Nee, want die bestaan niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Kom maar eens met een voorbeeld dat het tegendeel bewijst dan.
(kun je toch niet)
Inderdaad, de media verzwijgt al jaren het geweld van namibiers in nederland.quote:
Je wilt nu beweren dat we achterlopen op de rest van de wereld? Vreemd, ik krijg een andere indruk. Maar wellicht dat je maatstaven hanteert m.b.t. rechtvaardigheidheidsgevoelens waar de gemiddelde neanderthaler nog een puntje aan kan zuigen. Zoals ik al eerder zei: in Iran zul je veel meer tot je recht kunnen komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De stand van zaken? In europa ja, waar zelfhaat de norm is en we de gevolgen er van zien.
Jou ideologie is er een van zelfhaat die compleet tegen de menselijke natuur ingaat.
De rest van de wereld lacht hierom, maar jij bent te dom om in te zien hoe idioot je bezig bent.
Dat is het ergste nog: het is geen complot.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:50 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Inderdaad, de media verzwijgt al jaren het geweld van namibiers in nederland.
Het is een complot!!!!!1111111
Ik ben blij dat je het zelf toegeeft.quote:
Als je een ander volk dat rotzooi trapt in jou land en je wil ze er niet uit wil trappen vanuit je gestoorde ideologie dan geef je ze een vrijbrief om rotzooi te trappen.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je wilt nu beweren dat we achterlopen op de rest van de wereld? Vreemd, ik krijg een andere indruk. Maar wellicht dat je maatstaven hanteert m.b.t. rechtvaardigheidheidsgevoelens waar de gemiddelde neanderthaler nog een puntje aan kan zuigen. Zoals ik al eerder zei: in Iran zul je veel meer tot je recht kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |