abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92347418
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Gezellig boel die thuissituatie -O-
Ik ben het zonnnnnetje in huis :D
Anonimity is a bliss
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:05:14 #52
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92347440
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Hans_van_Baalen op 05-02-2011 11:09:38 ]
pi_92347505
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ben het zonnnnnetje in huis :D
Ja, ben jij nou gewoon moeilijk of tref je het heel erg slecht qua familie?

Contact met stiefvader is ook niet geweldig dus?
pi_92347585
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik heb via hyves een beetje contact met mijn stiefzusje, maar ze komt niet veel verder dan krabbels met "hvj (L)"
dat ligt aan de leeftijd lijkt me? Dat contact wordt later ongetwijfeld beter! Je moet echt proberen het los te laten en verder te gaan met je eigen leven... je kunt altijd later nog proberen contact te zoeken...
Of niet dan?
pi_92347659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef Letstalk het volgende:

[..]

dat ligt aan de leeftijd lijkt me? Dat contact wordt later ongetwijfeld beter! Je moet echt proberen het los te laten en verder te gaan met je eigen leven... je kunt altijd later nog proberen contact te zoeken...
wel, laat me wel even duidelijk zijn, ik ga wel verder, maar soms voelt het alsof ik ineens weer terug bij af ben.
Anonimity is a bliss
pi_92348185
Treurig verhaal. Sterkte TS. Snap dat je het contact graag wilt herstellen, maar dat dat nog niet is gebeurd, valt jou absoluut niet te verwijten.
pi_92348626
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

wel, laat me wel even duidelijk zijn, ik ga wel verder, maar soms voelt het alsof ik ineens weer terug bij af ben.
Ja ik snap het, maar het punt is dat wanneer je het loslaat, je ook dat soort momenten kunt beleven zonder dat je aan je vader hoeft te denken. Tuurlijk het blijft je vader maar ik denk dat jullie beiden tijd nodig hebben. Je vader om in te zien dat hij verkeerd gehandeld heeft en jij zodat je kunt zien dat je ook zonder je vader kunt...
Of niet dan?
pi_92348647
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
Treurig verhaal. Sterkte TS. Snap dat je het contact graag wilt herstellen, maar dat dat nog niet is gebeurd, valt jou absoluut niet te verwijten.
Ja, ergens weet ik dat ook wel.

Ik realiseer me ook wel dat ik misschien dingen idealiseer. Nu vraag ik me een beetje af of het nog wel nut heeft als het goed komt
Anonimity is a bliss
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:53:06 #59
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92350514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik realiseer me ook wel dat ik misschien dingen idealiseer. Nu vraag ik me een beetje af of het nog wel nut heeft als het goed komt
Weet je, ik heb dat ook altijd gehad.

Altijd gedacht dat het geen slechte vent was (is het ook niet) en dat het wel goed zou komen. Maar de verschillen onderling zijn gewoon met de jaren te groot geworden dat ik em echt niet meer kan zien, andersom zal het ook wel zo zijn. Of dat gaat veranderen ligt verder aan hem, ik heb ook nog een eigen leven, moet ook verder he. Kan niet m'n hele leven gaan wachten op hem.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:18:00 #60
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_92355140
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Jij hebt een ideaalbeeld en ik had als voorbeeld 2 ouders die uit elkaar gingen, wat mijn verwachtingen waren voor het leven spiegelde ik aan wat ik thuis zag.
Ik dacht dus dat ik later ook zou trouwen, paar kinderen en dan scheiden en daar heb ik jaren lang tegen op gezien en gevreesd want ik wilde die pijn van een scheiding niet nog een keer meemaken.
Dit duurde tot het punt dat ik voor mezelf de openbaring had dat mijn leven helemaal niet zo hoeft te gaan en dat ik mijn eigen leven mag leiden en ga leiden en de dingen gewoon te nemen zoals ze komen.
Misschien is dat iets om aan te denken.
Als je een relatie met je vader wilt. dan moet je met hem gaan praten, 1 op 1 zonder anderen er bij, maak dan een duidelijke afspraak met hem. Als hij hier negatief op reageert, misschien moet je dan aan jezelf denken en jezelf in bescherming nemen door met hem te breken.
Succes
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_92355439
Sinds 14 jaar heb ik geen vader meer. Ook al wil ik hem zien, het kan gewoon niet.

Als je van iemand houdt, maakt het dan uit wie de eerste stap zet?

Tijd wacht op niemand. Wees moedig of je gaat spijt krijgen.
life goes by...
pi_92363500
Ik heb toch het idee dat we het verhaal nu maar erg eenzijdig aanhoren...

Het kan goed zijn dat je vader zich inderdaad vrij belabberd gedraagt, maar zonder zijn verhaal te horen is het wat te snel veroordelen. TS zit in de puberteit, dus ik kan me zomaar voorstellen dat zij ook vrij rare dingen heeft gezegd/gedaan, naast de zielige kant van het verhaal die ze hier nu ophangt.
pi_92363517
''zelfbenoemd prinsesje''s zijn ook niet de makkelijkste dochters...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:06:15 #64
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92363543
Ik ken een fay van jouw leeftijd trouwens
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:06:29 #65
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_92363547
kennen is een groot woord maar ok
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:13:08 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92363707
Ik vind het ellendig voor je TS. Ondanks deze situatie kom je toch positief over, repstec daarvoor.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92365209
Ben blij dat je nog een moeder hebt die je ziet :) Die vent zou ik iig niet meer hoeven te zien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Redactie Sport zaterdag 5 februari 2011 @ 12:17:54 #68
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_92365324
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef bijdehand het volgende:
Ben blij dat je nog een moeder hebt die je ziet :) Die vent zou ik iig niet meer hoeven te zien.
Dit. Mijn vader betaalt geen alimentatie meer, dus die vent hoef ik ook nooit meer te zien. Inmiddels is het al 4 jaar geleden dat ik hem gezien heb. Het wordt ook maar eens tijd voor de deurwaarder..

Maargoed, ik denk dat het bij TS nog wel goed kan komen :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_92365395
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Wing het volgende:
Sinds 14 jaar heb ik geen vader meer. Ook al wil ik hem zien, het kan gewoon niet.

Als je van iemand houdt, maakt het dan uit wie de eerste stap zet?

Tijd wacht op niemand. Wees moedig of je gaat spijt krijgen.
Ik denk dat je inderdaad stil moet staan bij wat je zelf wil. Als je vader niet volwassen kan zijn, zal jij het moeten zijn. Je moet niet wachten tot het te laat is, zelf wil je ook niet liever anders had je dit topic niet geopend...

Maar dit klinkt wel weer heel makkelijk vanaf de zijlijn he, ik ken de situatie niet, maar kan me wel voorstellen hoe machteloos je je voelt als je het idee hebt dat die hele familie tegen is is.
Scheelt ook nogal als je geen goede steun van thuis (moeder enz) uit meekrijgt...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:22:34 #70
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_92365455
herkenbaar topic ;(
niks waard die vaders :{
nu weet ik iig hoe het niet moet mocht ik ooit zelf vader worden ^O^
pi_92365748
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Elusive het volgende:
herkenbaar topic ;(
niks waard die vaders :{
nu weet ik iig hoe het niet moet mocht ik ooit zelf vader worden ^O^
Ja joh vader zijn is een peaceofcake.
Die met die rooie broek
pi_92368939
Jankerd.
Facts don't care about your feelings
pi_92369459
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dit. Mijn vader betaalt geen alimentatie meer, dus die vent hoef ik ook nooit meer te zien. Inmiddels is het al 4 jaar geleden dat ik hem gezien heb. Het wordt ook maar eens tijd voor de deurwaarder..
Alimentatie is voor je ex-partner, en niet voor kinderen.. En de kinderbijdrage is voor veel mannen te hoog om te betalen EN hun huis aan te houden :') Klootzakken allemaal hae..

En voor TS.. Bel hem op, en zegt hoe je je voelt.. Of niet. Maar ik zou er niet van uit gaan dat die man puur uit gemakzucht en voor z'n plezier geen contact meer zoekt.
Desnoods ga je volledig buiten je moeder om (sowieso is mijn ervaring dat je je ouders zich niet meer met elkaar moet laten bemoeien als ze er een punt achter zetten..).
Als je je vader echt zo mist, zoek gewoon ZELF contact en zeg het hem... En als je hem niet mist, is de situatie toch prima zo?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:24:54 #74
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_92371628
Kickje R&P neem ik aan :) Erg vervelend voor TS enzo, en dat meen ik echt, maar wat heeft dit met KLB te maken? En hoe kun je verwachten dat er normaal gereageerd wordt in KLB. Hier moet het gaan over stapverhalen, hoge bomen die veel wind vangen enz. enz. Niet dit serieuze gedoe. Als dit in KLB past, waarom gaan we dan ook niet hier trots foto's van onze liefdesvrucht plaatsen i.p.v. in OUD.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_92376685
Wat een crybaby zeg :') Ik fietste iedere dag meer km naar mijn middelbare school :')
Verwend wijf :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')