Zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zelfs Japiemans kan het niet waarderen
zal ik wannabe in LA aanvragen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is @random omdat er geen verzoekje is ingediend.
Goeden idee. Anders vraag ik gewoon voor 100000 uur aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
maar koelkast, Ik denk dat het handig is dat je voor elke user een limiet met requesten moet doen, anders wordt het te gek.
Kom ook per ip geloof ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
maar koelkast, Ik denk dat het handig is dat je voor elke user een limiet met requesten moet doen, anders wordt het te gek.
"kijken"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hahahahaha,
een meisje wil graag een "film" met mij kijken
moet niet gekker worden hier...
Met mij ook een tijdje terugquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hahahahaha,
een meisje wil graag een "film" met mij kijken
moet niet gekker worden hier...
Van wie zou die zijnquote:
idd, een slechter excuus dan een film kijken kan ik niet bedenkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met mij ook een tijdje terugZeg dan gewoon dat je wil batsen.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Test
Die staan er nog niet inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef trolololo het volgende:
Na deze nummers hoort gewoon "Big splash" of "Baila Baila Baila"
Geen idee?quote:
stelt me een beetje teleurquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Degene die dit aangevraagd heeft is echt een baas
Hij verandert tijdens de beta elke keer, morgen is 'ie weer anders dan nu en ik nodig elke keer andere mensen uit om te testen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
God, ik heb de websitelink verwijderd van mijn balk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Degene die dit aangevraagd heeft is echt een baas
Jij was het dusquote:
Fouten en dubbele moeten er nog uitgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
377 3 Doors Down - Kryptonite
378 3 Doors Down - Kryptonite
2 keer ook gewoon
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hebben jullie ook altijd zon bazen kapsel na eht douchen?
Patjequote:
wel limieten per ip doen, dat is denk wel handig,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij verandert tijdens de beta elke keer, morgen is 'ie weer anders dan nu en ik nodig elke keer andere mensen uit om te testen.
Binnen een week moet hij helemaal goed zijn, dan krijgt iedereen toegang.
Ja maar het blijft nooit zo staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik probeer even een gesprek te starten hierquote:
WTF IK NIET HOORquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hebben jullie ook altijd bloed uit je kont na het poepen?
bij mij zon 2 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar het blijft nooit zo staan
Ohquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik probeer even een gesprek te starten hier
Ik ben gemillimeterd dus ik heb altijd een bazenkapselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zit er al laaaaaaang in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel limieten per ip doen, dat is denk wel handig,
Stamhaarceltransplantatie ondergang?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben gemillimeterd dus ik heb altijd een bazenkapsel
Hier heb je de eerste die verwijderd mogen wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fouten en dubbele moeten er nog uitgehaald worden.
link verandert?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al laaaaaaang in.
Alleen nu staat hij op 100 per uur, omdat het een test is.
oh, niet gemerkt,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al laaaaaaang in.
Alleen nu staat hij op 100 per uur, omdat het een test is.
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Test
kutquote:
Nee, ik ben gewoon luiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stamhaarceltransplantatie ondergang?
tell mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Hierna komt er weer een fijne joekel van een ploat mensen.
Luister met VLC, en je ziet de titelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb echt gewoon soundhound voor mijn geluid liggen, ik weet nooit hoe die toffe nummers heten
En daarna de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Hierna komt er weer een fijne joekel van een ploat mensen.
Mainstreamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef trolololo het volgende:
Saying EEEEEEOOOO
Ik voel de mainstream
Hahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jajabedacht het me toen ik op invoeren drukte
Ja, ik maakte gewoon even een statement.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Het is niet persoonlijk hoor Japemans. Maar je failde met Black eyed peas.
Maar niet helemaal want ze blijven kut.
Om het af te maken hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En daarna de overtreffende trap.
Nederlandstaligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend van de zomer heb ik een dag op mijn werk 13,5 uur achter elkaar 100%NL geluisterd
als ik manisch depresief wil worden ga ik wel weer terug naar mijn ouders...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Heb ik mijn eigen muziek afgezet voor deze troep![]()
Degene die dit aanvraagd verdient een nekschotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mooie muziek
![]()
![]()
degene die dit aanvroeg heeft echt smaak
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mooie muziek
![]()
![]()
degene die dit aanvroeg heeft echt smaak
quote:Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
ik mag ook aanvragenYeeY
Ooit in een supermarkt gewerkt tijdens Sinterklaas of Kerstmis. Nou, dan sterf jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend van de zomer heb ik een dag op mijn werk 13,5 uur achter elkaar 100%NL geluisterd
eerst 2 harde slagen met een knuppel op haar knieschijfenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Degene die dit aanvraagd verdient een nekschot
Okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als ik manisch depresief wil worden ga ik wel weer terug naar mijn ouders...
1000 doden, als het er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooit in een supermarkt gewerkt tijdens Sinterklaas of Kerstmis. Nou, dan sterf je
Oeps! Google Chrome kan www.backdoorsluts9dromenvangertjeediton.com niet vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
www.backdoorsluts9DROMENVANGERTJEEDITON.com
Ik kliktequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
www.backdoorsluts9DROMENVANGERTJEEDITON.com
ik ben slechts nieuwsgierigquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Degene die dit aanvraagd verdient een nekschot
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Deze is voor al mijn boiiis
Van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds en dat 2 keer per week Sinterklaasliedjes aanhoren. Geloof mij, dat is kut.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1000 doden, als het er niet meer zijn.
waarom niet?quote:
dit is zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag ook al, ik wil niet te veel mensen tegelijk tot ik er mee klaar ben.
Vroeger konden we na sluitingstijd een eigen CD er instoppen. Dat was na 2 jaar ook afgelopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds en dat 2 keer per week Sinterklaasliedjes aanhoren. Geloof mij, dat is kut.
Ja. nog steeds in beta maatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Doet de verzoekjensmashiene het?
Wij mocht niet eens een eigen muziek meenemen. Zelfs niet na sluitingstijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vroeger konden we na sluitingstijd een eigen CD er instoppen. Dat was na 2 jaar ook afgelopen
Blij dat ik toen in het magazijn stond, met een eigen stereodingetje
ik moet nog eten... maar heb geen zin oim het te makenquote:
Met welke?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef dragems het volgende:
kan iemand dan wel ff daft punk of zo voor me aanvragen?
kijk eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik een hapje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Creme Brulee![]()
Even het suikerlaagje branden
harder faster better strongerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk eensHihi, plaatjesfaal in een spoilert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
[..]
kijk eensMooie spoilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig wel.
[..]
kijk eensKijk eens een leeg spoiler ding. Leuk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Snuf. het volgende:
Ik liep in de supermarkt samen met de boy Afroman (u wel bekend) en toen stond er een gozer van een jaar of 60 voor ons. Op een gegeven moment ging zijn shirt iets omhoog en ik keek in zijn bilspleet. EEN FUCKING OERWOUD KWAM ER UIT GEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NASTY
Het gaat er niet om wie er aan de beurt is volgens mij, het gaat erom dat het systeem goed werkt voordat hij hem open stelt voor iedereen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
maar was ezechiel vanmiddag ook niet a/d beurt met requestjes?
Ik dacht eerst dat het de bedoeling wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hihi, plaatjesfaal in een spoilert.
iedereen was aan de beurt vriendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie er aan de beurt is volgens mij, het gaat erom dat het systeem goed werkt voordat hij hem open stelt voor iedereen.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de bedoeling was
Nou oke danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als ik daarna weer mag happen met dezelfde lepel
quote:
Ook prima hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedereen was aan de beurt vriendHij zei ook: nu zijn anderen a/d beurt
Ik ook, daarom quotete ik hem ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de bedoeling was
ik heb er geen problemen mee, tsja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook prima hoor, wat koelkast wil.
quote maat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, daarom quotete ik hem ook
Godver, hoe schrijf je dat in godsnaam
Oneens!quote:
Hooi Ajaciedquote:
Haha, quoteerde is hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, daarom quotete ik hem ook
Godver, hoe schrijf je dat in godsnaam
Een "filmpje" kjikenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens samen in het hooi liggen
fixedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef dragems het volgende:
wat een ongelooflijk lekker nummer is dit toch
echt waar lijkt wel of hij al een half uur het zelfde isquote:
dat wel...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef dragems het volgende:
[..]
echt waar lijkt wel of hij al een half uur het zelfde is
Wanneer u dat wilt mevrouwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens samen in het hooi liggen
die hebben een iq van 2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Graseter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1341051/f1152887/build.html
Die reacties.
Mensen die niet weten dat dat hardcore is.
Eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef dragems het volgende:
[..]
echt waar lijkt wel of hij al een half uur het zelfde is
Hoezo trippy shit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:58 schreef Graseter het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1341051/f1152887/build.html
Die reacties.
Mensen die niet weten dat dat hardcore is.
blijf het weekend in A'Dam, dus ze zal een week meoten wachtenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ik las het ja. neuken die handel
echte kunst moet je niet haastenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben echt bijna de hele dag bezig geweest met schilderen en ding is nog niet af
Dan zit je hier 15 min vandaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
blijf het weekend in A'Dam, dus ze zal een week meoten wachten
Het is huiswerk en moet voor morgen opgedroogd zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
echte kunst moet je niet haasten
Fixedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je hebt gelijk het is een kut nummer en ik ga het meteen van de HDD gooien en mezelf diep schamen. het spijt me en jij bent de beste dj van de wereld,. wat zouden we doen zonder jou
quote:
Ja, welke is het nouquote:
een voor de moeite en 1 omdat ik respect voor ze hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan leef je niet eens meer.
bestaat er een beter excuus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is huiswerk en moet voor morgen opgedroogd zijn
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
als terminale ziektes een themesong hadden, was het dit nummer
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sharr heeft ook een keer meegedaan.
waar woon je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:00 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Dan zit je hier 15 min vandaan
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bestaat er een beter excuus?
Ik ookquote:
No fucking way!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
als terminale ziektes een themesong hadden, was het dit nummer
daar zit ik op schoolquote:
ik doe het heel vaak per ongelukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:02 schreef gewoonfaye het volgende:
welke idioot geeft telkens respect?
Mooie aflevering moet dat geweest zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb hem gequote.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik quoteerde hem. Ik quote iemand
quote:Je hoort nu:
Beatmasters & Betty Boo - Hey DJ I Can't Dance (To That Music You're Playing) [verzoekje]
Nee, doe ik geen moeite voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mooie aflevering moet dat geweest zijn
(DV pakt youtube filmpje met shagrokend wijf)
vind ik dus ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hem gequote.
Het blijft quote vind ik.
Ken ej niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ken ik nietZelf zit ik op 't Nova college.
Oke knulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, doe ik geen moeite voor
je lijkt wel leider van een kleuterklasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, er wordt nu dus misbruik gemaakt van de foutjes.
Er stond 6x U2 in de lijst en dat mag dus nooit (dezelfde artiest moet altijd minimaal 15 minuten uit elkaar liggen). Alleen omdat sommige nummers met een getal beginnen lijkt de artiest anders. Ik heb ze er allemaal uitgeflikkerd
Nope ken ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ken ej niet?
Hoofddorp is wat? 3 huizen?
paar klasgenoten van me zitten op Oppaallaan?
QFTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je lijkt wel leider van een kleuterklas![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vader kijkt graag naar Lucillequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je vader zit in het bejaardentehuis?
to late man, snuf doet haar alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef trolololo het volgende:
Hee Sabine, ik ben komende woensdag vrij.
Neuken?
Moet nu wel, 6x dezelfde artiest achter elkaar, je moet toch snappen dat dat niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij 6x U2 met hetzelfde nummer achter elkaar wil horenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallonquote:
MAAK ZE KAPOT KOELKASTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, er wordt nu dus misbruik gemaakt van de foutjes.
Er stond 6x U2 in de lijst en dat mag dus nooit (dezelfde artiest moet altijd minimaal 15 minuten uit elkaar liggen). Alleen omdat sommige nummers met een getal beginnen lijkt de artiest anders. Ik heb ze er allemaal uitgeflikkerd
Ja dat snap ik zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet nu wel, 6x dezelfde artiest achter elkaar, je moet toch snappen dat dat niet de bedoeling is.
Die bitch loopt mank. Zij is stukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn vader kijkt graag naar Lucille
Dit dus he. Trololo misschien heeft Merel nog wel tijd danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
to late man, snuf doet haar al
Heb hem ook nog nooit gebruikt en ik hoef ook geen nieuwe hoor (A) Ik stop ook binnenkort ermee denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hallon
mijn jingle nooit meer gebruiken aub, ik wil het niet meer.![]()
maak wel een andere voor je ;p
ze heeft een paardenstemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die bitch loopt mank. Zij is stuk![]()
OSXquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef TrollenFTW het volgende:
Zag ik dat je je iPod op 4.2.1 kon jailbreaken, dus ik gauw ge-upgrade. Bleek dat het alleen nog maar op de mac kon
Nonsens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
to late man, snuf doet haar al
Mijn pa geilt op manke vrouwtjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die bitch loopt mank. Zij is stuk![]()
die kunenn niet zo snel wegrennequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn pa geilt op manke vrouwtjes
Pff.. Strak plan, ik verrek van de hongerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben even eten, misschien dat ik vanavond nog kom luisteren
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die kunenn niet zo snel wegrenne
Wtf zegt deze gast?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Viezefreddy waar kom jij weg dan ?
Woon in Jordaan, oorspronkelijk ergens in Overijsselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Viezefreddy waar kom jij weg dan ?
eetsequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben even eten, misschien dat ik vanavond nog kom luisteren
laten we een film kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef trolololo het volgende:
Hee Sabine, ik ben komende woensdag vrij.
Neuken?
Waar woont jouw huis?quote:
Pretty womenquote:
Ah oke en dan zit je hier op schoolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Woon in Jordaan, oorspronkelijk ergens in Overijssel
quote:
Ik begreep niet wat WAAR KOM JIJ WEG betekendequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:08 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Die man zit hier op school geen nare dingetjes denken
Ya, Was een stuk goedkoper, "Leen" het huis van mijn zwagerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:08 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ah oke en dan zit je hier op school? doe je goed
Ha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
Ik ging net zo douchen, en toen was ik klaar en toen waren de handdoeken op
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep niet wat WAAR KOM JIJ WEG betekende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
beter dan schijten en ontdekken dat je WC papier op is!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
ik heb ervaring,.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
beter dan schijten en ontdekken dat je WC papier op is!
ik spreek NIET uit eigen ervaring
Ik heb het een keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Pwnt. Bij. Het. Systeem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
oke okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ya, Was een stuk goedkoper, "Leen" het huis van mijn zwager
waar woont gij dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Jezus, jullie wonen allemaal vet ver weg
is je vast wel eens overkomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Waar kom jij weg dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Jezus, jullie wonen allemaal vet ver weg
Ik vertaalde het ook voor je.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ik begreep niet wat WAAR KOM JIJ WEG betekende
Ik kijk altijd eerst of er nog wat aan hangtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is je vast wel eens overkomen.
Wijf.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst of er nog wat aan hangt
Das een snelle conclusiequote:
Mijn moeder is er een paar dagen niet, dus vandaar denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pwnt. Bij. Zijn. Moeder. Die. De. Was. Doet
Dat. Zeker. Mevrouw.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dromenvangertje doet dit duizend dingen doekje doen doden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is stoer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Das een snelle conclusie
nee, het is veel sexier om je remsporen te laten zien als je eenmaal je onderbroek weggooid!
Ik woon in Leidenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef Snuf. het volgende:
Wat moet je met je leven als je niet in Rijnmond woont
That's what she said.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst of er nog wat aan hangt
Jammer U2 is toch juist gruwelijk tof.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, U2 is correct getagged en alle dubbele U2's zijn er uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |