en lekkere verse boterham gaat er bij mij wel in hoor!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:41 schreef McGilles het volgende:
Heerlijk weer een vrije dag en dan van alles en nogwat bakken en klaarmaken in de keuken
Dat is echt mijn ontspanning
Wie heeft er zin in zelfgemaakt brood en gemberkoekjes?![]()
kan je het niet komen brengen? met een lekker warm soepje erbijquote:
De tweede batch koekjes zit er nu in en een 3e en 4e zit te wachten op het aanrechtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je het niet komen brengen? met een lekker warm soepje erbij
* Murmeli is ziek (en lui)
dank!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
De tweede batch koekjes zit er nu in en een 3e en 4e zit te wachten op het aanrecht
Ik maak wel wat foto's om jullie lekker te maken
Beterschap trouwens
jij woont heul niet op de route!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:52 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Das te ver! Maar als je toch langs Murmeli gaat .... (A)
dat is kut zeg!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:53 schreef useraccount het volgende:
Bah, eten. Ik ben al 7kg kwijt door de Zoloft.
Nice McGilles. You've got some skills.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is kut zeg!
ben je nu te dun? of kon je ze missen?
tip: eerst wat eten smorgens, dan de zoloft erin, kan soms helpen![]()
ik heb trouwens gisteren en vandaag mijn concerta niet genomen. oja gisteravond wel en straks neem ik hem ook weer (om 4 uur) maar overdag maar even niet. ik heb eigenlijk geen idee of ik me anders voel dan anders ofzo
Waar woont mijn huis dan??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij woont heul niet op de route!!!
ik wil tomatensoep met ballen!
ga zo kijken of ze dat toevallig verkopen bij de groenteboeren dan ga ik daarna maar douchen want ik vermoed maar zo dat ik buiten zweetaanvallen ga krijgen van hier tot tokio
Hrmzzz indd hopen dat t snel klaar is met afvallen jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:02 schreef useraccount het volgende:
Niet echt.![]()
Als het goed is stabiliseert het op een zeker moment. Hopelijk is dat snel.
[..]
Nice McGilles. You've got some skills.
ehm ik zag iets over breda in je fobo dus ging er voor t gemak maar vanuit dat je iig ergens in brabant woontquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Waar woont mijn huis dan??
Ik heb overigens vanavond heerlijke broccoli-room soep met zalm! PUH!
Heerlijk ja, broccolisoepquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:10 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Waar woont mijn huis dan??
Ik heb overigens vanavond heerlijke broccoli-room soep met zalm! PUH!
dat brood he, dat ga jij dus echt ff bij mij langsbrengen!quote:
over eten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:13 schreef Swiffer het volgende:
oei ik denk dat we een apart topic hiervoor gaan maken
nee, maar pyamabroek en buiten slecht plan isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:18 schreef Swiffer het volgende:
oh was je naakt dan? (rotwoord, naakt) Bloot?
ieeh
Idd ontopic maar weer, mag geen slow-chat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |