Dat... klinkt niet gezondquote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Nou, de vorige kreeg ik tijdens een ruzie met m'n stiefpa, en deze tijdens een woedeuitbarsting van m'n stiefzus.
Mja, het gaat wel weer over gelukkig
Nja het was dus idd in beide gevallen lichamelijk geweld, maar we hadden wel ruzie.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Pandora73 het volgende:
Hoe kun je een hersenschudding krijgen van een ruzie? Dan moet er toch al sprake zijn van lichamelijk geweld, maar dan noem je het toch geen ruzie meer denk ik?
kan wel,quote:Op maandag 14 februari 2011 00:51 schreef frame-saw het volgende:
Iemand ervaring met de combinatie Ritalin en XTC?
Ik denk dat het onverstandig is, heb namelijk soms nog hartkloppingen en ik denk dat dat dan nog VEEL erger wordt, geen zin in dus.
Maar zou ik dan gewoon tijdelijk kunnen stoppen met Ritalin? Bijv. zaterdag niet, zaterdagavond xtc, zondag nog niet en maandag gewoon weer ritalin?
In het weekend heb ik het niet zo nodig namelijk.
Sjezus, fijne familie zeg, dat ze je een hersenschudding slaan. Waarom ga je nog met ze om?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:04 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Nja het was dus idd in beide gevallen lichamelijk geweld, maar we hadden wel ruzie.
Dat snap ik wel, maar het is gewoon echt moeilijk te voorspellen wat het doet dan. Ook al neem je bijv maar een halfje van niet zo'n heftige pil.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef frame-saw het volgende:
Nouja, je kunt wel controleren hoeveel je neemt natuurlijk (hoeveel mg dan), ik ga ook niet heel veel nemen.
En ik verknal me leven toch niet meteen met 1 keer xtc
Een aardbeving! RED JEZELF!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef oddeyed het volgende:
Middag! Jongens, wat is er aan de hand?
Antidepressiva zijn natuurlijk wel anders, en logisch dat dat verkeerd gaat want dat heeft ook met serotonine te maken, net als xtcquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het is gewoon echt moeilijk te voorspellen wat het doet dan. Ook al neem je bijv maar een halfje van niet zo'n heftige pil.
Xtc is ook niet met 2 dagen je lichaam uit, en ritalin ook niet vlg mij.
Als je het dan echt zo graag wil doen, slik dan 2 weken ervoor en 2 weken erna geen ritalin.
Overigens denk ik hetzelfde over xtc en antidepressiva..... Een ex van me had dat een keer gecombineerd, die hing de volgende dag beroerd en depri aan de telefoon (hij was toen ook al ex). Mja, kon daar ook niks mee, heb gezegd dat ie dan maar niet zo stom had moeten doen.
Gewoon niet doen dus, drugs en meds.
Mn de zwaardere meds zoals ritalin ja. Paracetamol zal wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Antidepressiva zijn natuurlijk wel anders, en logisch dat dat verkeerd gaat want dat heeft ook met serotonine te maken, net als xtc
En ik weet niet of je met meds alleen ritalin bedoelt, maar er zijn er natuurlijk een hoop die wel gewoon kunnen.
Maar goed, we zijn het er niet over eens, en daar is niks mis meeik ga het alsnog doen, en stop dus een dagje omdat het mij vooral om de hartkloppingen gaat.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Murmeli het volgende:
Ik hoop dat je geen problemen ermee krijgt.(dat bedoel ik positief hoor, niet sarcastisch oid)
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, kut-ADHD-er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |