quote:
Niks voor jou om mee te gaan helpen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Steve het volgende:
Ik vind ook niet dat je de naam hoeft te veranderen.
Volgens mij is dat imago van stoffigheid ook al redelijk aan het veranderen, o.a. door het frisse nieuwe logo (die ik overigens echt heel mooi vind) en een jong(er?) team.
Wat zou ik daar kúnnen doen?quote:
Daar komt de naam idd vandaan jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Steve het volgende:
Oh daar zijn wel lang geruchten over geweest dat hij homo was ja...
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook al lang niet meer om.
Zo is het 15jaar geleden ontstaan en ik durf te wedden dat de helft van de bezoekers dat niet eens weet
Ach ja. Wat kan het mij ook schelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ach. Nu is t gewoon een naam.
Hoeft niet de grap meer te zijn.
Dan zouden we t Tom (Cruise) kunnen noemen
Nu kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef Ang3l het volgende:
De nieuwe skins is echt leuk.
Ik hou zoveel meer van deze cast dan van de vorige!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach ja. Wat kan het mij ook schelen.Wat stom. Ik kan geen spoilers openen in de mobiele layout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
UFO! De marsmannetjes komen je anaal proben!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Whow. What the Hell was dat voor laagvliegend fel licht net?!
Ow jij bent ook al gezegend met een geweldig "zwak" gebit?quote:
Als je een beetje een goede (lees energieklasse A) vriezer hebt dan kan deze het zeker 12 uur volhouden om op temperatuur te blijven. Mits je em dicht houdt natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja je zal net inkopen gedaan hebben
Maar goed, dat kun je allemaal terugclaimen bij de verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |