quote:
Die Soloquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ezechiel, kan jij Alphaville - Forever Young eringooien?
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
djkoelkast
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van djkoelkast
voor mijn matti draakems
Link!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Allemachtig.. hoor even een fokker zingen.. WoW... moest ik even luisteren.. die gast kan echt zingen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Wat een aids user is die Utopie toch ook
net als jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Dragems wilde dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zijn dit voor hondenspeelgoed piepjes.
even vragen of dat mag.. die stuurt hij mij net nl via msnquote:
Kan ik mooi U2 skippenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb even mijn eigen muzak aangezet want ik kan dit niet meer aan. Ik dacht, het komt vast wel goed, de aidsmuzak moet een keer op zijn. Maar nee.
ik hou ook van jouquote:
doe maar een gok watquote:
Dit ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb even mijn eigen muzak aangezet want ik kan dit niet meer aan. Ik dacht, het komt vast wel goed, de aidsmuzak moet een keer op zijn. Maar nee.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Graseter het volgende:
Als je scheten andersom afdraait krijg je deze muziek.
Opblaas krokodilquote:
qftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Poep schijt hond
Deze verzoekmachinen is beter dan mijn kont
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ezechiel, kan jij Alphaville - Forever Young eringooien?
Mooien rap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Poep schijt hond
Deze verzoekmachinen is beter dan mijn kont
Nederlandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Zo waar kom jij vandaan?
Verjaardagquote:
Nee man volgens mij batst ze nu met een of andere nolijver. Maar ze woont 14KM hiervandaan ofzulksquote:
hoeft niet in fokhandjes te komen.. als ik hem geef.. hou je hem dan voor jezelf?quote:
edit het nog is een keer. je mist een cquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
welke stupiede mongool heeft dit lopen maken?
ik heb eht over de muziek, koelkast
Eet smakelijk en veel plezier manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Verjaardag
[..]
Nee man volgens mij batst ze nu met een of andere nolijver. Maar ze woont 14KM hiervandaan ofzulks
en ik ga eten. later
Ja is goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeft niet in fokhandjes te komen.. als ik hem geef.. hou je hem dan voor jezelf?
Een van de beste Daft Punk platen dit overigens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.Ik vond het al op Daft punk lijken maar die scheten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga naar www.fok.nl, via daar zoek je naar de link die naar www.google.nl gaat.
Vanaf daar zoek je op KPD Fok. Dan weet je meer.
Dan ga je naar forum.fok.nl.
Vanaf daar zoek je op KPD.
Dan ga je terug naar www.google.nl
Vanaf daar zoek je op FB Fok
Dan ga je weer naar forum.fok.nl
En dan zoek je op FB.
De rest geschiedde.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
vraagje aan de mods
Iemand die dezen topic wil aankondigen in zijn show vanavond?
Topic van de dag
Wat een kneus zeg
neit gaan liegen koelkast, daar houd ik neit vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een van de beste Daft Punk platen dit overigens.
Revolution 909 zit ook in dit genre, ook een topplaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
neit gaan liegen koelkast, daar houd ik neit van
je kan die 2 niet eens vergelijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alphaville is beter dan Bieber, 10x
zo'n groot verschilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je kan die 2 niet eens vergelijken
Revolution 909?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Revolution 909 zit ook in dit genre, ook een topplaat.
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Geoden muzak
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
maargoed, even snel drinken, tot zo mopskes
quote:
snif.. en dat omdat de boel bij mij niet werktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Er is geen naam/bericht bij dit verzoekje gezet en ik moet daar wat in testen, dus ik moet deze helaasch skippen.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er staan echt nog best veel dubbelen in.. wat een werk om die eruit te halen
quote:
Aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht van Ezechielk
Zomers, jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |