kuip je maar tegen me aan, dan kriebel ik je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, ik vind het doodeng
Daaromquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, bedoelde je het toch zo![]()
Oh dat gebeurt zeker
Nee, het zit nergens naar.quote:
Ojquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik werd bijna van de fiets geslagen door een windvlaag
Dat zou wel afleiden jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kuip je maar tegen me aan, dan kriebel ik je wel
niks geen ieuw aan deze kantquote:
Jij gamed echt idioot veel, vind ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks geen ieuw aan deze kant![]()
ok, ekstraweekend is afgelopen, dus gametime (Insurgency wordt het wss)
Bulletstorm Demo al geprobeerd? Of Game je op de pc?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Met mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
EnjoyDan ga ik me wel ergens anders mee vermaken.. ofzo...
De norm is: 5x per week recreatief 30 min, 3x per week intensief en 2x in de week kracht. Ik doe 4x intensief, vanavond recreatief en het weekend doe ik helemaal niets, op hooguit wandelen oid na. Valt dus best mee..quote:
tussen 19:00-20:00 en 21:00-23:00 uur deze week. Alternatief is TV kijken of iets anders eenzaams.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gamed echt idioot veel, vind ik.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De norm is: 5x per week recreatief 30 min, 3x per week intensief en 2x in de week kracht. Ik doe 4x intensief, vanavond recreatief en het weekend doe ik helemaal niets, op hooguit wandelen oid na. Valt dus best mee..
doe normaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De norm is: 5x per week recreatief 30 min, 3x per week intensief en 2x in de week kracht. Ik doe 4x intensief, vanavond recreatief en het weekend doe ik helemaal niets, op hooguit wandelen oid na. Valt dus best mee..
pc. En deze raakt gedateerd, moet minimaal de videokaart upgraden om weer vooruit te kunnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bulletstorm Demo al geprobeerd? Of Game je op de pc?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
EnjoyDan ga ik me wel ergens anders mee vermaken.. ofzo...
Ach dat ben jij ookquote:
Oh, dat valt wel mee. Het is wel eens meer geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
tussen 19:00-20:00 en 21:00-23:00 uur deze week. Alternatief is TV kijken of iets anders eenzaams.
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pc. En deze raakt gedateerd, moet minimaal de videokaart upgraden om weer vooruit te kunnen.
[..]
veel plezier vanavond.
Ik heb t zelfde ja.. Maar een goeie videokaart kost me teveel momenteel..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pc. En deze raakt gedateerd, moet minimaal de videokaart upgraden om weer vooruit te kunnen.
[..]
veel plezier vanavond.
Jij blijft gewoon stam+t, ook met een Engels woordquote:
5 keer per week is zeer netjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
klopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee. Het is wel eens meer geweest
Ik zou er nieteens aan denken dat te veranderen, gamed staat beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon stam+t, ook met een Engels woord
maar ik ben er helemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaat goed komenMet een beetje mazzel kan ik de man van mijn dromen weer een paar uur aan lopen gapen als een ware bakvis
Ik vind gamet niet klinken. Dus ik maak er gamed vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon stam+t, ook met een Engels woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |