Ang3l moet wachten tot de thuishulp 'm uit bed komt hijsen. Als je ouder wordt dan is opstaan niet meer zo makkelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je maar op je computer kijken!
Daar kennen ze al bijna 10 jaar draadloos netwerk voor... ook wel WiFi of WLAN genoemdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:34 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik lig idd op bed. Met de laptop. Zonder internet. En dan internet op de telefoon
Wat onhandig!quote:
Ja, wij kunnen dat met onze Android telefoonsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan ook met het internet van je telefoon op je laptop op internet. Met bluetooth ofzo.
Ik heb er normaal geen last van. Heb geen laptop. Deze is van m'n werk en heb ik nu ff meegenomen zodat ik film kan kijken in bed. Normaal heb ik alleen de vaste pc. En in huis werkt de 3G goed op de iPhone.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat onhandig!Ook veel makkelijker als je een iPhone hebt, dan kan die ook thuis gewoon via WiFi op internet
Graagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst jouw kant opkomen..
Geen probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
Erik, gelukkig heb ik onze kaartjes vandaag gekocht, het was bijna uitverkocht.
Zitten wel op rij 1...
Zondag is PACfestival (oidquote:
Waarom redeneren jullie dan ook pas vandaag? Ti's morgen al!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tja het was niet zo dat er nog keuze was
Hoe maak je zoiets? Ik heb dat nodig!quote:
Geen idee, werd gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets? Ik heb dat nodig!

Vind het ook zo jammer dat er nooit iets gekomen is uit het programmaformat waar hij meebezig was een jaar geleden voor RTL4. Er was zelfs al een pilot opgenomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Alex Klaasen is een alleskunner briljante performance als een onwaarschijnlijk gelijkende Toon Hermans.
Als je je ogen sloot hoorde je Toon zingen.
Ontroerend echt, eng.
Gaat dat zien.
Ja samen met Richard Groenendijk staat hij op eenzame hoogte wat kleinkunst betreft, die 2 zouden samen eens wat moeten doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind het ook zo jammer dat er nooit iets gekomen is uit het programmaformat waar hij meebezig was een jaar geleden voor RTL4. Er was zelfs al een pilot opgenomenAlex Klaassen is iig een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |