Ja, mijn handen jeuken, make-overrrrrrrr!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Zo, als dees dr eigen es een bietje opkalefatert dan zit dr wel potentie in zeg
En ik maak dan ook gewoon mannen mee die zeggen "nee, geen interesse", misschien dat ik hier dan niet doorheen prikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het iemand is die je kent en die je heel leuk vindt?
Echt wel joh
Het lag eerst met het gezichtje naar beneden op de buik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zat ik net ook even naar te kijken. Maar zoals ik hem zag was het nu al verlegen. Met ruggetje en achterhoofd naar ons toe
Jezus fuck neequote:
ja doorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht 'maakt niet uit'
Godsamme, dit is goed
Ja maar dan hoef je tegen mij geen rot op te roepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck nee![]()
Serieus, die jury, die vorige kon eg nie zingen nie, en bij dees lopen ze te twijfelen
Okay!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
nee greys zo moet je t niet zien, kan hier niet alles neerplempen, maar t word opgelost
Ja dat kon ook nog, ik kon niet kiezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht 'maakt niet uit'
Godsamme, dit is goed
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
nee greys zo moet je t niet zien, kan hier niet alles neerplempen, maar t word opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |