SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
beta is nog niet begonnen, enkel technical phasequote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef got.rice het volgende:
Zitten er Fokkers in de beta? Maat van me heeft een beta spot gekregen en krijg maar waanzinnige verhalen te horen over hoe vet het wel niet is...
Nog Terrans hier op zoek naar een outfit?http://goonbrigade.com (Excuus voor het non-chalant reclame maken
)
wat gaan jullie exact doen als outfit zijnde?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:34 schreef got.rice het volgende:
Zitten er Fokkers in de beta? Maat van me heeft een beta spot gekregen en krijg maar waanzinnige verhalen te horen over hoe vet het wel niet is...
Nog Terrans hier op zoek naar een outfit?http://goonbrigade.com (Excuus voor het non-chalant reclame maken
)
gaat iedereen dezelfde factie dan? ik weet dat jij ook TR gaat en got.rice blijkbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:55 schreef leeell het volgende:
misschien wel leuk als we met FOK! allemaal bij 1 brigade gaan ja (kleinschalig FOK! regimentje gaat hem niet worden denk )
iedereen die niet TR gaat wil ik niet eens kennen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gaat iedereen dezelfde factie dan? ik weet dat jij ook TR gaat en got.rice blijkbaar
mooi gezegd broeder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
[..]
iedereen die niet TR gaat wil ik niet eens kennen.
Wij zijn vrij nieuw (2 ledenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat gaan jullie exact doen als outfit zijnde?
Wijze woorden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
[..]
iedereen die niet TR gaat wil ik niet eens kennen.
Klinkt toch wel als hoe ik het liefste speel, alhoewel een Galaxy pilot bij mij nu op mijn #1 staat. Maar dat valt nog verder te zien, geen idee hoe een goede piloot ik zal zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:49 schreef got.rice het volgende:
[..]
Wij zijn vrij nieuw (2 leden3 en 4 in aantocht (ze twijfelen tussen NC en TR)) en we willen ons eerst voornamelijk focussen op guerrilla ops, rapid response, ambush en terror strikes, en mocht het mogelijk zijn; sabotage ops om onze Terran broeders aan het front te supporten. Daarnaast natuurlijk mee-zergen en lekker vervelend doen (lees: fun) en havoc plegen bij onze grote vrienden in barney en smurfen-land. Mochten we groter worden willen we uiteindelijk specialized branches opzetten. Alle Terran Fokkers zijn welkom!
Vliegen is sowieso heel wat moeilijker geworden in tegenstelling tot Planetside 1. Maar Gal pilots zijn meer dan welkom! Het is in PS2 sowieso mogelijk om meerdere rollen aan te nemen als het goed is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als hoe ik het liefste speel, alhoewel een Galaxy pilot bij mij nu op mijn #1 staat. Maar dat valt nog verder te zien, geen idee hoe een goede piloot ik zal zijn
Geen idee, PS1 niet gespeeld. En dan ga ik denk wel als Engineer, synched lekker samen met Galaxy voor het geval dat ik er even snel gerepareerd moet worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef got.rice het volgende:
[..]
Vliegen is sowieso heel wat moeilijker geworden in tegenstelling tot Planetside 1. Maar Gal pilots zijn meer dan welkom! Het is in PS2 sowieso mogelijk om meerdere rollen aan te nemen als het goed is.
daar hebben we jou voor nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Jij bent Mooks? En zal er later wel naar kijken wanneer het wat actiever is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |