je doet het met liefde meisquote:
je bipsje ziet er uit als een appeltje.. om in te bijtenquote:
Ik welquote:
gooi vorken tegen hun hoofdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Godver.. die hoerengemeentewerkers staan bij mijn voordeur de stoep aan te trillen.. Ik hoor de muziek niet meer
Ja ik ben echt zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
WTF Knetter is echt zo
Ik dacht dat knetter een troll was
audi ttquote:
quote:
aan de strop jij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik mis hem ook, hij is er soms niet en soms wel :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bipsje ziet er uit als een appeltje.. om in te bijten
Nog even en ik ben modquote:
whaha jij maakt dr helemaal wat moois vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rietje.. kwam je spontaan klaar toen je naam op de radio werd genoemd?
Negeer hem nou gewoon en doe TR, dan gaat hij vanzelf weg.quote:
natuurlijk.. ben lelijk en gestoord dan vind je niemandquote:
Ja dat weet ik, inside info via yvonne natuurlijkquote:
Feed the troll yeah!:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus, kap nou eens, verrekte faalhaas
die uitwerking heeft het altijd op mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
whaha jij maakt dr helemaal wat moois van
is goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, inside info via yvonne natuurlijk
Moet je dan mijn notes kijken, fapvoer
Heeft niets met trollen te maken, je bent gewoon irritant en verziekt het voor de rest.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Feed the troll yeah!:
[ afbeelding ]
quote:
Dat accent in die jinglequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die uitwerking heeft het altijd op mij![]()
ik niet snappen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heeft niets met trollen te maken, je bent gewoon irritant en verziekt het voor de rest.
wat is daar mis meequote:
quote:
Mijn tepels zijn hard. Dan is het koud.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Goudvis_ het volgende:
Snuf, zo koud is het nou ook weer niet..
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik niet snappen:
[ afbeelding ]
Heul niksquote:
Kom jullie uit het oosten ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
we lagen dubbel.. en dan wil abn niet meer zo goed
![]()
ok okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn hard. Dan is het koud.
spannendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
moet je ook wat aantrekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:
Vertel verder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
kiek 'm shinenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
Overijssel en Drenthe presentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul niks
[..]
Kom jullie uit het oosten ofzo?
goed gehoordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heul niks
[..]
Kom jullie uit het oosten ofzo?
Elmoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
dit is het laatste voor vandaag!
[ afbeelding ]
QFTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Snuf, minder jingles
En al helemaal geen semi-leuke
Dan is er toch één iemand die hem leuk vindtquote:
word jij daar ook zo heet van?quote:
Je notes inlezen ookquote:
moet je er maar voor over hebbenquote:
Bij mij welquote:
ja ik aan iedereenquote:
Aan het topicquote:
Wat een haters hierzo johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit verbaast me niks eigenlijk
Het gaat om het innerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk.. ben lelijk en gestoord dan vind je niemand
Ik 204quote:
Niet dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik 12
En ik dacht dat ik zo braaf was
Ik ben braaf geworden, ik sta al een aantal maanden op 64quote:
dat zeggen alle lelijke mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeggen alle lelijke mensen
Ik vind mezelf zeker niet lelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus jij bent ook lelijk ?
Hij vergat de kusjesquote:
dan gaat het niet alleen om het innerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zeker niet lelijk
veel plezier! daaagggquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Bakkes jij met je oma![]()
Ik ga weer verder met mn huisje enz
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar kun je zien hoeveel notes je hebt
Dat was zeker van Utopiequote:
Ik heb liever een hele lieve dame die je kan vertrouwen dan een diva met een iq van 75quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan gaat het niet alleen om het innerlijk
Bij abonnementenquote:
Denk het ookquote:
ja maar een lelijke vieze trol zou ik niet zoenen.. dus het gaat niet alleen om het innerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik heb liever een hele lieve dame die je kan vertrouwen dan een diva met een iq van 75
quote:Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
een goede evenwicht is belangrijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar een lelijke vieze trol zou ik niet zoenen.. dus het gaat niet alleen om het innerlijk
quote:
quote:Je hebt 64 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
een goede evenwicht is belangrijk
Maar je mag er wel wezen hoor
dat mag ze ckersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
een goede evenwicht is belangrijk
Maar je mag er wel wezen hoor
Ja vind ik ookquote:
noh das niet liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Jij bent iets minder maar ach ja, niet iedereen kan zo knap zijn
dat is niet lief hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Jij bent iets minder maar ach ja, niet iedereen kan zo knap zijn
Ik vond jou gisteren beterquote:
Jeeuj LAMA433 JEEUJJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Lama443 het volgende:
betere muziek dan elk radiostation dat ik ken ^^
Jij hebt mij nog niet gehoord hèquote:
dan wordt het kwartet heb een vriendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een trio met jullie doen
ze is niet mijn type.. en haar vriend vind dat niet zo leuk denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik wil wel een trio met jullie doen
Nee wanneer ben jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet gehoord hè
Die vriend mag er ook bijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is niet mijn type.. en haar vriend vind dat niet zo leuk denk ik
haha weet niet of die dat wilquote:
Weer die ouwe shit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gisteren was ook een enorme set
Ik ga het vandaag proberen te evenaren
Mijn laptop dan ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zo gauw snuf praat is het stil.... mijn laptop heeft een hekel aan snuf?
Tijdens de marathon sowieso morgen, en rest moet ik nog inplannen eigenlijk. Ga niet zo vaakquote:
mag ik er nog ff over nadenkenquote:
Het word mijn 1e editie van mijn nieuwe show "Het-begin-van-je-weekend-show"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer die ouwe shit!
90's dingen haha
Knetter? gekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef Snuf. het volgende:
Wat is die buffer shit gek. Ik word er gek van
Natuurlijk wel zulke mooie vrouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:14 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
haha weet niet of die dat wil
Ik hou het in de gatenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tijdens de marathon sowieso morgen, en rest moet ik nog inplannen eigenlijk. Ga niet zo vaak
Nu al baas!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het word mijn 1e editie van mijn nieuwe show "Het-begin-van-je-weekend-show"
altijd gekquote:
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
Niemand hoort zeker nog iets? De laptop ging in 1 klap uit
nee geluidloosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
is idd beetje stilletjes....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik kick je wel evenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Probleem is dat ik er niet meer in kan met mijn mekboekDus kennelijk zit ie nog op de stream. GVD
ja jij jahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ikke?
neeej toch.. ik nooit
Roep even als je weer geluid hebt, ga ik even thee zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:18 schreef Snuf. het volgende:
Probleem is dat ik er niet meer in kan met mijn mekboekDus kennelijk zit ie nog op de stream. GVD
hoe ziet je weekend eruit dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik had mijn weekend beter voorgesteld
een trio met julliequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe ziet je weekend eruit dan?
zaterdag - zondag, over het algemeenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe ziet je weekend eruit dan?
Jij lekker ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
sorry volgeboekt van het weekendquote:
en dat had je je beter voorgesteld...quote:
Ja mono zei dat snuf gecrasht wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Het verzoekjessysteem is erin gegaan
AMD zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
Wat is dit man die laptop hield er gewoon midden in de uitzending mee op
Pippi Langstrumpf?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Gister was er in het duitse uur een liedje van pippie langkous, maar ik kan em niet vinden, weet iemand hoe die heet?
Ja maar hij wilt er nu weer inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja mono zei dat snuf gecrasht was
wil je een kusje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
jamaar daar zocht ik al op, maar ik kon em niet vinden, straks maar even aan trolololololololololollolololololloolo ofzoiets vragenquote:
AMD is een merk? Echt een kutding die Compaq Windows ding. Ik ga wel voortaan op mekboek, effe een ander programma zoeken dan om die bug van virtualdj te omzeilenquote:
aaaaaaaaaaaaw... knuffel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
quote:
geen knuffel nodig dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef Snuf. het volgende:
Ben nu op mekboek aan het streamen. Geen hetset, wel epischen muzakcollectie
zal het wel druk hebben meisquote:
de nieuwste van U2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog verzoekjes dan maar? Een leuk nummer van U2 om mij op te vrolijken
Groen als Grasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:26 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog verzoekjes dan maar? Een leuk nummer van U2 om mij op te vrolijken
Naatjequote:
haha, die stond laatst in mijn gedownloade liedjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toontje lager- stiekem gedanst
ik wou hem een knuffel geven.. wou hij ook al niet hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Snuf, ik haat je, want je wilt geen kusje.
en ik wil "miranda" van la pegatina
als je die niet hebt, haat ik je nog meer
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Snuf, ik haat je, want je wilt geen kusje.
en ik wil "miranda" van la pegatina
als je die niet hebt, haat ik je nog meer
Doe maar iets van JVTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Sorry ik heb geen nederlandse muzak op Dio en DJVT na
DJVT danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Snuf. het volgende:
spijtigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Rietjesterreurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Middag
Heb ik nog iets noemenswaardigs gemist?
Neequote:
nieuw hierquote:
De broer van Edwinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bijna alles. iig alle albums. Niet het grote gedoe
kwijlbakkie nodigquote:
Ik hoorde hem ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoorde ik nou als enige kale kano?
Ik luister nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
nee, ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
geef je tot 00:00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
ik blijf niet te lang hangen, want ik heb maar 100% accu voor een hele week
haaiiiquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
ik blijf niet te lang hangen, want ik heb maar 100% accu voor een hele week
duh.. als ik hem hoor, hoor jij hem ook.. waus je luistert toch met mij meequote:
week wehl maar wou melden dat ik hm ook hoorde net als gister aaf op het werkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
duh.. als ik hem hoor, hoor jij hem ook.. waus je luistert toch met mij mee
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:33 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
week wehl maar wou melden dat ik hm ook hoorde net als gister aaf op het werk
nee ,jou reactie was lekker volwassen johquote:
tjek de pi manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee ,jou reactie was lekker volwassen joh
mag niet meerquote:
vertaling? iemand?quote:
check de pi manquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Rietjesterreur het volgende:
rietjuh gaat er naar dit toppic uit om thuis een visjuh te eten
Dan mis je mijn weekend showquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Rietjesterreur het volgende:
Topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heb m'n mic nu wel gefixed in vdj
Nice, rick door je speakerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heb m'n mic nu wel gefixed in vdj
cker weten lekker van de visboer hmmquote:
Volgens mij nietquote:
echnie je blijft gewoon tot kwart voor 5 puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Rietjesterreur het volgende:
grammarnazi's hel ditquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Rietjesterreur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |