Ja, mijn handen jeuken, make-overrrrrrrr!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Zo, als dees dr eigen es een bietje opkalefatert dan zit dr wel potentie in zeg
En ik maak dan ook gewoon mannen mee die zeggen "nee, geen interesse", misschien dat ik hier dan niet doorheen prikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het iemand is die je kent en die je heel leuk vindt?
Echt wel joh
Het lag eerst met het gezichtje naar beneden op de buik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat ik net ook even naar te kijken. Maar zoals ik hem zag was het nu al verlegen. Met ruggetje en achterhoofd naar ons toe
Jezus fuck neequote:
ja doorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht 'maakt niet uit'
Godsamme, dit is goed
Ja maar dan hoef je tegen mij geen rot op te roepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck nee![]()
Serieus, die jury, die vorige kon eg nie zingen nie, en bij dees lopen ze te twijfelen
Okay!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
nee greys zo moet je t niet zien, kan hier niet alles neerplempen, maar t word opgelost
Ja dat kon ook nog, ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht 'maakt niet uit'
Godsamme, dit is goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
nee greys zo moet je t niet zien, kan hier niet alles neerplempen, maar t word opgelost
ach sielugquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh noes, zn wereld stort heeeeelemaal in
Wat had je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef Goodbye het volgende:
Hallooooooo
Ik kan geen X Factor kijken (Ajax) maar ben net wel lekker uit eten geweest!
Lamscarré met honing tijmsausquote:
Oh damn dat klinkt goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lamscarré met honing tijmsausWas erg lekker!
ja Dallasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
Audrey Landers, ik vond haar altijd zo leuk![]()
Ik keek bijna nooit Dallas, maar haar kende ik wel.quote:
in die tijd was er niets anders op tv dus de hele familie keek ernaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek bijna nooit Dallas, maar haar kende ik wel.
Ze was ook zo'n flutzangeresje, maar op de een of andere manier vond/vind ik haar leuk
ja dat was erna, en die waren ook veel sjieker met Alexis het krengquote:
Was het ook!quote:
Ik ook!quote:
ja die heb ik ook nog gevolgd, OMG ik was wel soapverslaafd vroegerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!![]()
Oh en ik keek niet naar Dynasty of Dallas.
Wel naar As The World Turns
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een hele tijd Santa Barbara gekeken, toen ik studeerde , geweldig
Ja, ik kan me er niks meer van herinneren, alleen de begintune, en die trapquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
Dat was met Chrystal en Joan Collins enzo toch?
Stacey had net zulke rare schoenen onder haar pakje als dit meisje onder haar rokje
Ik zapte er van de week langs; Holden is kwijt/doodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog gevolgd, OMG ik was wel soapverslaafd vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog gevolgd, OMG ik was wel soapverslaafd vroeger
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zapte er van de week langs; Holden is kwijt/doodIk daarvoor al niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogtepunt vond ik Julia die helemaal gek werd
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zapte er van de week langs; Holden is kwijt/dooddie duikt wel weer op die is al zo vaak dood geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja, en een nieuwe julia die niet die oude was en die een zoontje had dat Jack heette enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik daarvoor al niet meer.
Hoogtepunt vond ik Julia die helemaal gek werd
Oh echt oh my gosh, dan lag ik met het zusje van mijn vriendje in bed op mn studentenkamertje, met thee en koekjes, voor Santa Barbaraquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt oh my gosh, dan lag ik met het zusje van mijn vriendje in bed op mn studentenkamertje, met thee en koekjes, voor Santa Barbara![]()
En ze wisselden steeds acteurs voor rollen he?
Ik weet nog dat er een scene was dat er iemand werd neergeslagen aan het eind van een aflevering. En de dag erna ging de nieuwe aflevering daar verder en stond er een andere acteur als dezelfde persoon op![]()
![]()
![]()
En Eden was dood maar deed nog mee vanuit de hemel of zo![]()
En blinden konden toch zien![]()
God wat was dat heeeeeeerlijk fout , Grace en ik gingen zelfs gewoon niet naar college omdat we SB niet wilden missen
bs?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat keek ik echt alleen als ik ziek was. En dat was ik op de bs niet zovaak.
Ik weet nog dat Samantha Fox er in zat en dat er een huwelijk was waar iedereen neergemaaid werd en dan moest je maanden wachten wie de schoten overleefd hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er niks meer van herinneren, alleen de begintune, en die trap![]()
Volgens mij was dat echt eind basisschool of zo nog he?
BULLSHITquote:
Ik was helemaal in de war toen Nikki en nog iemand terugkwamen maar eigenlijk verkeerd om gecast warenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Goodbye het volgende:
Kreeg je dan niet zon voice over dat huppeldepup vandaag de rol van huppeldepup overnam? Dat was bij ATWT wel altijd zo.
En dan was het ineens vet raar als het een getrouwd stel was en Emily ineens met een rare vent zoende!![]()
En telkens weer een andere James Stenbeckquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war toen Nikki en nog iemand terugkwamen maar eigenlijk verkeerd om gecast waren
En dat een kind, als het van Hal bleek te zijn, rood haar kreeg
of broodschimmel!quote:
En ander Paulsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En telkens weer een andere James Stenbeck
Toch niet extreem?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
bs=basisschool dat is toch een bekende afkorting?
@goodbye ik ben een extreem jonge aanstaande moeder
Pff, misschien niet voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
bs=basisschool dat is toch een bekende afkorting?
@goodbye ik ben een extreem jonge aanstaande moeder
Nog heel even 26quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pff, misschien niet voor mij![]()
Extreem jonge moeder ben je alleen <17. Dus nu ben ik nog steeds nieuwsgierig hoe oud je bent, heb geen idee namelijk!
Oh, da's toch niet zo extreem jong om moeder te worden. Goede leeftijd toch?quote:
De Hellumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Bloemschikken, dat woord kan ik echt niet meer los zien van Bert Visscher
T zou een mooi setje zijn jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Beetje Jennifer Love Hewit.
Maar deze wordt ook rap arrogant als je niet uitkijkt, ik vind haar arroganter overkomen dan die Daniel hoor
Nee joh, ben jij gekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik zo bij zwangerschapszwemmen kijk en in het z-huis ben ik wel erg jong.
Al ben ik ruim 27 als wuppie geboren wordt. Ik voel mij af en toe wel erg jong en daardoor wellicht wat onzekerder.
dat kan niet want Tombo weet allesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@tombo sherlock wist jij niet hoe oud ik ben?
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Hellum![]()
"Goeiedag!
Schikt het?
Nee!
Nou, dan kun je wel ophouden..."
Hilaaaaarisch
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Hellum![]()
"Goeiedag!
Schikt het?
Nee!
Nou, dan kun je wel ophouden..."
Hilaaaaarisch
Das niet jong johquote:
Ik had het liefst op mijn 23e al moeder geweest ofzo vroegerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had eigenlijk nog wel een jaartje willen wachten al riep ik vroeger voor mij 30e wil ik klaar zijn.
Dat riep ik ook altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had eigenlijk nog wel een jaartje willen wachten al riep ik vroeger voor mij 30e wil ik klaar zijn.
Ik op mijn 25e mn eerstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het liefst op mijn 23e al moeder geweest ofzo vroeger
Yups, same here, dan was het nu ook leuk geweest, dan konden we al aftellen tot ze het huis uit gingenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het liefst op mijn 23e al moeder geweest ofzo vroeger
dat zei ik vroeger ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh, ik had van mn eerste twee vriendjes best wel nu nog een kind willen hebben, ondanks dat t dan wss evengoed uitgegaan wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zei ik vroeger ook
maar als ik nu terug kijk, dank ik God op mijn blote knieën dat ik nooit met mijn vorige relaties aan een kind begonnen ben. En zie ik nu wel, hoe dat ik t graag zou willen
Ja preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, same here, dan was het nu ook leuk geweest, dan konden we al aftellen tot ze het huis uit gingen
Yups.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies
Het leek me altijd heel erg tof om dan 40 te zijn en dan al een kind van 17 te hebben ofzo!
Je hebt de pérfecte leeftijd, echt, geen seconde meer daar aan twijfelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oude kleurterjuf kreeg op haar 45e de 1e en enige kind. En dat vind ik wel oud.
Als ik ouder was gewees had ik het wellicht nog zwaarder gevonden. Nu kan ik nog wat meer hebben heb ik het idee.
dan heb ik nog 15 jaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oude kleurterjuf kreeg op haar 45e de 1e en enige kind. En dat vind ik wel oud.
Als ik ouder was gewees had ik het wellicht nog zwaarder gevonden. Nu kan ik nog wat meer hebben heb ik het idee.
Het ligt eraan hoe je relatie of je leven op een bepaald moment loopt ,als dat goed zit dan maakt de leeftijd niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zei ik vroeger ook
maar als ik nu terug kijk, dank ik God op mijn blote knieën dat ik nooit met mijn vorige relaties aan een kind begonnen ben. En zie ik nu wel, hoe dat ik t graag zou willen
Ik had een vriend, zijn moeder kreeg hem op haar 49equote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
klopt leeftijd doet er niet toe, maar voor mezelf, merk ik dat ik nu pas echt stevig in mijn schoenen sta, en het iig beter aan zou kunnen om voor een kind te zorgen itt een paar jaar geleden. en dat is in mijn ogen wel iets wat je een kind moet kunnen bieden, een stabiele basis, en leeftijd doet daar neit aan afquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je relatie of je leven op een bepaald moment loopt ,als dat goed zit dan maakt de leeftijd niet zoveel uit.
Mijn schoonzus was 19 toen ze de eerste kreeg en was een geboren moeder.
tijd genoeg om mr right te zoekenquote:
Ja maar bij dat volk is iedereen familie hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Is dit familie van Donny joh?
Wat een beauty!
misschien sneu, maar liever ouders die ouder zijn en er voor een kind zijn, als mensen die een kind op de wereld zetten en er vervolgens niet voor een kind zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had een vriend, zijn moeder kreeg hem op haar 49e![]()
Zijn oudere broer en zus kreeg ze heel vroeg, die waren al lang het huis uit.
En hij is tot zijn 28e thuis blijven wonen, zn vader overleed toen ie 6 was, die was 10 jaar ouder dan zn moeder. Heel sneu allemaal
Zijn nicht geloof ik he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar bij dat volk is iedereen familie hoor
Hij woonde met zn moeder in een aanleunwoningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien sneu, maar liever ouders die ouder zijn en er voor een kind zijn, als mensen die een kind op de wereld zetten en er vervolgens niet voor een kind zijn
De combi vind ik niet kloppenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Is dit familie van Donny joh?
Wat een beauty!
daar ben je zelf wel bij he, tot je 28e thuis blijven wonenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij woonde met zn moeder in een aanleunwoning
Ja maar trust me, ik noem ook elke Molukker van mijn leeftijd of jonger die ik ken neef of nicht, dat begrip nemen we nogal ruimquote:
Dat klopt ook maar je wilt je kinderen wel op zien groeien en als je al een stuk ouder bent heb je de kans een stuk ervan te missen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien sneu, maar liever ouders die ouder zijn en er voor een kind zijn, als mensen die een kind op de wereld zetten en er vervolgens niet voor een kind zijn
Ja en toen ging ie samenwonen met een dame die m onwijs in de watten legde, en hij bezeek haar 9 jaar met mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben je zelf wel bij he, tot je 28e thuis blijven wonen
Wat is dat nou weer voor iets raars danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar trust me, ik noem ook elke Molukker van mijn leeftijd of jonger die ik ken neef of nicht, dat begrip nemen we nogal ruim
En als je nu achteraf kijkt vind je dat dan nog steeds een goede leeftijd? Of zou je het nu anders doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef vamperotica het volgende:
Joh da's toch heul nie zo erg jong?
Ik was 22 bij de eerste
Naja, echt, je bent allemaal elkaars neef en nicht, das niet puur op familiebanden, je hebt ook nog pelabanden en zo, weeeeeeet ik veelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars dan
Wat vond jij in godsnaam aantrekkelijk aan zo iemand dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en toen ging ie samenwonen met een dame die m onwijs in de watten legde, en hij bezeek haar 9 jaar met mijZe zorgt nu nog voor m
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vond jij in godsnaam aantrekkelijk aan zo iemand dan?
Nou, hij was heeeeeeeeel erg leuk en grappig en attent en goed in bed en ik had alleen de lusten en niet de lastenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vond jij in godsnaam aantrekkelijk aan zo iemand dan?
Ieeeehquote:
Ik zou er niet op kunnen vallen denk ik, op iemand die tot zijn 28e vrijwillig bij zijn moeder in een aanleunwoning woontquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hij was heeeeeeeeel erg leuk en grappig en attent en goed in bed en ik had alleen de lusten en niet de lasten![]()
Hij is wel een keer bij dr weggegaan en wilde toen bij mij intrekken, maar daar had ik mooi geen trek in![]()
Heeft ie een maand op zichzelf gewoond, stond zij elke dag jankend onder zn raam de hele nacht, en issie maar weer daar gaan wonen![]()
Gedoe jonguh
Nou ja, ik ging niet met m samenwonen of zo hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er niet op kunnen vallen denk ik, op iemand die tot zijn 28e vrijwillig bij zijn moeder in een aanleunwoning woontOok al was ie nog zo leuk en grappig en attent
Dat is waar,je hoeft je dan ook niet zo aan te passen en kunt gewoon je eigen ding doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging niet met m samenwonen of zo he![]()
Nu werkt ie al jaren niet meer.
Hijs huisman en zij is carrierevrouw.
Hij doet alles in huis behalve koken![]()
Serieus, het was echt een charmeur.
Zolang je dr thuis niet achteraan hoeft te lopen heb je verder weinig last van al dat andere he
Je deed het goed, alleen de lustenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr thuis niet achteraan hoeft te lopen heb je verder weinig last van al dat andere he
Ik zou wel dingen anders doen.. inderdaad in ieder geval een opleiding die af is ( zit nu met enkel een mavo diploma) Lichamelijk was het wel de makkelijkste zwangerschap en het ging "natuurlijker" tenminste...Ik kan dan alleen over mn eigen gevoel praten en wat de kraamverzorster vertelde...Oudere moeders ( en dan inderdaad ide van 40+ zitten vaak met een laatste kans en zij had het idee dat de wat jongere moeders er wat makkelijker inrolde... Hoewel je daar natuurlijk ook mee uit moet kijken, ik denk dat te jong snel te makkelijk wordt en het is natuurlijk geen babypop die je in je handen hebt... Bij de eerste twee ( zit 14 maanden tussen) ging het meteen na de bevalling ook makkelijker.. Ik kreeg bij de oudste op mn kop dat ik de volgende dag op pad was om boodschappen te doen.. Het lichamelijke herstel ging stukken makkelijker.. Dat verschil heb ik zeker bij de laatste enorm gemerkt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En als je nu achteraf kijkt vind je dat dan nog steeds een goede leeftijd? Of zou je het nu anders doen?
Ja echt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, hij had vast "iets"
En zo blijft het ook spannendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt!
Zelfs mn homovriendjes werden wild van hem![]()
En we hadden natuurlijk ook geen echte relatie.
We werkten samen en hadden onze vrije dagen doordeweeks tegelijk als zij werkte, en we deden als groep met dat werk heel veel , dus we waren wel de hele dag samen maar 's avonds zat ie bij haar op de bank
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt!
Zelfs mn homovriendjes werden wild van hem![]()
En we hadden natuurlijk ook geen echte relatie.
We werkten samen en hadden onze vrije dagen doordeweeks tegelijk als zij werkte, en we deden als groep met dat werk heel veel , dus we waren wel de hele dag samen maar 's avonds zat ie bij haar op de bank
Nou, ik zou wel goed schrikken en laten checken of het gezond zou zijn denk ik, ik vind mezelf nu echt te oudquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig verschillen mensen in smaak
@oh-oh mocht je nu toch zwanger raken is het kindje dan welkom?
Hoooooooo, we deden geen groepssex, maar echt, mijn hemel, iedereen ging vreemd met iedereenquote:
* meedoet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de fles wijn maar eens opmaken
Als je het te prive vindt en niet wilt antwoorden snap ik hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik schrok ook dus dat is niet leeftijds gerelateerd. Maar het is gewoon een wonder dat je een kind kunt krijgen.
En ik snap mijn moeders biologische moeder ook echt niet. Hoe kun je nu 7 kinderen krijgen en van geen een houden?
Nee wat Gb zegt, ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen dat heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik schrok ook dus dat is niet leeftijds gerelateerd. Maar het is gewoon een wonder dat je een kind kunt krijgen.
is het niet ook de situatie waar je dan inzit?quote:En ik snap mijn moeders biologische moeder ook echt niet. Hoe kun je nu 7 kinderen krijgen en van geen een houden?
k ga de fles bewarenquote:
Ik ging een keer toen mn zusje net gezegd had dat ze zwanger was langs bij mn ouders, gewoon voor de gezelligheid maar ik had wel van te voren gebeld een keer, dacht ze dat ik ook zwanger wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen dat heeft
ik zou ook niet weten hoe ik t aan mijn ouders zou moeten vertellen
Ik na een aantal jaren of zwanger zijn of borstvoeding geven eindelijk weer wel!quote:
Da's nou net één reden waarom ik het wel zou willenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen dat heeft
ik zou ook niet weten hoe ik t aan mijn ouders zou moeten vertellen
Ja maar ho, dat is ook DE reden waarom ik niet met m wilde samenwonen toen hij dat wel wilde hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee wat Gb zegt, ik was gewoon nieuwsgierig
Ik zou persoonlijk me kapot ergeren aan dat onzelfstandige.
Charmeur oke, maar zo lang thuis wonen en nu weer niet werken en haar laten werken, ik vind dat soort types echt vreselijk.
Maar jij had mijn exen vast vreselijk gevonden ook hoor
Maar jij bent ook wel lang zwanger geweest 45mnd toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik na een aantal jaren of zwanger zijn of borstvoeding geven eindelijk weer wel!
Mar ja..of het zuipen te noemen is.. na 2 glazen wijn lig ik onder de tafel
Ik snap het ook wel een beetje, denk dat ik snap wat je bedoelt in elk gevalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ho, dat is ook DE reden waarom ik niet met m wilde samenwonen toen hij dat wel wilde hoor![]()
Ik had ook nooit gedacht dat dat gedoetje jarenlang zou aanhouden, en ik heb in die tijd ook wel met wat andere jongens gerommeld, maar ik bleef toch naar hem teruggrijpen elke keer![]()
Iedereen die hem kent snapt het wel , gek genoeg.
Zo een type is het wel.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje was idd niet gepland wel welkom maar ik/wij moest(en) er wel aan wennen. Vooral vanwege werk en dat maakt mij onzeker
Oh nou, ik heb wel es tegen mn moeder gezegd dat ik wel alleen een kind zou nemen ( toen ik daar mee bezig was ), dr reactie was echt zo debiel dat ik dacht je krijgt wel een geboortekaartje van me als het ooit zou lukken en klaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nou net één reden waarom ik het wel zou willen
Ik heb de laatste 18 jaar waarschijnlijk al 103 manieren bedacht hoe ik het zou zeggen.
Vertelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 18 jaar waarschijnlijk al 103 manieren bedacht hoe ik het zou zeggen.
t is toch een andere tijd waarin de moeder van jouw moeder leefde, een tijd waarin toch de druk van buitenaf behoorlijk meespeelde. dus kan me wel voorstellen dat dat erin meegespeeld heeft om bepaalde beslissingen te nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons kindje was idd niet gepland wel welkom maar ik/wij moest(en) er wel aan wennen. Vooral vanwege werk en dat maakt mij onzeker
@ynske wat bedoel je precies?
Dat gaat je beslist lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga een betere moeder proberen te zijn dan mijn oma.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, wat dat betreft heb ik echt de ideale moederquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, ik heb wel es tegen mn moeder gezegd dat ik wel alleen een kind zou nemen ( toen ik daar mee bezig was ), dr reactie was echt zo debiel dat ik dacht je krijgt wel een geboortekaartje van me als het ooit zou lukken en klaar
Alle 7 zijn uit huis geplaatst en volgens mij is er nog nr 8 die te vondeling is gelegd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is toch een andere tijd waarin de moeder van jouw moeder leefde, een tijd waarin toch de druk van buitenaf behoorlijk meespeelde. dus kan me wel voorstellen dat dat erin meegespeeld heeft om bepaalde beslissingen te nemen
wat niet wil zeggen dat ik vind dat het een gemakkelijke keuze is geweest
Je bent nu al een goede moederquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga een betere moeder proberen te zijn dan mijn oma.
dat is idd weer een andere situatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alle 7 zijn uit huis geplaatst en volgens mij is er nog nr 8 die te vondeling is gelegd.
Als je in die tijd uit de ouderlijke macht werd gezet deed je wel veel fout.
Nee doe! Mn zusje ging op de koffie met tompoucen met "opa" en "oma" eropquote:
Yup.. gelukkig niet aaneengeslotenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel lang zwanger geweest 45mnd toch?
Poeh he dat is ruim 3 jaar
Ik wist dat ie fout was, maar hij had echt dat magisch aantrekkelijke.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel een beetje, denk dat ik snap wat je bedoelt in elk geval
Deze gast was goed zeg
Oh, das ook leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn schoonmoeder kreeg een kubus met de echo foto.
Ja als ik alles had geweten was ik ook eerder aan kinderen begonnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik was 37 toen Christan werd geboren. Ik wilde wel eerder een kind maar ja, ik kwam de juiste man niet tegenEn precies toen ik alles had geregeld om het in mijn eentje te doen kwam ik qltel tegen. Heeft gewoon zo moeten zijn denk ik
Naja, ik weet wel zeker dat ze dr mee zouden dwepen als het kind er wel zou komen hoor, en ik ben wel gewend dat ik niks goed doe in hun ogen, dus boeiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat dat betreft heb ik echt de ideale moeder
en dan moet ik meteen denken aan "de kerk"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze zullen in die tijd ook vast wel iets voor geboorte beperking gehad hebben.
Als mensen geen kinderen willen dat snap ik best. Maar zorg en dan voor dat het niet 7 of 8 keer wel gebeurt.
Ja die stonden bij mijn oma ieder jaar op de stoep om te vragen waar de volgende bleefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan moet ik meteen denken aan "de kerk"
Nee joh echt niet, ik PM het ooit wel eens als ik het me allemaal weer kan herinnerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee doe! Mn zusje ging op de koffie met tompoucen met "opa" en "oma" erop
Respect hoor ik doe het je niet naquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup.. gelukkig niet aaneengesloten![]()
(oudste is 14, dan 1 van 13 dan 1 van 7, 4 en 3)
Die was niet in beeld. Randstad enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan moet ik meteen denken aan "de kerk"
Doe!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh echt niet, ik PM het ooit wel eens als ik het me allemaal weer kan herinneren
Als ik hier een lijst ga zitten typen lijkt ik obsessedMaar het is van heel veel jaren
Ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe!Of 12 maart ofzo
Maar ik heb ook wel al heul veel ideeen gehad hoor
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu wil ik het ook weten
dus greys en tombo ik verwacht nee eis een pm
Nou ja, gewoon dingen die je in een winkel ziet en dat je denkt: die koop ik om te geven zodat ze weten dat ik zwanger benquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu wil ik het ook weten
dus greys en tombo ik verwacht nee eis een pm
Oh, dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
Ik denk dat dat vrij normaal is hoor als je over kinderen krijgen nadenkt,ik had indertijd al namen in mijn hoofden ook alles al ingericht in gedachten
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben zo'n slechte wijndrinker he
Ik had dorst, dus ik gooi HOP! dat glas achterover
Zo hoort het niet he
Bij familireunie vorig jaar waren ik, mn net gescheiden tante en mn neefje van 18 de enige volwassenen zonder relatiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons in de familie zijn mijn broertje ( maar die is van 86 ) en ik nu de enige zonder partner en zonder kinderen, en van de andere 8 kleinkinderen van mn opa en oma zijn er nog geen getrouwd, en die hebben wel allemaal kinderen, 11 in totaal.
Das ook best apart geloof ik
Geertruida is over 6 jaar vast wel weer hipquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er nog niet over nagedacht. Wel soms dat ik namen leuk vind voor een kindje, maar of dat over een jaar of 6 nog steeds zo is...
Ik had ook helemaal niet verwacht dat ik een jongen zou krijgen. Want mijn ouders hebben twee jongetjes gehad met een open ruggetje. Ik heb daarom een vruchtwaterpunctie laten doen en toen hebben ze versneld de uitslag van het ruggetje doorgebeld, en die was goed. Ik ging er vanuit - ook omdat de verloskundige meende dat het een meisje zou zijn vanwege de hoge hartslag - dat ik een meisje zou krijgen. Maar toen ik de volledige uitslag kreeg, was het dus een jongen. En toen moest ik echt wel even omschakelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik heb ook altijd al de meisjesnaam geweten.
Voor een jongen zou ik nog steeds niks weten, ik zou ook niet weten wat ik met een jongen aan zou moeten vangen
Echt dorstlessend is het ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben zo'n slechte wijndrinker he
Ik had dorst, dus ik gooi HOP! dat glas achterover
Zo hoort het niet he
Glas 2, nieuwe poging (en dan zit er nog een heul klein beetje in de fles)quote:
Je wilt niet weten hoeveel Geertruida's er zijn in Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geertruida is over 6 jaar vast wel weer hip![]()
GOODBYE![]()
![]()
![]()
Glas water erbij!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Glas 2, nieuwe poging (en dan zit er nog een heul klein beetje in de fles)
maar ik heb echt dorst
Ik geloof echt dat ik mn partner al zou dumpen als ie geen dochter zou willen die Ava zou hetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Vergeet je partner niet als het over namen gaat.
Al vind ik dat ik veto recht heb. Maar daar denkt hij anders over
Oh ja, das ook zo. Ik hoef bijvoorbeeld echt niet te weten wat het wordt, als ik ooit zwanger ben. Maar als mn partner dat wel wil, primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Vergeet je partner niet als het over namen gaat.
Al vind ik dat ik veto recht heb. Maar daar denkt hij anders over
Nelis ligt op schootquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Glas water erbij!
Ik ga ook een wijntje inschenken en dan weer ff verder met kast inrichten
God ik zou met 16 weken al rennen, hoe eerder hoe beter, als het een jongen zou zijn had ik dan tenminste tiet zat om daar aan te wennenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, das ook zo. Ik hoef bijvoorbeeld echt niet te weten wat het wordt, als ik ooit zwanger ben. Maar als mn partner dat wel wil, prima
Nou... nu, achteraf en in de situatie waar ik er weer alleen voor sta denk ik wel dat als ik alles geweten had het anders aan had gepakt...Buiten het financiele plaatje is het best moeilijk om ( met of zonder vaatwasser) iedereen genoeg individuele aandacht te geven... Het scheelt natuurlijk ook dat de oudste twee al lekker aan het puberen zijn en steeds meer een eigen leventje krijgen, maar je moet ze wel dingen ontzeggen wat misschien niet had gehoeven als het er niet zoveel waren geweest.... En als ik nou ergens nog een rijke suikeroom achter de hand had...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Respect hoor ik doe het je niet na
Mijn grootste angst was ook dat ik geen kinderen kon krijgen
-aan mijn vaders kant komt ongewenste kinderloosheid veel voor. Tussen mijn oom en vader zit 5jr
-tussen schoonzus en vriend zit 5 jr
-schoonzus heeft ruim een jaar over de 1e gedaan en dat eindigde in een miskraam nr2 liet daarna ook nog even op d'r wachten
Maar wij zijn dus best wel vruchtbaar is gebleken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij
oh-oh op 1e date wil je kinderen?
date: ja hoor
oh-oh: als het een meisje wordt dan gaat ze ava heten
date:euh
oh-oh: nou dan niet en stapt op
Ja zo'n zelfstandig en kordaat type lijk je me ook welquote:
Ik heb al een hele tijd een meisjesnaam die over 100 jaar nog steeds 'hip' isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er nog niet over nagedacht. Wel soms dat ik namen leuk vind voor een kindje, maar of dat over een jaar of 6 nog steeds zo is...
X-factor, ex-vriendjes en babies.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef APK het volgende:
WTF!
As in 'Why The Face' [ afbeelding ]
Wat gaan jullie hard zeg....
Nou ja, dat moet je partner ook leuk vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd een meisjesnaam die over 100 jaar nog steeds 'hip' is
Nou ja, hij is nooit hip geweest ook eigenlijk.
Sieneke!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Okay, tv aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
X-factor, ex-vriendjes en babies.
Zo, je bent weer bij!
Je klinkt als Lottiekoekie to me, maar dat komt waarschijnlijk vanwege de contextquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die naam destijds meteen geclaimd bij al mn vriendinnen, en zowel mn zusje als Grace wilden ook een Ava, maar mn zusje ging voor de Nova en Grace voor de Eva, omdat ze wisten dat het mijn naam was
Oh ik zou zo bang zijn dat mensen dr Leentje van maken, en dat is zo boers lomp en gruwelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind Lena altijd leuk
Laf oh laf
Schoolgenootje van mn oppaskindje heet zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang jullie het maar niet in je hoofd halen het mijn voornaam te geven.
Lekker, jij hebt geen dochter nog!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die naam destijds meteen geclaimd bij al mn vriendinnen, en zowel mn zusje als Grace wilden ook een Ava, maar mn zusje ging voor de Nova en Grace voor de Eva, omdat ze wisten dat het mijn naam was
Oh, wanna know!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehe nee, en zij zitten opgescheept met hun Nova en Evaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schoolgenootje van mn oppaskindje heet zo
[..]
Lekker, jij hebt geen dochter nog!
Nou ja, je kan overal wel een rare bijnaam bij verzinnen denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou zo bang zijn dat mensen dr Leentje van maken, en dat is zo boers lomp en gruwelijk
Dat is dan ook 1 van de weinige arm kindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schoolgenootje van mn oppaskindje heet zo
[..]
Lekker, jij hebt geen dochter nog!
Nee, ze wil haar dochter Ava noemen en dat wisten haar zus en vriendin en dus hebben zij die naam niet gekozen voor hun dochtersquote:
Vera?quote:
Nee, je leest totaal niet goedquote:
Is het een liedje?quote:
Hmmzquote:
Neequote:
Verre van gelukkigquote:
Wil je kinderen? Wil je dan weten wat het wordt? EN hoe wil je ze noemen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz![]()
Komen er nu leuke clips of is er nog een catch?
Vanity?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Alleen is het maar goed dat ik waarschijnlijk de naam nooit écht hoef te geven, want de afkorting ben ik niet gelukkig mee
Je weet dat ik jouw naam helemaal niet stom vind, en vele malen leuker dan Evaquote:
Dan heet ze toch 'Eva'?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Je weet dan ook waar mijn naam van afgeleid is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet dat ik jouw naam helemaal niet stom vind, en vele malen leuker dan Eva
Sowieso zou ze dan Ava hetenquote:
"Mijn naam" als in de naam die ze aan haar dochter zou gaan gevenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je leest echt niet goed APKtjequote:
'Bob' man/vrouw don't care/ 'Bob'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil je kinderen? Wil je dan weten wat het wordt? EN hoe wil je ze noemen?
Oh, oud klasgenootje heet zoquote:
Hoi Avaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je leest echt niet goed APKtje
Ik vind Victoria dus echt een geweldige naam.quote:
IK heet geen Ava, mijn nooitgeborenkind zou zo hetenquote:
Hahahaha, ja da's niet echt een goede associatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Victoria dus echt een geweldige naam.
Maar dat wordt natuurlijk Vicky en dan moet ik aan Yeah but no but yeah but no denken.
OHHHHHHHHHHH kijken jullie mee naar de dates van Tatjana?
Nee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat had ik niet bij je gezocht Greys
Jah, dat doen de ouders van mijn neefje Archimedes ook al 16 jaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, ja da's niet echt een goede associatie.
Maar stug alleen maar de naam voluit zeggen werkt ook wel hoor
Door je eigen naam denk ik. Ik weet niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Waarom niet? Ik hou wel van die beetje trutterige namen
Ik ben te ouhoud!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou oh-oh ga met apk maar een ava maken.
Hij is er helemaal klaar voor
Oh jezus, waren jullie daar over bezig?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
IK heet geen Ava, mijn nooitgeborenkind zou zo heten
EN APKquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben te ouhoud!
En en een kind en een Sjon, je zou me binnen een jaar kunnen opsluiten in een gesticht
WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou oh-oh ga met apk maar een ava maken.
Hij is er helemaal klaar voor
Jezus fuck ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jezus, waren jullie daar over bezig?
Choose wise, APK-sanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ja!
Wil je een Ava of een Victoria?
Avaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck ja!
Oh, moet ik die dan houden?quote:
Lesbisch ouderschap met Oh-Oh?quote:
Bobquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck ja!
NIETquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, moet ik die dan houden?
![]()
Oh ja APK, je kan ook nog een Lena maken als je wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |