abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92743272
quote:
Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef oddeyed het volgende:

[..]

Nou, de vorige kreeg ik tijdens een ruzie met m'n stiefpa, en deze tijdens een woedeuitbarsting van m'n stiefzus :r .
Mja, het gaat wel weer over gelukkig :P
Dat... klinkt niet gezond :{
pi_92747057
Hoe kun je een hersenschudding krijgen van een ruzie? Dan moet er toch al sprake zijn van lichamelijk geweld, maar dan noem je het toch geen ruzie meer denk ik?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92752765
Iemand ervaring met de combinatie Ritalin en XTC?
Ik denk dat het onverstandig is, heb namelijk soms nog hartkloppingen en ik denk dat dat dan nog VEEL erger wordt, geen zin in dus.
Maar zou ik dan gewoon tijdelijk kunnen stoppen met Ritalin? Bijv. zaterdag niet, zaterdagavond xtc, zondag nog niet en maandag gewoon weer ritalin?
In het weekend heb ik het niet zo nodig namelijk.
pi_92756508
M'n arts zei dat als ik eens een avond flink wou drinken ik beter een dagje niks kon slikken (wel concerta, geen ritalin). In hoeverre dat voor XTC opgaat weet ik niet, ik denk dat het afhangt van hoe lang dat in je bloed blijft zitten.
pi_92762184
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Pandora73 het volgende:
Hoe kun je een hersenschudding krijgen van een ruzie? Dan moet er toch al sprake zijn van lichamelijk geweld, maar dan noem je het toch geen ruzie meer denk ik?
Nja het was dus idd in beide gevallen lichamelijk geweld, maar we hadden wel ruzie.

@framesaw, ik denk hetzelfde als horchata. Mijn psychiater zei dat namelijk ook, gewoon een dagje geen meds slikken. Kan je het niet aan je arts vragen? :)
pi_92772257
Vraagje:

Dit gebeurde er afgelopen vrijdag op het werk.

Ik had een stuiterdag en werd er helemaal gek van dus hield ik me maar rustig voor zover het lukte ( was gewoon aan het werk en heb geen klachten gehad)
Een collega van me deelde het werk uit aan mij 3x zoveel want jij hebt toch ADHD.
Ik begon het werk in eigen tempo te doen.
Diezelfde collega staat plotseling naast me te stuiteren en ik heb haar gevraagd dit niet te doen.
Ze bleef doorgaan dus trok ik me terug en liep naar een leeg kantoor.
Vervolgens komt ze me achterna ik wil dat niet en smijt de deur dicht.
Een paar min later loop ik weer de fabriek in ik moet mijn Ritalin hebben.
Zegt ze: Nou jij kan echt geen ADHD hebben hoor want je smijt geen bitterballen tegen de muur dus het zal wel meevallen.

Vandaag had ik het voorval tegen mijn teamleider verteld en hij zei dat ik die collega erop moest aanspreken.
Wat ik natuurlijk niet gedaan had want ik was opgefokt en impulsief ( ik weet dat dit een combi is waarin ik erg bot uit de hoek kom)

maar goed morgen gaat mijn teamleider dus met haar het gesprek aan.

En ik vind in deze situatie dat ik haar wel genoeg had laten merken dat ik haar gedrag niet kon waarderen.

want zeggen ga nu even weg en je weet niet hoeveel last ik van mijn ADHD heb vind ik genoeg grenzen aangeven.
Of toch niet?

Als ik niet het kantoor opgelopen was had ik haar waarschijnlijk een mep verkocht.
pi_92772397
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef frame-saw het volgende:
Iemand ervaring met de combinatie Ritalin en XTC?
Ik denk dat het onverstandig is, heb namelijk soms nog hartkloppingen en ik denk dat dat dan nog VEEL erger wordt, geen zin in dus.
Maar zou ik dan gewoon tijdelijk kunnen stoppen met Ritalin? Bijv. zaterdag niet, zaterdagavond xtc, zondag nog niet en maandag gewoon weer ritalin?
In het weekend heb ik het niet zo nodig namelijk.
kan wel,

ik slik zelf atomoxetine ( strattera) en heb ook gewoon mijn medicijnene geslikt en daarna de XTC genomen, wat ik wel merkte om me heen is dat je echt HEEL, echt HEEL druk word, en ik heb zonder dat ik het weet mijn vriend een bleodneus geslagen ( je drukheid word niet meer geremd)

kan wel, is ook erg tof om te doen, maar je vrienden zijn er niet zo blij mee ..

:)
pi_92775335
ik heb weleens XTC gebruikt in combinatie met Ritalin ( ook zonder Ritalin) het enige wat ik ervan merkte was agressie.
met als gevolg dat ik fietsen in de gracht ging gooien.
Einde verhaal dat ik door de politie mee genomen werd.
Ik snapte niet wat ik daar deed bij de politie want dat ik met fietsen gegooid had weet ik niet eens meer.

Maar goed slecht bevallen dus.
pi_92781287
Maar doe je ook zo zonder medicijnen erbij? Heb het al eens gedaan, maar lang geleden en thuis, dus dit is wel wat anders -op een feestje dus-.

Ik lees echt op internet dat de combinatie dodelijk is, daar heb ik nog niet zo'n zin in :p Zal wel overdreven zijn, ga ook niet grote hoeveelheden omdat het m'n eerste 'echte' keer is. Maar dan stop ik wel gewoon een dagje.

Overigens doe ik altijd wel gewoon ritalin en alcohol, ik slik het dan zelfs 's avonds/'s nachts, al snap ik niet waarom ik dat nog doe haha. Merk er niks van.
pi_92781802
Toen ik XTC ophad deed ik ook zo zonder medicatie erbij ja.
De keer dat ik het met medicatie genomen had heb ik alleen in de ochtend 10mg ritalin genomen.

Tja het verhoogd wel de hartslag maar dodelijk, t zal kunnen geen idee eigenlijk.

Ritalin een drank heb ik maar 1x gedaan gevolg na een half biertje knetterzat dus dat doe ik ook niet meer.
Nu moet ik wel zeggen dat ik naast Ritalin ook Risperdal heb.
Met alleen Risperdal kan ik wel 1.5 liter bier drinken nu dus niet meer.
Iets wat ik ook niet erg vind trouwens.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:26:48 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92782417
quote:
Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef oddeyed het volgende:

[..]

Nja het was dus idd in beide gevallen lichamelijk geweld, maar we hadden wel ruzie.

Sjezus, fijne familie zeg, dat ze je een hersenschudding slaan. Waarom ga je nog met ze om?

Erg naar om te horen..... En beterschap :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 14 februari 2011 @ 19:31:41 #222
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92782758
Waarom wil je drugs gebruiken als je meds slikt om je leven te verbeteren? Dan werk je jezelf toch tegen?

Van xtc kan je ook niet een heel klein beetje nemen ofzo (zoals bijv met alcohol), en je weet niet precies wat het met je hersenen doet, zeker niet icm de meds.

Ik zou het dus gewoon niet doen. En alcohol heel minimaal (zelfs ik als behoorlijke drugs- en alcoholfan ben ermee gekapt, alcohol nog maar heel weinig), is echt goed te doen...
pi_92791909
Nouja, je kunt wel controleren hoeveel je neemt natuurlijk (hoeveel mg dan), ik ga ook niet heel veel nemen.
En ik verknal me leven toch niet meteen met 1 keer xtc ;)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:58:12 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92806913
quote:
Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef frame-saw het volgende:
Nouja, je kunt wel controleren hoeveel je neemt natuurlijk (hoeveel mg dan), ik ga ook niet heel veel nemen.
En ik verknal me leven toch niet meteen met 1 keer xtc ;)
Dat snap ik wel, maar het is gewoon echt moeilijk te voorspellen wat het doet dan. Ook al neem je bijv maar een halfje van niet zo'n heftige pil.
Xtc is ook niet met 2 dagen je lichaam uit, en ritalin ook niet vlg mij.
Als je het dan echt zo graag wil doen, slik dan 2 weken ervoor en 2 weken erna geen ritalin.
Overigens denk ik hetzelfde over xtc en antidepressiva..... Een ex van me had dat een keer gecombineerd, die hing de volgende dag beroerd en depri aan de telefoon (hij was toen ook al ex). Mja, kon daar ook niks mee, heb gezegd dat ie dan maar niet zo stom had moeten doen.
Gewoon niet doen dus, drugs en meds.
pi_92807342
Goedemorgen }:|
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:16:51 #226
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_92808100
Morgen.. Dus
pi_92812322
Middag! Jongens, wat is er aan de hand? :D
pi_92812407
Niet zoveel. Ik ben aan het werk =D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:25:35 #229
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_92813806
Te weinig denk ik..
pi_92813826
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef oddeyed het volgende:
Middag! Jongens, wat is er aan de hand? :D
Een aardbeving! RED JEZELF! :'(
pi_92814076
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar het is gewoon echt moeilijk te voorspellen wat het doet dan. Ook al neem je bijv maar een halfje van niet zo'n heftige pil.
Xtc is ook niet met 2 dagen je lichaam uit, en ritalin ook niet vlg mij.
Als je het dan echt zo graag wil doen, slik dan 2 weken ervoor en 2 weken erna geen ritalin.
Overigens denk ik hetzelfde over xtc en antidepressiva..... Een ex van me had dat een keer gecombineerd, die hing de volgende dag beroerd en depri aan de telefoon (hij was toen ook al ex). Mja, kon daar ook niks mee, heb gezegd dat ie dan maar niet zo stom had moeten doen.
Gewoon niet doen dus, drugs en meds.
Antidepressiva zijn natuurlijk wel anders, en logisch dat dat verkeerd gaat want dat heeft ook met serotonine te maken, net als xtc ;)
En ik weet niet of je met meds alleen ritalin bedoelt, maar er zijn er natuurlijk een hoop die wel gewoon kunnen.

Maar goed, we zijn het er niet over eens, en daar is niks mis mee ;) ik ga het alsnog doen, en stop dus een dagje omdat het mij vooral om de hartkloppingen gaat.
pi_92814336
Bah, ik ben echt niet vooruit te branden.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:51:34 #233
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92814738
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Antidepressiva zijn natuurlijk wel anders, en logisch dat dat verkeerd gaat want dat heeft ook met serotonine te maken, net als xtc ;)
En ik weet niet of je met meds alleen ritalin bedoelt, maar er zijn er natuurlijk een hoop die wel gewoon kunnen.

Maar goed, we zijn het er niet over eens, en daar is niks mis mee ;) ik ga het alsnog doen, en stop dus een dagje omdat het mij vooral om de hartkloppingen gaat.
Mn de zwaardere meds zoals ritalin ja. Paracetamol zal wel kunnen denk ik.
Idd niet erg, dat we het oneens zijn. Ik hoop dat je geen problemen ermee krijgt. :) (dat bedoel ik positief hoor, niet sarcastisch oid)
pi_92815654
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoop dat je geen problemen ermee krijgt. :) (dat bedoel ik positief hoor, niet sarcastisch oid)
Ik geloof je niet >:)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:36:26 #235
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92816516
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik geloof je niet >:)
Bemoei je met je eigen zaken, kut-ADHD-er!

:6
pi_92816646
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Bemoei je met je eigen zaken, kut-ADHD-er!

:6
:o !
Hoe durf je! ;(
pi_92819739
Haha ik geloof je wel hoor ;) Maar problemen kan iedereen natuurlijk krijgen, maar zolang ik er maar met vertrouwen in ga komt alles goed. (hoop ik)
pi_92819858
denk dat het wel mee valt, alleen wat ik wel heb nu is dat het zo lekker is dat je het nog een keer wil doen, kortom addict .. ;(
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:57:27 #239
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_92820034
Als ADHD-er schijn je sowieso verslavingsgevoelig te zijn..
pi_92820078
Het is niet alsof je als je iets lekker vindt je meteen verslaafd raakt, ADHD of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')