quote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef Gelebadeend het volgende:
Jezus PiRANiA, hoeveel lapo's heb jij
Rietjesterreur heeft een accountquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Rietjesterreur heeft een account![]()
![]()
Maar wie is het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Rietjesterreur heeft een account![]()
![]()
Ik bedoel meer dat je er echt 5 achter elkaar had ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
joehoequote:
aangenaam rietjequote:
Thrillerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Even kijken of ik meer duivelse nummer heb
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Timingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je er echt 5 achter elkaar had ofzo
HARD ROCK HALLELUJAquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Toontje. Sympathy for the devilquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
ze heeft fotows in haar foboquote:
Hij wilde duivels tochquote:
Ik zag hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft fotows in haar fobo
Nee ik ben vooral aan het kwijlen want er is een te lekkere schilder bezig in mn huisje nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef Beach het volgende:
hey Huppel ben je al aan het klussen enzo
Waarheid dat inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Even opnieuw opstarten update van itunes geïnstalleerd, die je overigens ook iedere week krijgt
quote:
Dan draai je die tochquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is ook wel nice
Maar die zal ik moeten downloaden
Lynyrd Skynyrd heeft ook een liedje met "devil" in de titel
Toch wel een appetijtelijke damequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze heeft fotows in haar fobo
Lynyrd Skynyrdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is ook wel nice
Lynyrd Skynyrd is ook altijd goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is ook wel nice
Ckersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch wel een appetijtelijke dame![]()
U heeft smaakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ckerszoek mijn vriendinnen uit op hun looks
wahahhaa
haha zo is het maar net teken dat ik goedgekeurd ben?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ckerszoek mijn vriendinnen uit op hun looks
wahahhaa
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haal post 666 maar is, dat is pas knap
Geluidsopname?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje is de duivel. Geen foto's wij hebben geen camera.
Ckersquote:
Wiiquote:
Jij kent mijn zusje nog niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje is de duivel. Geen foto's wij hebben geen camera.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haal post 666 maar is, dat is pas knap
Nee die anderequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zit bij naatje in de klas
hihi ik heb toch al een vriendje was een grapje. wil alleen ff vieren dat ik weer laptop + cam hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoef jij daar nog wat voor te doen dan?
Dat mag ik niet hopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die zit stiekem ook bij naatje in de klas
Nee zat te bluffen. Natuurlijk heb ik headset.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:27 schreef JApieman het volgende:
Heb je echt geen headset Snuf.? Bel je dan altijd met je telefoon?
Wat een ninja edit.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee zat te bluffen. Natuurlijk heb ik headset.
In de uitzending van Koelkast en aanhangsel bel ik altijd met iPhone
Daar gingen 2 dingen misquote:
Gaat snel, dat half uurtjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oh, ik heb nog maar een halve minuut
Relaxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kreeg net een pic van een russisch meisje hoevaak ze naar school gaat(en ze is er erg trots op)
[ afbeelding ]
Welke dagen gaat ze naar school, de blauwe of de witte dagen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kreeg net een pic van een russisch meisje hoevaak ze naar school gaat(en ze is er erg trots op)
[ afbeelding ]
Top.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Snuf. het volgende:
OKE TOON W8 IK MOET 2 MINUTEN WEG ZO TERUG
De wittequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke dagen gaat ze naar school, de blauwe of de witte dagen?
De gelequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welke dagen gaat ze naar school, de blauwe of de witte dagen?
Dat is niet zo veel iddquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Y YOU ACCEPT CHALLENGE
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME GA LEKKER NET ALS IK DE STREAM IN WIL AANBELLEN VOOR EEN COLLECTE. 2 EURO GEDROPT IK WEET NIET EENS WAARVOOR_!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME GA LEKKER NET ALS IK DE STREAM IN WIL AANBELLEN VOOR EEN COLLECTE. 2 EURO GEDROPT IK WEET NIET EENS WAARVOOR_!
Het fonds voor een nieuw toetsenbord, dit maal zonder caps.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
quote:dana a zegt
probably lol
just only thing
they dont give shit if you dont go
did i even tell you how often i went to school last winter?
found a pic
i was tracking it
oh boy how i was proud of myself
http://i.imgur.com/5eWOi.png
i've skipped
3 months
in row
never went to school between it
i had 9 months too in 2006
oh je geeft aan de collecteO+quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het fonds voor een nieuw toetsenbord, dit maal zonder caps.
Ff lekker beatgrid rammenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
You can
Hoe vonden jullie mijn laatste gemix?
matigjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
You can
Hoe vonden jullie mijn laatste gemix?
http://gizmodo.com/5708638/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het fonds voor een nieuw toetsenbord, dit maal zonder caps.
best welquote:
Bij mij 0?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit topic is 2 keer gerespecteerd![]()
Fijne avatar wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit topic is 2 keer gerespecteerd![]()
ja hier is ikquote:
Vriendin van Knetterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef PiRANiA het volgende:
Wie is rietjesterreur nou?. Gewoon iemand, of iemand?
quote:
ik ben rietjesterreur een prettig gestoord iemandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef PiRANiA het volgende:
Rietjesterreur is mijn oude collega.. mijn goede vriendinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef PiRANiA het volgende:
Vriendin van Knetterspammende krankjorumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
ik ben rietjesterreur een prettig gestoord iemand
\quote:
En hupselaar kent d'r ook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Rietjesterreur is mijn oude collega.. mijn goede vriendin
was daar mee...niet goedquote:
ga je eens schamen.. ik spam niet verdoriequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriendin van Knetterspammende krankjorum
helaas oud collega was altijd gezellig in de keukenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Rietjesterreur is mijn oude collega.. mijn goede vriendin
Ik vind em wel grappigquote:
Wat verklaart s'nachts die honderdtallen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je eens schamen.. ik spam niet verdorie
Donders gezellig!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
helaas oud collega was altijd gezellig in de keuken
Sterf ik heb epischen strax jwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat een kutjingles allemaal__
Hoe laat is die?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb echt een briljante opener voor mijn begin-van-je-weekend show
dat is gewoon conversatie.. ik spam niet.. is altijd zinnige en leuke tekst die ik plaatsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verklaart s'nachts die honderdtallen dan?
Nee johquote:
Rightquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is gewoon conversatie.. ik spam niet.. is altijd zinnige en leuke tekst die ik plaats
je luisterd er dus gelukkig wel naarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind em wel grappig. Nu moet ik wel lief doen anders wordt Knetter boos
ik kan snachts niet online zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is gewoon conversatie.. ik spam niet.. is altijd zinnige en leuke tekst die ik plaats
Ik ga dit helaas wel missenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Monopoly het volgende:
Mis het niet, het enige echte begin-van-je-weekend
Om 5 uur![]()
MET DJ MONO![]()
echt niet snoepje mag wel hoeft niet echt niet toe maar mag welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Donders gezellig!!!
snoepje? mag wel.. hoeft niet![]()
![]()
Weet ik.. anders had ik ook geen kans om iets te postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kan snachts niet online zijn
Halloquote:
groet.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
je luisterd er dus gelukkig wel naar
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Rietjesterreur het volgende:
[..]
echt niet snoepje mag wel hoeft niet echt niet toe maar mag wel
Ditquote:
Nu valt het wel mee he.. hoe mijn grammatica isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]De grammarnazi in mij probeert zich in te houden
het blijf leuk dat niemand merkt dat er een sepo is op je fobo =3quote:
neem jij morgen snoepjes mee ik overmorgenquote:
Oh sorryquote:
uhu.. Mja het kan altijd slechterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee he.. hoe mijn grammatica is
Mijn VDJ heeft ook een beetje kurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
Het ging gruwelijk fout de pc liep vast klote ding
topic 666quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
Het ging gruwelijk fout de pc liep vast klote ding
Doe die eerste maar, hier heb je een heleboel troep tussendoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Kasabian cd of onz radio??? Welke zou ik kiezen?
onzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef gewoonfaye het volgende:
Kasabian cd of onz radio??? Welke zou ik kiezen?
neeeeeeeeeeeeee nu kan ik niet meer van je rokenquote:
van mezelfquote:
Ik rook nietquote:
nee check foto's van ons samenquote:
ik ook nietquote:
waar ga jij ze halen?quote:
quote:
voor de gezondheidquote:
En drink ook geen alcohol =3quote:
Gezondheid boeit me vrij weinig, ik vind het alleen duurquote:
hhmm hier niet echt wat om de hoekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Appie is bij mij om de hoek dusja
Dat doe ik dan wel. Maar met matequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En drink ook geen alcohol =3
Over de vrije slots van morgen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
Snuf heeft zometeen een hele belangrijke vraag
hebben expres maar ff fotows gemaakt met de cam van haar lappie.. anders denken ze toch dat ze mijn kloon isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen vraagt wie ze is. Wordt vermoeiend
Ik drink elke dag minimaal 1 glas alcohol.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel. Maar met mate
hmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
met je maten ckersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat is gezond toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik drink elke dag minimaal 1 glas alcohol.
quote:
Hoe is het in je huisje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee dus![]()
Ho wacht dit is snuf die wil ik niet luisteren
Weet ik niet, ik vind het lekker.quote:
quote:
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind het lekker.
sperzieboon had het ook. maar het komt door VDJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb dat tot nu toe alleen bij jou..
spannendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik moet in dit topic gepost hebben.
DONE.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
sperzieboon had het ook. maar het komt door VDJ
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
weet je hoe het voelt als je op iemand bent en niet diegene op jouw? :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een:
[ afbeelding ]
voor jou!
Awquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een:
[ afbeelding ]
voor jou!
lamme takquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ideaal vriendinnen, hoef zelf niet naar de kelder te lopen om drinken te pakken![]()
Ze zijn binnen nu en 2 uur gebannedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gifjes en zo mochten toch niet meer
Ik hou van delegerenquote:
SWJ, JIM WE HEBBEN JE NODIGquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gifjes en zo mochten toch niet meer
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze zijn binnen nu en 2 uur gebanned
Wil je daar mee kappen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
voor jou een :
[ afbeelding ]
wil jij dat dit topicreeks vergaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
voor jou een :
[ afbeelding ]
genoeg geluld tijd om te:quote:
luiwammes en ik maar lopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ideaal vriendinnen, hoef zelf niet naar de kelder te lopen om drinken te pakken![]()
Serieus kap eensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
genoeg geluld tijd om te:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |