Zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zelfs Japiemans kan het niet waarderen
zal ik wannabe in LA aanvragen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is @random omdat er geen verzoekje is ingediend.
Goeden idee. Anders vraag ik gewoon voor 100000 uur aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
maar koelkast, Ik denk dat het handig is dat je voor elke user een limiet met requesten moet doen, anders wordt het te gek.
Kom ook per ip geloof ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
maar koelkast, Ik denk dat het handig is dat je voor elke user een limiet met requesten moet doen, anders wordt het te gek.
"kijken"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hahahahaha,
een meisje wil graag een "film" met mij kijken
moet niet gekker worden hier...
Met mij ook een tijdje terugquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hahahahaha,
een meisje wil graag een "film" met mij kijken
moet niet gekker worden hier...
Van wie zou die zijnquote:
idd, een slechter excuus dan een film kijken kan ik niet bedenkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Met mij ook een tijdje terugZeg dan gewoon dat je wil batsen.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Test
Die staan er nog niet inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef trolololo het volgende:
Na deze nummers hoort gewoon "Big splash" of "Baila Baila Baila"
Geen idee?quote:
stelt me een beetje teleurquote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Degene die dit aangevraagd heeft is echt een baas
Hij verandert tijdens de beta elke keer, morgen is 'ie weer anders dan nu en ik nodig elke keer andere mensen uit om te testen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
God, ik heb de websitelink verwijderd van mijn balk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Degene die dit aangevraagd heeft is echt een baas
Jij was het dusquote:
Fouten en dubbele moeten er nog uitgehaald worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
377 3 Doors Down - Kryptonite
378 3 Doors Down - Kryptonite
2 keer ook gewoon
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hebben jullie ook altijd zon bazen kapsel na eht douchen?
Patjequote:
wel limieten per ip doen, dat is denk wel handig,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij verandert tijdens de beta elke keer, morgen is 'ie weer anders dan nu en ik nodig elke keer andere mensen uit om te testen.
Binnen een week moet hij helemaal goed zijn, dan krijgt iedereen toegang.
Ja maar het blijft nooit zo staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik probeer even een gesprek te starten hierquote:
WTF IK NIET HOORquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
hebben jullie ook altijd bloed uit je kont na het poepen?
bij mij zon 2 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar het blijft nooit zo staan
Ohquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik probeer even een gesprek te starten hier
Ik ben gemillimeterd dus ik heb altijd een bazenkapselquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Zit er al laaaaaaang in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel limieten per ip doen, dat is denk wel handig,
Stamhaarceltransplantatie ondergang?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben gemillimeterd dus ik heb altijd een bazenkapsel
Hier heb je de eerste die verwijderd mogen wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fouten en dubbele moeten er nog uitgehaald worden.
link verandert?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al laaaaaaang in.
Alleen nu staat hij op 100 per uur, omdat het een test is.
oh, niet gemerkt,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al laaaaaaang in.
Alleen nu staat hij op 100 per uur, omdat het een test is.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Patje1987
Bericht van Patje1987
Test
kutquote:
Nee, ik ben gewoon luiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stamhaarceltransplantatie ondergang?
tell mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Hierna komt er weer een fijne joekel van een ploat mensen.
Luister met VLC, en je ziet de titelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb echt gewoon soundhound voor mijn geluid liggen, ik weet nooit hoe die toffe nummers heten
En daarna de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Hierna komt er weer een fijne joekel van een ploat mensen.
Mainstreamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef trolololo het volgende:
Saying EEEEEEOOOO
Ik voel de mainstream
Hahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jajabedacht het me toen ik op invoeren drukte
Ja, ik maakte gewoon even een statement.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Het is niet persoonlijk hoor Japemans. Maar je failde met Black eyed peas.
Maar niet helemaal want ze blijven kut.
Om het af te maken hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En daarna de overtreffende trap.
Nederlandstaligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend van de zomer heb ik een dag op mijn werk 13,5 uur achter elkaar 100%NL geluisterd
als ik manisch depresief wil worden ga ik wel weer terug naar mijn ouders...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Heb ik mijn eigen muziek afgezet voor deze troep![]()
Degene die dit aanvraagd verdient een nekschotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mooie muziek
![]()
![]()
degene die dit aanvroeg heeft echt smaak
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mooie muziek
![]()
![]()
degene die dit aanvroeg heeft echt smaak
quote:Aangevraagd door:
Knetter
Bericht van Knetter
ik mag ook aanvragenYeeY
Ooit in een supermarkt gewerkt tijdens Sinterklaas of Kerstmis. Nou, dan sterf jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Snuf. het volgende:
Ach ik ben wel wat gewend van de zomer heb ik een dag op mijn werk 13,5 uur achter elkaar 100%NL geluisterd
eerst 2 harde slagen met een knuppel op haar knieschijfenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Degene die dit aanvraagd verdient een nekschot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |