losse dingen zijn leukerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon ergens een doos neerzetten, dan gaan ze daar wel in.
Plastic tassen, ook altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Likken, erin zitten, er op liggen, etcquote:
Lekkere combiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een beetje hier bij passen, somehow.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die nagels en tanden? De gaten zitten er in voordat ze de kans krijgen om te stikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestikte katten zijn weer wat minder
nee hoor, daar waar de activiteit is, is het veeeel interessanter, en ze proberen ook of alles eetbaar uis qua zakjes en bindertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Jah, ik hou ze dan ook altijd in de gaten, als ik toevallig een plastic tas op de grond heb liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestikte katten zijn weer wat minder
wat een muziekquote:
Patat met kroket hierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eten, alleen nog kiezen tussen Boerenkool, Zuurkool of Andijvie..
quote:
laat me raden, je hebt magnetron maaltijden gehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, eten, alleen nog kiezen tussen Boerenkool, Zuurkool of Andijvie..
Jij wel he, gelukkigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die jongen snapt het genot van een auto niet, laat m joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |