quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef rub3n het volgende:Hier was er een KPN glasvezel mailing. Brievenbus-aan-brievenbus. De machine kon er niet mee overweg. Dus zaten ze op willekeurige volgorde in de reject. Nog erger als stempassen dus.
Gelukkig heb ik een boerenwijk met inbel-lijntjes en geen glasvezel dus muwhaha.
Van die bestickering wist ik overigens. Een witte bestelbus verkoopt beter dan een oranje haha. Ik vind ze wel chique!
Ons VBG schijnt ook al een half jaar (of meer) te koop te staan. Maar volgens mij kan dat gerust nog 2 tot 3 jaar zo zijn.
Dan mogen ze me trouwens afkopen. Ik ga dus echt niet op-en-neer naar Zwolle.
Volgens mij heb ik dan recht op het aantal maanden overgebleven in mijn contract x gemiddeld aantal uren. Maar dat moet ik tzt maar eens uitzoeken.
Wie wil er in godesnaam een ex-TNT bestelauto kopen, extreem veel gebruikt, zeer slecht onderhouden, gereden door onervaren bestuurders die eigenlijk onhaalbare diensten moeten rijden.
Overigens die autounit, postbodes en zaterdagbestellers mogen solliciteren, rest niet.
Mwa kampen-zwolle is nog wel te doen, maar lekker wijken zetten om 3 uur s'nachts is minder. Gelukkig wordt er nog steeds naar een gebouw gezocht voor CVL Zwolle, Den Bosch is al wel aangekocht zag ik in de Mail.
Maar ze gaan je echt niet afkopen, ze hebben genoeg trucjes. Wat dacht je van 6 uur beginnen, brengritje, dan niks dan weer haalrit. Ze hebben genoeg geoefend met de voltijders dus parttimers zal een peulenschil zijn.
Mijn VBG staat zover ik weet nog steeds te koop, gelukkig staat het in een winkelcentrum hiero waar eigenlijk nu de helft failliet leegstaand is en al meerdere projecten zijn gecanceld. Overigens moet de koper eerst de bestellingszalen 2 jaar lenen aan TNT.