Oeh! Dat klinkt verleidelijk...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik mag niet![]()
Wil jij niks meebestellen? Voor onze geile meltdate?
Ja tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh! Dat klinkt verleidelijk...
Je wacht gewoon op de salequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Maria2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook echt niet bestellen hoorTis echt even genoeg.
Space je can wel have geile date hoor. Maar je bent superjong toch? I feelz a pedobearin![]()
PFS heeft nu ook 15/20% salequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huh grumpy girl of wat?
of heeft pfs opeens ook sale
waaattttquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Maria2.0 het volgende:
PFS dus. 15% blijkbaar. Is Superbowl weekend sale.
Ik ben zoooo trotsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja! En ik bestel niks.
Alleen 2 meltjes met iemand mee.
Als ze lekker ruiken hou ik ze misschien zelf wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja! En ik bestel niks.
Alleen 2 meltjes met iemand mee.
Euj, kennen wij jou?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Als ze lekker ruiken hou ik ze misschien zelf wel.
Gelukkig post je nu meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Jullie hebben net met mij meebesteld, ik lurk hier vooral.
Ik lurk overal! Maar ja, vooral Lush en hier haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig post je nu mee![]()
Lurk je ook in het Lush topic?
Ik weet het wel zeker, ik vind jasmijn helemaal niet lekker dus jullie tarts pak ik meteen weer in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Haha! Ik ken jou dus wel van hier![]()
Nou ik hoop dat je ze vies vindt
IK WILquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Nune het volgende:
Maria, ik vind Monkeyfarts helemaal niks.
Ik vind hem van Pure Soap dus wel lekker maar weet niet of je dat zelfde merk hebt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef Nune het volgende:
Maria, ik vind Monkeyfarts helemaal niks.
Jaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik wil mijn halfje wel sturen hoor, voordat die ene verslaafde het opeist!
Ik doe niks! NIKS!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik wil mijn halfje wel sturen hoor, voordat die ene verslaafde het opeist!
Ik heb hem ook van Pure Soap maar het is toch niet mijn ding. Nu nog een keer Butter Cookie proberen, volgens mij ga ik die ook niet lekker vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik vind hem van Pure Soap dus wel lekker maar weet niet of je dat zelfde merk hebt?
En smaken verschillen gelukkig. Anders zou elk huis hetzelfde ruiken
Foody en frisse geurtjes!quote:
Oooooh dus zo erg is het helemaal nog niet met je gesteld, valt me weer mee!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik doe niks! NIKS!
Ik gun het Space. Zie je. Ik ben ook heul sociaal
Ja tssss mij mee opgezadelt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Hahahaha. Buttercookie heb ik weggegeven, ik durfde het niet aan.
En morgen even een vlop posten met wat stukkies voor een vriendin. Het valt dus best mee met de Lostness
Ik knal m lekker in de mystery meltvlopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh heb ik die aan jou gestuurd? Ik weet het niet eens meer
hmm?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIJ WILLEN OOK CENTRAAL
show hier je waxmelts
show hier je waxmelts slowchat
show hier je waxmelts meeting
show hier je waxmelts groupsorder
Welkom! Hihi. In Ijmuiden zit er eentje, maar verder ben ik het nog nooit tegen gekomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:33 schreef Pien85 het volgende:
Oh ik wil ook!Geen 'echte' winkels waar je dit kunt kopen? Dan kan ik even snuffelen voor ik iets koop, ik hou van snuffelen
OK, zal zo meteen gaan grabbelen... ik zal laten weten wat het geworden is en wat ik er van vind..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Gewoon ogen dicht en eentje pakkenLeuk pakketje!
De TNT meneer is al langsgeweest maar helaas geen PFS. Nu gaan we voor maandag
Daar heb ik ook gekeken, maar daar hadden ze alleen een verrassingspakket tarts, en bij de hartjes hadden ze geen Kenzo en Be Delicious. Die parfums heb ik nl. ook en zijn heerlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Die site kende ik niet. Tip voor de volgende keer: Pure Soap heeft dezelfde melts maar die is best wat goedkoper
Daar had ik wel bij de lijst tarts gekeken, maar niet bij de 2 aparte geur-lijsten. Ik voel een nieuwe verslaving opkomen, als ik de lijst bekijk word ik al hebberigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef Maria2.0 het volgende:
SmellWell is ook een leuke site om nog even rond te kijken. Die hebben veel dupes (volgens mij ook van parfums).
Ik moet toch zo met je lachen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Vertel mij wat. 5 Orders onderweg en dan ook nog bij 3 orders van anderen wat los spul.
Het is ziekelijk.
Ik ben ook al aan het lurken in het Lush-topic, maar beheers me zelf nog hahaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Hahahaha, ja ik ken het. 4 Paar gekocht in 1 maand tijd![]()
En Lush dan. Gelukkig kan ik het allemaal prima betalen, anders was het echt heel sneu geweest.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Vertel mij wat. 5 Orders onderweg en dan ook nog bij 3 orders van anderen wat los spul.
Het is ziekelijk.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet toch zo met je lachen.2 weken geleden wist je nog van niks.
Hallooooooo 6 boxen vol.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:55 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
Ik zei net al tegen Space: Mijn kooplust blijft ongestild zolang ik nog niks in handen heb. Ik heb natuurlijk enorm veel onderweg maar nog niks zichtbaar. En dan komt het zometeen binnen en dan schaam ik me dood
Wat ik dan soms doe is hem mengen met wat gewone kaarsenwas. Dat verdunt het een beetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:59 schreef Mirjam het volgende:
stelletje verslaafden
ik heb gisteren iets geprobeerd van cat, bakers dozen geloof ik.
lekker, maar wel héél sterk
heb 'm op gegeven moment maar weer uitgeblazen, hij was me ff te heftig
Naar IJmuiden fietsen is me een beetje te verquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welkom! Hihi. In Ijmuiden zit er eentje, maar verder ben ik het nog nooit tegen gekomen
Misschien ben je dan gelijk genezenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:55 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
Ik zei net al tegen Space: Mijn kooplust blijft ongestild zolang ik nog niks in handen heb. Ik heb natuurlijk enorm veel onderweg maar nog niks zichtbaar. En dan komt het zometeen binnen en dan schaam ik me dood
Zou het? Ik denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien ben je dan gelijk genezen
oh, da's dan een goeiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik dan soms doe is hem mengen met wat gewone kaarsenwas. Dat verdunt het een beetje.
Lisaloo is niet zuinig met haar geuroliën idd.
Oh tis geen standaard pakketje? Leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat weet je niet, ze kiest ze voor je uit dan.
Oh, ja, dat kan ook... Hm... nou weet ik 't niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zou van Pure soap alleen de hartjes bestellen en voor echte tarts bij SmellWell kijken trouwens. Kun je alles gewoon zelf kiezen.
Juist! Ik pm je zo terug hoor, maar ben ff via mijn mobiel online haha.quote:
Ik ben begonnen met dat verrassing pakketjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan ook... Hm... nou weet ik 't niet meerKan nu al niet kiezen
Heeft geen haast hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist! Ik pm je zo terug hoor, maar ben ff via mijn mobiel online haha.
Vriendin had ook dat pakket genomen en zij had 4 andere gekregen dan mij.
waar ruikt hij naar dan, dat iedereen hem zo vies vindt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Heeft geen haast hoor!Butter Cookie is hier ook de tegenvaller, ik heb hem nog niet eens gebrand, zo erg staat hij me tegen.
Iemand die Butter Cookie wil proberen, toevallig? Stuur hem zo op hoor!
Ah, dat bijvullen is een goeie idd. Vergeet regelmatig dat ik die brander aan heb staan en als het water dan op is droogt m'n bakje zo lekker uitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Wax verdampt niet en je hoeft dus niet steeds water bij te vullen. En grappige geuren die ik niet bij olie ben tegengekomen.
Ik kan het niet precies omschrijven maar als ik hem zo door het zakje ruik dan ruik ik vooral veel boter en boter vind ik echt héél vies.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar ruikt hij naar dan, dat iedereen hem zo vies vindt?
moet er water bij een waxmelt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef morgane het volgende:
[..]
Ah, dat bijvullen is een goeie idd. Vergeet regelmatig dat ik die brander aan heb staan en als het water dan op is droogt m'n bakje zo lekker uit
Zou iemand mij misschien één tart/wax/melt whatever willen sturen zodat ik het kan proberen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik geef Morgane mijn butter cookie![]()
Maar ik ga even een vlopje maken!
Ooo geen probleem! Envelopje ligt klaar en ik doe hem zo even op de bus als ik ga werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:50 schreef morgane het volgende:
[..]slim. Jij van je butter cookie af, en ik kan iets proberen
het gaat me niet per se om de geur zelf, wil gewoon eens kijken hoe het werkt en hoe sterk het ruikt.
Goede TTquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef morgane het volgende:
Ik vrees nu al dat er straks een 'Het meurende waxmelt topic deel 5 - waar wéér een Lushie er een verslaving bij heeft' komt
Lekker is die hé!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef Eef999 het volgende:
Mijn eerste waxmeltje staat aan; Fresh Snow
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef sararaats het volgende:
misschien een vreemde vraag maar schiet dat niet in brand?
Jeeeej!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:32 schreef Eef999 het volgende:
Mijn eerste waxmeltje staat aan; Fresh Snow
Het is echt een aanrader!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan hebben jullie weer iemand die dat uit gaat proberen.
Joe are the devilll!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Zieltjes....SOUUUULLLSSSS![]()
![]()
![]()
Ik voel me duister.
Heeeeerlijk, je ruikt het goed, maar toch heel subtielquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, je ruikt het goed, maar toch heel subtiel![]()
![]()
Ik zit al weer rond te neuzen op andere sites
Zal wel weer een bestelling aankomen
Ik denk Smell Wellquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef Nune het volgende:
[..]
! Al een idee waar je wilt bestellen?
In Nederland is er een winkeltje, maar verder heb ik geen idee of er mee zijn en waar... En jij woont in België of niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef sararaats het volgende:
kun je de wax alleen online kopen? ik koop bijna nooit online
ja, ik woon in België maar kom wel eens in Nederlandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Nederland is er een winkeltje, maar verder heb ik geen idee of er mee zijn en waar... En jij woont in België of niet?
Kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:49 schreef Nune het volgende:
Ik heb net bij Grumpy Girl besteld, nu wachten op een invoice.
Gelukkig heb ik veel tijd.quote:
Vliegen ze er in ieder geval niet hard doorheen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ruikt erg sterk in elk geval, je hebt aan 1/3 cupje meer dan voldoende.
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Vliegen ze er in ieder geval niet hard doorheen.
Oh trouwens Space, heb net je vlop gemaakt, verzend hem morgen.
Jeej! Fijn dat ze dat nog heeft gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik krijg alsnog de cupjes van LOL Candles![]()
Kreeg supernetjes paypal invoice voor het verschil dus die heb ik net betaald.
Veel handiger, die cups.
Whihihi leuk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeej! Fijn dat ze dat nog heeft gedaan
Lekkere geurtjes Nune! Een aantal heb ik ook bij mijn eerste GG bestelling zitten, dus als ik die binnen heb, dan hoor je het wel
Mean!quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:31 schreef Eef999 het volgende:
Gisteren mijn eerste bestelling binnen, en zojuist weer een bestelling gedaan, haha
Oke, dankjewel!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ik doe zelf een halve tart erin (max 10 gram) omdat het bakje van mijn brander anders overstroomt, mocht het bakje groter zijn kun je er een hele ingooien. Je kunt het waxinelichtje gewoon uitblazen, dan word de melt weer hard.
Ben benieuwd hoe lang ze onderweg zijn vanuit UK. Is ook om een beetje uit te proberen, ze hebben overal weer andere geurenquote:
Waar ik nu besteld heb, hadden ze L'eau D'issey, CK1, Eternity, Cool Water, dat zijn geuren waar ik ook de parfum van heb, ben dus heel benieuwd. Ik hou ook van zachte geuren, bloemen, katoen en poedergeuren. Ben niet zo van het fruit en snoep, maar ik ga van alles proberenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik heb nu ook allerlei merken en ik merk dat ik meer voor de zachte geuren ben denk ik..
Maar de jouwe is toch later vertrokken dan die van Maria?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik hoop op PFS in elk geval voor woensdagquote:
Hier ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop op PFS in elk geval voor woensdag
Kan ik de smerige aan jou geven
Die van Maria is ook fan!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef Pien85 het volgende:
Begin me nu opeens af te vragen wat m'n vriend hiervan gaat vindenDie heeft het niet zo op geurtjes in huis
Ja dat wist ik maar ik dacht hé, ik kan het altijd proberen te slijten. Misschien waren je hersenen wel aangetast wegens het vele melten, weet ik veel.quote:
Tropical is een beetje bloemig frissig en Relaxation vrij fris, voor zover ik dit door het zakje heen kan ruiken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef automatic_ het volgende:
Nag is lekker!
Vanilla en Berries / Baby Powder wil ik wel
Waar ruikt tropical en relaxation na?
Ja, ergens op de wereldquote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef Nune het volgende:
Er moet toch wel iemand zijn die Butter Cookie wil?
Ik stop de melts bij je aankomende pakketje Automatic!
Da's goed! Hopelijk ontvang je morgen je PFS, en ik de mijne. Ik had een Baker's Dozen in Bakery gekozen maar ik vrees dat ik daar een beetje spijt van ga krijgen dus misschien vul ik wel weer aan.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zal als ik mijn dingies binnen heb ook wel even wat opgooien, kan je wat lekkers ervoor terug uitzoeken
Aber natürlichquote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef automatic_ het volgende:
Whahahhaha! Zag je de smiley erachter?
Ik ben gewoon echt een uitzondering geweest volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 12:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja ook, die van Nune is eerder geshipped dan de mijne.
Nouja, ik weet ook helemaal niet hoe snel het normaal gaat hoor. Bij jou was het wel extreem snel
Haha nog een potentiële verslaafde!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef mmascha het volgende:
Ik heb op Volg Topic geklikt![]()
Ik ben al Lushfan dus ik kan los volgens mij. Eens even de andere topics doorlezen.
Een gelukje:ik heb mijn teen gebroken dus kan niet even naar de stad om een brandertje te halen.
Van Sinterklaas heb ik van Sabon van die stokjes in een olie gekregen. Kan manlief alvast even aan het idee wennenEn ikzelf misschien ook want ik moet altijd zo niezen van heftige geuren
Jaaaa alles ruikt lekkahquote:Op maandag 7 februari 2011 15:05 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk bevalt het allemaal, heb er speciaal geen Butter Cookie voor je in gedaan.
Wat lievigquote:Op maandag 7 februari 2011 15:05 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk bevalt het allemaal, heb er speciaal geen Butter Cookie voor je in gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |