Ja, ben jij nou gewoon moeilijk of tref je het heel erg slecht qua familie?quote:
dat ligt aan de leeftijd lijkt me? Dat contact wordt later ongetwijfeld beter! Je moet echt proberen het los te laten en verder te gaan met je eigen leven... je kunt altijd later nog proberen contact te zoeken...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb via hyves een beetje contact met mijn stiefzusje, maar ze komt niet veel verder dan krabbels met "hvj (L)"
wel, laat me wel even duidelijk zijn, ik ga wel verder, maar soms voelt het alsof ik ineens weer terug bij af ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
dat ligt aan de leeftijd lijkt me? Dat contact wordt later ongetwijfeld beter! Je moet echt proberen het los te laten en verder te gaan met je eigen leven... je kunt altijd later nog proberen contact te zoeken...
Ja ik snap het, maar het punt is dat wanneer je het loslaat, je ook dat soort momenten kunt beleven zonder dat je aan je vader hoeft te denken. Tuurlijk het blijft je vader maar ik denk dat jullie beiden tijd nodig hebben. Je vader om in te zien dat hij verkeerd gehandeld heeft en jij zodat je kunt zien dat je ook zonder je vader kunt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wel, laat me wel even duidelijk zijn, ik ga wel verder, maar soms voelt het alsof ik ineens weer terug bij af ben.
Ja, ergens weet ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
Treurig verhaal. Sterkte TS. Snap dat je het contact graag wilt herstellen, maar dat dat nog niet is gebeurd, valt jou absoluut niet te verwijten.
Weet je, ik heb dat ook altijd gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ergens weet ik dat ook wel.
Ik realiseer me ook wel dat ik misschien dingen idealiseer. Nu vraag ik me een beetje af of het nog wel nut heeft als het goed komt
Jij hebt een ideaalbeeld en ik had als voorbeeld 2 ouders die uit elkaar gingen, wat mijn verwachtingen waren voor het leven spiegelde ik aan wat ik thuis zag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ergens weet ik dat ook wel.
Ik realiseer me ook wel dat ik misschien dingen idealiseer. Nu vraag ik me een beetje af of het nog wel nut heeft als het goed komt
Dit. Mijn vader betaalt geen alimentatie meer, dus die vent hoef ik ook nooit meer te zien. Inmiddels is het al 4 jaar geleden dat ik hem gezien heb. Het wordt ook maar eens tijd voor de deurwaarder..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
Ben blij dat je nog een moeder hebt die je zietDie vent zou ik iig niet meer hoeven te zien.
Ik denk dat je inderdaad stil moet staan bij wat je zelf wil. Als je vader niet volwassen kan zijn, zal jij het moeten zijn. Je moet niet wachten tot het te laat is, zelf wil je ook niet liever anders had je dit topic niet geopend...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Wing het volgende:
Sinds 14 jaar heb ik geen vader meer. Ook al wil ik hem zien, het kan gewoon niet.
Als je van iemand houdt, maakt het dan uit wie de eerste stap zet?
Tijd wacht op niemand. Wees moedig of je gaat spijt krijgen.
Ja joh vader zijn is een peaceofcake.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Elusive het volgende:
herkenbaar topic![]()
niks waard die vaders
nu weet ik iig hoe het niet moet mocht ik ooit zelf vader worden![]()
Alimentatie is voor je ex-partner, en niet voor kinderen.. En de kinderbijdrage is voor veel mannen te hoog om te betalen EN hun huis aan te houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit. Mijn vader betaalt geen alimentatie meer, dus die vent hoef ik ook nooit meer te zien. Inmiddels is het al 4 jaar geleden dat ik hem gezien heb. Het wordt ook maar eens tijd voor de deurwaarder..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |