Ik zou na je proefperiode kleding bestellen. Ecco's zijn godzijdank niet verplicht want ze zitten bij mij echt bagger. Je moet gewoon schoenen dragen die je fijn vindt lopen, stevig maar ook soepel en weerbestendig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef Tjanaatje het volgende:
Ach stom, vergeten te vermelden.
Ik ben 27.
Ik zit nu alle bende te bekijken wat hier op tafel ligt, maar moet ik nu wel meteen kleding bestellen of moet ik wachten ennuh... die ecco schoenen zijn niet verplicht hè, maar wat dragen jullie dan?
Verdere tips zijn welkom natuurlijk!
Er gaat bij mij zo anderhalve liter water doorheen in een wijkje als het snikheet is hoor. Ligt dus ook aan de weersomstandighedenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
drinken en eten onderweg doe ik alleen bij routes die boven de 3,5 uur uit komen. Blijft het er onder dan kan het wel op één energietankje
Die tekorten vul ik altijd pas na afloop bij. Ik kan er vrij goed tegen om het zonder te doen onderwegquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Er gaat bij mij zo anderhalve liter water doorheen in een wijkje als het snikheet is hoor. Ligt dus ook aan de weersomstandigheden
Den Haag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb veel portiekwoningen, trap af ... trap op...
Of Cannenburch, Lelystadquote:
Ik heb ook weleens minuren, maar dat betekent niet dat je salaris moet terugbetalen, hoor! Je hebt een contract en daar staat in afgesproken hoeveel uur en hoeveel salaris, en daar mogen ze (behoudens jouw nadrukkelijke toestemming) niet van afwijken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:22 schreef gamemuis het volgende:
of je kunt elke maand het te veel ontvangen salaris gaan terugbetalen (minuren)
Afschuwelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:23 schreef rub3n het volgende:
Mijn nieuwe auto voor de zaterdag. Zoals je ziet, de gloednieuwe bestickering. Dit is 1 van de eerste met deze bestickering. [ afbeelding ]
Jaquote:
Haha ja met de tram rij ik ook door wijken waar ik absoluut niet post zou willen lopen, zoveel portiekwoningenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Inclusief half afgebroken traptreden, waardoor je ontzettend uit moet kijken dat je niet er vanaf valt.
Misschien loop ik daar welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja met de tram rij ik ook door wijken waar ik absoluut niet post zou willen lopen, zoveel portiekwoningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |