quote:Op maandag 7 februari 2011 18:23 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Compleet gehersenspoeld.
Het gaat om het fenotype niet om het genotype.
En als we naar de afrika kijken kunnen we concluderen dat hun genenpoel helemaal niet zo tof is,negers zijn oermensen(out of africa theorie)
Het doel van evolutie is trouwens het eigen fenotype verspreiden.
Al wil jij trouwens zo,n toffe genenpoel maken dan moet je naar afrika gaan.
Wat heb jij toch met de SED?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Aber die Mods haben immer recht!
Kappen met dat domme gedrag!quote:
Zij heeft Berlitz al voor de 2e keer vernaait. Misselijk gewoon.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kappen met dat domme gedrag!
Het heeft overigens niets met Gelly te maken.
Hij naait zichzelf zover ik weet.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij heeft Berlitz al voor de 2e keer vernaait. Misselijk gewoon.
We hebben vrijheids van meningsuiting. Dat hoor je hoog te houden.quote:
Die kent grenzen. Zoek het eens op.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben vrijheids van meningsuiting.
slechts 1 van de vele druppels in een emmer die kort geleden ook al vrij vol was en toen tot een ban leidde. Nu was hij vers terug ging en gelijk weer verder op dezelfde toer en dat gecombineerd met een leuke persoonlijke aanval en het was snel weer over.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dit werkelijk de reden voor de ban van Berlitz?
Je snapt er ook echt weer geen ene zak vanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij heeft Berlitz al voor de 2e keer vernaait. Misselijk gewoon.
Gastquote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt er ook echt weer geen ene zak van
Waarom doe je HUILIE-HUILIE hierover, terwijl je zelf ook graag mensen een ban aansmeert.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast![]()
Neem jij jezelf wel serieus eigenlijk?
Serieuzer dan ik jou neem in elk gevalquote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast![]()
Neem jij jezelf wel serieus eigenlijk?
Ik denk dat het monddood maken geen enkele zin heeft, maar goed....quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
slechts 1 van de vele druppels in een emmer die kort geleden ook al vrij vol was en toen tot een ban leidde. Nu was hij vers terug ging en gelijk weer verder op dezelfde toer en dat gecombineerd met een leuke persoonlijke aanval en het was snel weer over.
Hij kan elders z'n zieke mening verkondigen, waarom moet FOK! daar een platform voor zijn ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het monddood maken geen enkele zin heeft, maar goed....
Dat is dan ook zeker niet de bedoeling maar het moet wel een beetje beschaafd blijven.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het monddood maken geen enkele zin heeft, maar goed....
Dat lijkt me stug.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Serieuzer dan ik jou neem in elk geval.
Precies, het blijft een mening waarover je in discussie kan gaan. Mensen uitsluiten met een afwijkende mening vind ik veel kwalijker en gevaarlijker. Daarnaast is het nogal hypocriet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij kan elders z'n zieke mening verkondigen, waarom moet FOK! daar een platform voor zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |