In dat geval zal ik m'n tieten maar afschroevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, maar je weet toch dat er geen vrouwen op internet zitten
Oke danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk was om vier uur helemaal klaar, dus nog even lekker een collega van z'n werk gehouden
Top, de lusten gescheiden van de lasten!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
In dat geval zal ik m'n tieten maar afschroeven
minder erg, hoef ik t iig niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]maar dan is het heel niet erg als ik het afbreek
Had dat eerder gezegd, dan was ik langsgekomen. Ramptoerist spelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kantoor kijkt er op uit, dus gordijn open, radio aan, krat bier voor de bank
Ja, behoorlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Oke dan
Je voelt je er al helemaal thuis?
Wat is er last aan tieten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top, de lusten gescheiden van de lasten!
ik hou ze graag in bewaringquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nodigde je uit vanmiddag, ging je niet op inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan was ik langsgekomen. Ramptoerist spelen
Top dan kunnen ze bij die van missb op marktplaatsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je rug over een paar jaar.quote:
Je komt van Mama, niet van Ikeaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hou ze graag in bewaring
[..]
Ik nodigde je uit vanmiddag, ging je niet op in
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
minder erg, hoef ik t iig niet zelf te betalenGelukkig komt de echte verbouwing pas later
Ach, ik neem de mannen hier toch niet serieusquote:
komt goed papsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
En jij hebt de zelfbeheersing om straks op tijd te stoppen met drinken?
Je begrijpt dat de suiker achter slot en grendel ligt als jij komt hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
lang leve verzekering en Evie heeeeeel veel suiker geven!
Je wilt me gewoon niet zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja?
Maar ik zat achter een computer uit het jaar nul met internet zo traag als dikke stront door een trechter
Ik neem wel wat ritalin meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
lang leve verzekering en Evie heeeeeel veel suiker geven!
Zo zwaar zijn ze nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je rug over een paar jaar.
Ik dacht nog wel dat ik het zo goed verpakt hadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de suiker achter slot en grendel ligt als jij komt he
[..]
Je wilt me gewoon niet zien
Dat komt niet meer geloofwaardig over na al je patsverhalen hoe huge ze zijn.quote:
Je weet hoe ze eruit zien, zo zwaar zijn ze nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt niet meer geloofwaardig over na al je patsverhalen hoe huge ze zijn.
Heb je ze wel eens gewogen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet hoe ze eruit zien, zo zwaar zijn ze niet
Je verwart me met iemand anders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Je weet hoe ze eruit zien, zo zwaar zijn ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |