geen enkele dj die zo lomp was om op allen beantwoorden te klikken![]()
Ben zo trots op jullie
omdat we ontopic moeten blijven.quote:
Die verzoekautomaat vind ik geniaal dat ten eerste. Maar het is niet de bedoeling dat die 20 uur van de dag draait en de overige 4 uur door een dj worden gevuld.quote:
Dat schiet niet opquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Denk het ook, alhoewel FOK!kers geen vrienden hebben.
Heb jij ook een pm gehad van mij?quote:
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook een pm gehad van mij?
Ik zie al waar de fout zit. een lo te weinigquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie al waar de fout zit. een lo te weinig![]()
Ga je een housewarming party doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie al waar de fout zit. een lo te weinig![]()
Ik ben ontopicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ja en waarom is SwJ er niet om te zeggen dat we ontopic moeten blijven?
Lees, beantwoord en gehoorzaamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ga je een housewarming party doen?
Ik beantwoord, dit weekend... nu ben ik moe en ga ik zo naar bedje toequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ontopic
[..]
Lees, beantwoord en gehoorzaam
Ik vind het heel goed, maar wil niet van me uurtje af hoor! (denk ik..)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ontopic
[..]
Lees, beantwoord en gehoorzaam
Niet vergeten is belangrijk!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik beantwoord, dit weekend... nu ben ik moe en ga ik zo naar bedje toe
Het zijn 4 vragen, lui varkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik beantwoord, dit weekend... nu ben ik moe en ga ik zo naar bedje toe
Ik heb 2x vaste tijden per week en de nachtautomaat, dat vind ik precies goed, en ik ben al primequote:
Prime wordt opnieuw beoordeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb 2x vaste tijden per week en de nachtautomaat, dat vind ik precies goed, en ik ben al prime
Ik heb niet het idee dat jouw uurtje in gevaar komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed, maar wil niet van me uurtje af hoor! (denk ik..)
Reorganisaties? Door wie? Wie is de algemeen directeur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prime wordt opnieuw beoordeeld.
[..]
Ik heb niet het idee dat jouw uurtje in gevaar komt
Had je vanochtend lang moeten wachten met het aanzetten van de automaat ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef trolololo het volgende:
ALWEER zomergevoelens door dit liedje![]()
Met windkracht 8 buiten...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Reorganisaties? Door wie? Wie is de algemeen directeur?
Automaat gaat vanaf 05:30 proberen te connecten, en probeert het om de 15s opnieuw, dus vanzelf komt ie er wel op, alleen het is wel belangrijk dat als ik er echt bij MOET, (aangezien ik bijna weg moet) dat ik er dan bij kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Had je vanochtend lang moeten wachten met het aanzetten van de automaat ?
Had opeens gewoon zin om wat langer te draaien.
Huppel doet alles in overleg met mono, pierenjan, ezje en koelkast!quote:
Ik draai al sinds dag 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Er zijn veel dj's die prime waren maar gewoon zijn gestopt. Vandaar dat we iedereen opnieuw gaan beoordelen.
Geen idee nog wat er gaat veranderen. Dus rustig aan, beantwoord de pm en heb geduld!
Okeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Er zijn veel dj's die prime waren maar gewoon zijn gestopt. Vandaar dat we iedereen opnieuw gaan beoordelen.
Geen idee nog wat er gaat veranderen. Dus rustig aan, beantwoord de pm en heb geduld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |