Leuk, hard door een bos rijden met heuvels en scherpe bochten en dan op een halve meter na een grote tak missen die net naar beneden valtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, heb al een keer een halve boom moeten ontwijken, dus dan is de engheid er wel vanaf
Ach zo lang ik binnen zit vind ik regen/wind/onweer/whatever niet ergquote:
Posbank?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk, hard door een bos rijden met heuvels en scherpe bochten en dan op een halve meter na een grote tak missen die net naar beneden valt
Oh, ik vind het ook wel wat hebben, regen net zo. Onweer, dat vind ik echt doodengquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het lekker knus. Net als regen en onweer
Brrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn huisgenootje klaagt al de hele avond op Facebook dat de flat beweegt, k voel niks
Nee, echte heuvels, Limbolandquote:
Hij snapt het vast welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
treinvertraging is kut als jeop je wacht...
Ik voel niks, dr beweegt nog niks, wel eens gehad dat dr spullen omvielenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook wel wat hebben, regen net zo. Onweer, dat vind ik echt doodeng
[..]
Brrrr
Ach, het zal nog wel vaker stormen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nog beter, maar zonder vind ik het ook lekker
Ohquote:
Posbank is ook een heuvelquote:
Ik houd echt niet van gebouwen die bewegen door de windquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik voel niks, dr beweegt nog niks, wel eens gehad dat dr spullen omvielenOok dat iedereen wakker werd behalve ik
![]()
Onweren doet het nietis ook gaaf hier, kan je heel ver zien
dat ik n faalhaas met treinen ben jaquote:
de "ree op de gril" grap, heb ik vanmiddag nog gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh![]()
Reeën ontwijken op de Posbank is ook best schrikken trouwens
Lag het niet aan de NS dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ik n faalhaas met treinen ben ja
Ik bedoel, dat het vast ook wel eens zal stormen als er wel een vriendin in the picture isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Vanmiddag ook gemerkt op de fiets
Wie uit je omgeving rijdt Dodge?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de "ree op de gril" grap, heb ik vanmiddag nog gehoord
Reequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de "ree op de gril" grap, heb ik vanmiddag nog gehoord
Die snap ik niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie uit je omgeving rijdt Dodge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |