ik ook normaal maar als je dat op de muur doet wordt t weer zo donker vooral in redelijk kleine ruimtequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Maar dan wel paars, dat donkere
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zelf in elkaar te zetten en altijd onderdelen over
Ik heb idd in mijn slaapkamer één muur donkerpaars en de andere muren wat lichter. Maar dan nog is het wat donkerder dan het lila van hups.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook normaal maar als je dat op de muur doet wordt t weer zo donker vooral in redelijk kleine ruimte
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ja ze hebben me een tepel te weinig meegegeven'
Nu niet meer dan? Schandequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tot 3 weken terug op customer service
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee muren aubergine en twee muren knalroodMaar het is een zolderkamer, boven de knieschotten is het aan twee kanten wit, anders werd het te erg.
Aubergine in de slaapkamer zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?
welk lila van hupsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb idd in mijn slaapkamer één muur donkerpaars en de andere muren wat lichter. Maar dan nog is het wat donkerder dan het lila van hups.
quote:
Vorig topicquote:
Eén kamerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan in verschillende kamers, of aubergine en knalrood bij elkaar?
Bij de IKEA krijg je altijd precies genoeg onderdelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zelf in elkaar te zetten en altijd onderdelen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |