Als ze niet bewegen, breken ze af, dan liever bewegenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd echt niet van gebouwen die bewegen door de windEn ook niet van onweer
Ik doe 't ook fout, John Deere tractoren hebben een Reequote:
m'n leidinggevende zei het, geen idee waar hij in rijdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie uit je omgeving rijdt Dodge?
Ah, bedoelde je het toch zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat het vast ook wel eens zal stormen als er wel een vriendin in the picture is
doorgewaaid haar is sexyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
Mijn haar waaide alle kanten op vanmorgen en vanmiddag
Ik werd bijna van de fiets geslagen door een windvlaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
Mijn haar waaide alle kanten op vanmorgen en vanmiddag
dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze niet bewegen, breken ze af, dan liever bewegen![]()
Hier is het maar 65-70m hoog. In bijv de Rembrandt toren (157meter) doen de liften op een gegeven moment niet meer boven een bepaalde verdieping omdat de liftschachten vervormen
ik vind van welquote:
Het is juist geen dodgequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe 't ook fout, John Deere tractoren hebben een Ree
Neuh, ben beetje aan het lurken en ondertussen wat aan het rondneuzen op internetquote:
als je een ree aanrijdt, heb je ook ree op de grilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neuh, ben beetje aan het lurken en ondertussen wat aan het rondneuzen op internet
Dat kan wel zijn, ik vind het doodengquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze niet bewegen, breken ze af, dan liever bewegen![]()
Hier is het maar 65-70m hoog. In bijv de Rembrandt toren (157meter) doen de liften op een gegeven moment niet meer boven een bepaalde verdieping omdat de liftschachten vervormen
Of je dan nog verder kan is een ander verhaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je een ree aanrijdt, heb je ook ree op de gril![]()
Had je nog iets interessants met me te bespreken dan? Moet nog een klein uurtje volmaken, dan duik ik de kroeg inquote:
nee hoor, nu kan ik met een gerust hart verder fantaserenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Had je nog iets interessants met me te bespreken dan? Moet nog een klein uurtje volmaken, dan duik ik de kroeg in
Geen bezoekje aan Taipei 101 voor jou dus..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik vind het doodeng
Ik dacht al. Overigens is het een hert. Dodge heeft een ram.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, sport jij niet teveelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nog ff heerlijk een half uurtje gesport
Ieuw... Joe...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee hoor, nu kan ik met een gerust hart verder fantaseren
Failquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik zal nooit vergeten dat ik met mn net nieuwe Alfa om 3u 's nachts na t werken naar huis ging, dus ik met 100-110 over die kleine weggetjes, de TomTom gebruikend als navigator (inschatten hoe bochten lopen), staat er net na een bocht ineens een kudde Everzwijnen, dan schrik je ook wel
kuip je maar tegen me aan, dan kriebel ik je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik vind het doodeng
Daaromquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, bedoelde je het toch zo![]()
Oh dat gebeurt zeker
Nee, het zit nergens naar.quote:
Ojquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik werd bijna van de fiets geslagen door een windvlaag
Dat zou wel afleiden jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kuip je maar tegen me aan, dan kriebel ik je wel
niks geen ieuw aan deze kantquote:
Jij gamed echt idioot veel, vind ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks geen ieuw aan deze kant![]()
ok, ekstraweekend is afgelopen, dus gametime (Insurgency wordt het wss)
Bulletstorm Demo al geprobeerd? Of Game je op de pc?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Met mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
EnjoyDan ga ik me wel ergens anders mee vermaken.. ofzo...
De norm is: 5x per week recreatief 30 min, 3x per week intensief en 2x in de week kracht. Ik doe 4x intensief, vanavond recreatief en het weekend doe ik helemaal niets, op hooguit wandelen oid na. Valt dus best mee..quote:
tussen 19:00-20:00 en 21:00-23:00 uur deze week. Alternatief is TV kijken of iets anders eenzaams.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gamed echt idioot veel, vind ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De norm is: 5x per week recreatief 30 min, 3x per week intensief en 2x in de week kracht. Ik doe 4x intensief, vanavond recreatief en het weekend doe ik helemaal niets, op hooguit wandelen oid na. Valt dus best mee..
doe normaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De norm is: 5x per week recreatief 30 min, 3x per week intensief en 2x in de week kracht. Ik doe 4x intensief, vanavond recreatief en het weekend doe ik helemaal niets, op hooguit wandelen oid na. Valt dus best mee..
pc. En deze raakt gedateerd, moet minimaal de videokaart upgraden om weer vooruit te kunnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bulletstorm Demo al geprobeerd? Of Game je op de pc?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
EnjoyDan ga ik me wel ergens anders mee vermaken.. ofzo...
Ach dat ben jij ookquote:
Oh, dat valt wel mee. Het is wel eens meer geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tussen 19:00-20:00 en 21:00-23:00 uur deze week. Alternatief is TV kijken of iets anders eenzaams.
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pc. En deze raakt gedateerd, moet minimaal de videokaart upgraden om weer vooruit te kunnen.
[..]
veel plezier vanavond.
Ik heb t zelfde ja.. Maar een goeie videokaart kost me teveel momenteel..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pc. En deze raakt gedateerd, moet minimaal de videokaart upgraden om weer vooruit te kunnen.
[..]
veel plezier vanavond.
Jij blijft gewoon stam+t, ook met een Engels woordquote:
5 keer per week is zeer netjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
klopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Het is wel eens meer geweest
Ik zou er nieteens aan denken dat te veranderen, gamed staat beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon stam+t, ook met een Engels woord
maar ik ben er helemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaat goed komenMet een beetje mazzel kan ik de man van mijn dromen weer een paar uur aan lopen gapen als een ware bakvis
Ik vind gamet niet klinken. Dus ik maak er gamed vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon stam+t, ook met een Engels woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |