quote:
Die Soloquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ezechiel, kan jij Alphaville - Forever Young eringooien?
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
djkoelkast
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van djkoelkast
voor mijn matti draakems
Link!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Allemachtig.. hoor even een fokker zingen.. WoW... moest ik even luisteren.. die gast kan echt zingen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Wat een aids user is die Utopie toch ook
net als jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Dragems wilde dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zijn dit voor hondenspeelgoed piepjes.
even vragen of dat mag.. die stuurt hij mij net nl via msnquote:
Kan ik mooi U2 skippenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb even mijn eigen muzak aangezet want ik kan dit niet meer aan. Ik dacht, het komt vast wel goed, de aidsmuzak moet een keer op zijn. Maar nee.
ik hou ook van jouquote:
doe maar een gok watquote:
Dit ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb even mijn eigen muzak aangezet want ik kan dit niet meer aan. Ik dacht, het komt vast wel goed, de aidsmuzak moet een keer op zijn. Maar nee.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Graseter het volgende:
Als je scheten andersom afdraait krijg je deze muziek.
Opblaas krokodilquote:
qftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Poep schijt hond
Deze verzoekmachinen is beter dan mijn kont
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ezechiel, kan jij Alphaville - Forever Young eringooien?
Mooien rap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Poep schijt hond
Deze verzoekmachinen is beter dan mijn kont
Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Zo waar kom jij vandaan?
Verjaardagquote:
Nee man volgens mij batst ze nu met een of andere nolijver. Maar ze woont 14KM hiervandaan ofzulksquote:
hoeft niet in fokhandjes te komen.. als ik hem geef.. hou je hem dan voor jezelf?quote:
edit het nog is een keer. je mist een cquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
welke stupiede mongool heeft dit lopen maken?
ik heb eht over de muziek, koelkast
Eet smakelijk en veel plezier manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Verjaardag
[..]
Nee man volgens mij batst ze nu met een of andere nolijver. Maar ze woont 14KM hiervandaan ofzulks
en ik ga eten. later
Ja is goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeft niet in fokhandjes te komen.. als ik hem geef.. hou je hem dan voor jezelf?
Een van de beste Daft Punk platen dit overigens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.Ik vond het al op Daft punk lijken maar die scheten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga naar www.fok.nl, via daar zoek je naar de link die naar www.google.nl gaat.
Vanaf daar zoek je op KPD Fok. Dan weet je meer.
Dan ga je naar forum.fok.nl.
Vanaf daar zoek je op KPD.
Dan ga je terug naar www.google.nl
Vanaf daar zoek je op FB Fok
Dan ga je weer naar forum.fok.nl
En dan zoek je op FB.
De rest geschiedde.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
vraagje aan de mods
Iemand die dezen topic wil aankondigen in zijn show vanavond?
Topic van de dag
Wat een kneus zeg
neit gaan liegen koelkast, daar houd ik neit vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een van de beste Daft Punk platen dit overigens.
Revolution 909 zit ook in dit genre, ook een topplaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
neit gaan liegen koelkast, daar houd ik neit van
je kan die 2 niet eens vergelijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alphaville is beter dan Bieber, 10x
zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kan die 2 niet eens vergelijken
Revolution 909?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Revolution 909 zit ook in dit genre, ook een topplaat.
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Geoden muzak
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
maargoed, even snel drinken, tot zo mopskes
quote:
snif.. en dat omdat de boel bij mij niet werktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Er is geen naam/bericht bij dit verzoekje gezet en ik moet daar wat in testen, dus ik moet deze helaasch skippen.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er staan echt nog best veel dubbelen in.. wat een werk om die eruit te halen
quote:
Aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht van Ezechielk
Zomers, jeweet
quote:
Aangevraagd door:
Knetter
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Knetter
gewoon mooi
Nu nergens, testfase.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waar kan ik een verzoekje indienen?
Ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen bij dit nummer jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een ongelooflijk zeiknummer trouwens.
die van bruno mars?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een ongelooflijk zeiknummer trouwens.
neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een heerlijk geil nr is dit toch
Totale uitdroging jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind het maar een bende smerige slijmnegersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
Kijk KKJ zo doe je datquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ik gooi even alle Thunderdomes erbij
Jij hebt een typische vrouwensmaak als het om muziek gaatquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een typische vrouwensmaak als het om muziek gaat![]()
Vooral zeikerige tearjerkers
haha dan let jij niet op... vraag ook wel andere dingen aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt een typische vrouwensmaak als het om muziek gaat![]()
Vooral zeikerige tearjerkers
Er is een verzoekjesserver aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Giester het volgende:
Ewa, brada. Draai is Dr Dre. Dat is mijn neger, vriend!
Doet het niet!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Er is een verzoekjesserver aan
Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
Voor huppel.. lol
Ik zeg dus VOORAL zeikerige tearjerkers!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha dan let jij niet op... vraag ook wel andere dingen aan
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dus VOORAL zeikerige tearjerkers!
Is niet erg maar jij krijgt het voor elkaar om tijdens het hardrock uurtje te gaan vragen of ze bij wijze van jan smit met oma willen draaien
Heb jij deze aangevraagd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De tekst die bij dit verzoekje werd geplaatst was geniaal![]()
Dikke haat voel ik nu stiekem welquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke haat voel ik nu stiekem wel
DV ga is niet stoer doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sharr heeft ook een keer meegedaan.
quote:
Er is een nieuw systeem, is nu nog testfase. Geduld !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef Giester het volgende:
Wat is er met die request shit, het werkt niet.
Jij doet VWO?quote:
Zenk joew!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een nieuw systeem, is nu nog testfase. Geduld !
Het is in testfase, geduld!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef Dasjonny het volgende:
Kan je nu nog überhaupt verzoekjes plaatsen? Of moet het via PM?
Oh ik snap hetquote:
De verzoektestdingusquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik snap het![]()
Zo van ik doe vol fouten dan snapt die domme doos het tenminste![]()
Slim van sharr wel
Dit was nou niet echt een antwoord op de vraag. Maar moet ik hieruit opmaken dat ik nu geen verzoekjes kan doen?quote:
Duidelijk, het verzoekding draait, maar het werkt niet?quote:
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Dit was nou niet echt een antwoord op de vraag. Maar moet ik hieruit opmaken dat ik nu geen verzoekjes kan doen?
Jawel ik vind het geniaal. Vind je het erg als ik hem nu uitzet? Want ik heb echt wakker wordt muziek nodig dus geen KKJ verzoekjesquote:
Er worden elke keer tot het systeem klaar is enkele mensen uitgenodigd om het systeem te testen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Duidelijk, het verzoekding draait, maar het werkt niet?Wat is het nou?
Kijk, een duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er worden elke keer tot het systeem klaar is enkele mensen uitgenodigd om het systeem te testen.
Thunderdome zit er bijna inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel ik vind het geniaal. Vind je het erg als ik hem nu uitzet? Want ik heb echt wakker wordt muziek nodig dus geen KKJ verzoekjes
Je mag geen KKJ zeggen van KKJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel ik vind het geniaal. Vind je het erg als ik hem nu uitzet? Want ik heb echt wakker wordt muziek nodig dus geen KKJ verzoekjes
Ik was al op zoek naar Dj Dana maar die staat vast niet op thunderdome en er ook niet inquote:
Ik welquote:
Het loopt er nu langzaam inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al op zoek naar Dj Dana maar die staat vast niet op thunderdome en er ook niet in
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
En er zijn mensen die de url doorgeven aan anderen
en weer verzoekjes zonder bericht
Zo kan ik niet testen hoor.
Ik heb niks doorgegeven en stiekem heb ik 2 verzoekjes gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
En er zijn mensen die de url doorgeven aan anderen
en weer verzoekjes zonder bericht
Zo kan ik niet testen hoor.
ik vroeg toch alleen maar zeiknummers aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee wie dit aan heeft gevraagd maar.
Liefde ik voel het!
Staat op de verzoeksite.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee wie dit aan heeft gevraagd maar.
Liefde ik voel het!
nee ik heb hem niet. wou ff kijken of je de ip na keek en dus iemand gevraagt om te postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
Nu is de lijst opeens leeg, daar hebben we veel aan![]()
Dragems, je hebt de url toch al, ga maar verzoeken, maar wel goeie platen, niet van die gitaarshit.
Nee, ik zie niet wie, niet van welk ip en niet waarom, tenzij ik de database open sloop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik heb hem niet. wou ff kijken of je de ip na keek en dus iemand gevraagt om te posten
Koelkast, ik heb een idee, laat mij een script maken dat op de achtergrond praat met de verzoekjesmachine.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet wie, niet van welk ip en niet waarom, tenzij ik de database open sloop.
Dit is ook een zeikerige tearjerkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vroeg toch alleen maar zeiknummers aan
Lekker danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb al flink wat bagger er uit kunnen gooien
Daar is dit er geen van. Dit is het zeikerigste nummer wat ik ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is ook een zeikerige tearjerker![]()
Kan je niet ontkennen. Maar ook daar zitten wel eens pareltjes tussen
ja is eigenlijk ook wel zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is ook een zeikerige tearjerker![]()
Kan je niet ontkennen. Maar ook daar zitten wel eens pareltjes tussen
Alleen Utopie?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is dit er geen van. Dit is het zeikerigste nummer wat ik ooit heb gehoord.
wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen Utopie?
[..]![]()
Hij is uitgemolken dat is het nadeel.
Ik ben net begonnen aan de HJ. Doe je mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen Utopie?
[..]![]()
Hij is uitgemolken dat is het nadeel.
quote:Stekelenburg (c); Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Jong, Eriksen, Enoh; Sulejmani, El Hamdaoui, Ebecilio
????quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan de HJ. Doe je mee?
Hertog Janquote:
jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef EggsTC het volgende:
is dit een automaat? gaat die offline om 21? ik heb een set klaar staan voor 21
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan de HJ. Doe je mee?
Ik wil mijn verzoekjequote:
Ik volg het wel via twitter, ik ben te brak om een stream te zoekenquote:
Ja, wantquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik volg het wel via twitter, ik ben te brak om een stream te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is eruit.
Beter onethisch dan oneetbaar
Hier is ie alquote:
Waar kan dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ok er is weer zat ruimte, gooi maar verzoekjes er bij.
Lady Dana - Ladies First [verzoekje]quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
Heeft iemand hier gewoon een Thunderdome CD opgezet?
Aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht van Huppelmuts
Wat nou zeikerige tearjerker. Dana door je speakers jonge!!
Koelkast, kan ik niet een website maken met een mooie schil die op de achtergrond met de verzoekjesmachine praat, dan kunnen we precies bijhouden wie er aanvraagtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ok er is weer zat ruimte, gooi maar verzoekjes er bij.
Ik weet niet of jij dat kuntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Koelkast, kan ik niet een website maken met een mooie schil die op de achtergrond met de verzoekjesmachine praat, dan kunnen we precies bijhouden wie er aanvraagt
Aangevraagd door:
dragems
Bericht van dragems
jaaa ik mag maar hoor hem waarschijnlijk zelf niet want moet naar bed
wat ik ben er nog en ik vind hem mooiquote:
Ik mis wat volgens mij, waar kan je een verzoekje doen. De requestpagina werkt niet. Kom net intunen.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef dragems het volgende:
[..]
wat ik ben er nog en ik vind hem mooi
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik mis wat volgens mij, waar kan je een verzoekje doen. De requestpagina werkt niet. Kom net intunen.
wtf, dragems en slapen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef dragems het volgende:
[..]
Er is een nieuwe verzoekplatenserverdingus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
Laat dan ook maar als niemand fatsoenlijk een antwoord kan geven.
Zeikplaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef dragems het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, iemand die fatsoenlijk antwoord geeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een nieuwe verzoekplatenserverdingus.
Op dit moment in de testfase. Er zijn er een paar die de link hebben omdat we het aan het testen zijn. Geduld lieve schat het komt echt allemaal goed
was ik eerste?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeikplaat![]()
Ik red de avond wel met herrie![]()
Tevens ben ik trots op mn dj's![]()
En word ik dus gek van de pm's
Ik ben ook druk in de pm sorry.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord, iemand die fatsoenlijk antwoord geeftSucces met Ajax zo.
Geloof je het zelf?quote:
kan toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook druk in de pm sorry.
[..]
Geloof je het zelf?
Lolwut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu allemaal talentenjachtenspotters op twitter![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Ragboer het volgende:
Zoekt de automaat er een plaatje bij of gebeurt dat nog met de hand?
Het had gekund jaquote:
Ja ik ga allllllquote:
Nee man. Ik ga zometeen naar mijn boy Afroman en dan gaan we fietsen maar het waait hoerend hard.quote:
Lekker danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef Nitrouz het volgende:
Ik zat is even lekker te baggeren in ONZ, maar nu is het tijd voor Radio ONZ
Ja man, ik zat net beneden en je hoort het echt dikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga zometeen naar mijn boy Afroman en dan gaan we fietsen maar het waait hoerend hard.
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee man. Ik ga zometeen naar mijn boy Afroman en dan gaan we fietsen maar het waait hoerend hard.
Dat is wel mooi, je stuurt een verzoekje in en dan zoekt de automaat de plaat erbij? Eigenlijk wel slim.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De automaat doet alles zelf. Komt geen dj aan te pas. Daarom nu nog testen. Het moet geen puinzooi worden natuurlijk.
Ja ik heb eigenlijk helemaal geen zin man. Eerst fucking fietsen dan dezen feestje maar ja ik ga morgen in de kroeg zitten dat is ook tof. Enige wat cooler is is dat dit gratis is. MAAR AFROMAN GAAT MORGEN NIET MEE NAAR DE KROEG WTF IK HEB BIJNA GEEN ANDERE MATTIES MANGquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja man, ik zat net beneden en je hoort het echt dik
Is over nagedachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, je stuurt een verzoekje in en dan zoekt de automaat de plaat erbij? Eigenlijk wel slim.
Ik weet niet of er al over is nagedacht maar kan een verzoeker dan niet tien nummers achterelkaar verzoeken enzo? Dat zou natuurlijk heel asociaal zijn dan.
Vandaar de test nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, je stuurt een verzoekje in en dan zoekt de automaat de plaat erbij? Eigenlijk wel slim.
Ik weet niet of er al over is nagedacht maar kan een verzoeker dan niet tien nummers achterelkaar verzoeken enzo? Dat zou natuurlijk heel asociaal zijn dan.
maar het limiet per ip adres wordt nog verkleind naar 2/3 per uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mattie, had nog ruzie met een Chinees tijden het uitgaan vannacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:39 schreef Nitrouz het volgende:
Ik zat is even lekker te baggeren in ONZ, maar nu is het tijd voor Radio ONZ
Gratis drank op feestjes is wel altijd mooi jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik heb eigenlijk helemaal geen zin man. Eerst fucking fietsen dan dezen feestje maar ja ik ga morgen in de kroeg zitten dat is ook tof. Enige wat cooler is is dat dit gratis is. MAAR AFROMAN GAAT MORGEN NIET MEE NAAR DE KROEG WTF IK HEB BIJNA GEEN ANDERE MATTIES MANG
Haha, vertelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mattie, had nog ruzie met een Chinees tijden het uitgaan vannacht.
Ja dat wel maar om daar nou 14 KM door de fucking hoeren wind te gaan fietsen is ook weer zoiets. Maar ja ik heb al gezegd dat ik kom en iedereen wacht nu op mij. Dus ik moet wel mangquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gratis drank op feestjes is wel altijd mooi ja
Kan je straks ook op album zoeken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:42 schreef djkoelkast het volgende:
En geen hele concerten van 90 minuten
Alles 0-0 alleen Telstar staat 0-1 voor tegen AGOVVquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:42 schreef Nitrouz het volgende:
Willen jullie geen tussenstanden posten?
Achja terugweg wind mee tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat wel maar om daar nou 14 KM door de fucking hoeren wind te gaan fietsen is ook weer zoiets. Maar ja ik heb al gezegd dat ik kom en iedereen wacht nu op mij. Dus ik moet wel mang
Ik zat dronken in de Monza (ik had iets van 11 bier en een mixje op). Kwam zo een Chinees, ik vroeg aan hem of die babi pangang voor me kon maken omdat ik honger had. Toen werd ie boos op mijquote:
Oke.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles 0-0 alleen Telstar staat 0-1 voor tegen AGOVV
Elke artiest / titel / album mag maar 1x in de x-minuten worden aangevraagdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kutzooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles 0-0 alleen Telstar staat 0-1 voor tegen AGOVV
Die is er nu uit, was wat langquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef dragems het volgende:
koelkast kijk ff naar dat daft punk nummer in de request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |