abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93019706
Brievenbussen die een hoek van 90 graden naar beneden maken, icm grote onbuigbare post :')

[ Bericht 10% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 19-02-2011 18:47:37 ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_93020366
Hier door is dus die witte auto met oranje stickers

Uit het jaarplan 2011
quote:
Onze communicatie is vanaf 1 juni daarom al in de nieuwe naam en nieuwe huisstijl. Van visitekaartjes, briefpapier tot facturen en internet. De rebranding van andere middelen, zoals autos, kleding, brievenbussen en gebouwen, doen we stap voor stap. De budgetten voor de rebranding zijn immers niet onbeperkt. Daarom kijken we heel efficiënt naar het proces: wat kan wel, wat kan niet? Bestellen we bijvoorbeeld nieuwe autos, dan doen we dat in een kleur die zo neutraal mogelijk is en daardoor eenvoudig aan te passen is aan de nieuwe huisstijl.
pi_93020551
Hier hebben we ook al van die busjes met de nieuwe bestickering. Wilde hem tegemoet rijden voor m'n steunpuntzak en reed hem dus zowat voorbij :')
pi_93020615
http://www.tntpost.nl/ove(...)materiaal/index.aspx
Haha

Ze worden ook steeds jonger!

Overigens hebben wij net deze week een nwe auto gekregen (Trafic) in volledige TNT bestickering. Denk dat Renault de memo nog niet ontvangen :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 februari 2011 @ 18:55:37 #285
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93020722
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef rub3n het volgende:

Hah, daar heb ik 2 weken lang in dit topic over zitten klagen haha. Ze zijn wel snel die combo'tjes!
Er zit onderin best wel wat trekkracht ja :9
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93020808
T5'jes zonder boco O+ Die fluittoon van de turbo is al reden genoeg om het gaspedaal even in te drukken.
jammer genoeg gaan collega's er niet echt goed mee om, binnen zijn ze smerig en stinken ze.
pi_93026756
Ons depot/pand is verkocht :o

Gisteren echt een vreselijke dag. Van die geadresseerde HAH (hebben die een naam?). Een of ander krantje voor de hele gemeente. Zelfs voor huisnummers die niet eens bestaan. Of voor huizen die op 2 nr's gevestigd zitten (bijv 51-53) ook apart, dus die mensen kregen 't dubbel! :D En juist op een dag dat er niet eens zoveel post was :'( Wat een feest was dat...

Vandaag natuurlijk ook weer fijn met die Makro erbij :D Ben van 8.00 tot 14.30 bezig geweest (moest 2 wijken voorbereiden en 2 grote wijken bestellen) :o
pi_93027919
Gemeentes en woningbouwverenigingen hebben opvallend vaak enorm slechte adres databases. Hier ook vaak brieven van zowel gemeente als woningbouw voor huizen die ze zelf gesloopt hebben :').
Snugger van die gemeente om het geadresseerd te doen, overheidsverspreiding is een stuk goedkoper.

Depot verkocht? Bedoel je VBG? Sneu, zal dat vbg dan wel als eerste over gaan op een CVL.
pi_93033638
Hier was er een KPN glasvezel mailing. Brievenbus-aan-brievenbus. De machine kon er niet mee overweg. Dus zaten ze op willekeurige volgorde in de reject. Nog erger als stempassen dus.

Gelukkig heb ik een boerenwijk met inbel-lijntjes en geen glasvezel dus muwhaha.

Van die bestickering wist ik overigens. Een witte bestelbus verkoopt beter dan een oranje haha. Ik vind ze wel chique!

Ons VBG schijnt ook al een half jaar (of meer) te koop te staan. Maar volgens mij kan dat gerust nog 2 tot 3 jaar zo zijn.

Dan mogen ze me trouwens afkopen. Ik ga dus echt niet op-en-neer naar Zwolle.
Volgens mij heb ik dan recht op het aantal maanden overgebleven in mijn contract x gemiddeld aantal uren. Maar dat moet ik tzt maar eens uitzoeken.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:12:48 #290
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93033797
Ons VBG is ook verkocht, binnenkort dus de post ophalen in een of andere veredelde garage-box. _O-
pi_93034043
Kun je dan gewoon blijven werken? Of ben je nu ook postbezorger?
pi_93034099
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef rub3n het volgende:

Volgens mij heb ik dan recht op het aantal maanden overgebleven in mijn contract x gemiddeld aantal uren. Maar dat moet ik tzt maar eens uitzoeken.
Volgens mij werkt dat wettelijk gezien niet zo. Je kiest er dan immers zelf voor om niet op en neer naar Zwolle te gaan. Als ze gewoon aanbieden dat je mee kunt naar Zwolle heb je geloof ik geen recht op een verdere financiele vergoeding.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:21:02 #293
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93034172
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef rub3n het volgende:
Kun je dan gewoon blijven werken? Of ben je nu ook postbezorger?
Ik ben postbezorger ja. :)
Ach, tegen de tijd dat het echt rampzalig wordt op ieder front bij de TNT zit ik weer in de studiebankjes als alles goed gaat. :+
pi_93035160
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Heb je ze post op hun hoofd kunnen gooien? :P
Wat een gegiechel en of ik inderdaad de post niet te hard naar binnen wilde gooien :')
pi_93039432
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef rub3n het volgende:
Hier was er een KPN glasvezel mailing. Brievenbus-aan-brievenbus. De machine kon er niet mee overweg. Dus zaten ze op willekeurige volgorde in de reject. Nog erger als stempassen dus.

Gelukkig heb ik een boerenwijk met inbel-lijntjes en geen glasvezel dus muwhaha.

Van die bestickering wist ik overigens. Een witte bestelbus verkoopt beter dan een oranje haha. Ik vind ze wel chique!

Ons VBG schijnt ook al een half jaar (of meer) te koop te staan. Maar volgens mij kan dat gerust nog 2 tot 3 jaar zo zijn.

Wie wil er in godesnaam een ex-TNT bestelauto kopen, extreem veel gebruikt, zeer slecht onderhouden, gereden door onervaren bestuurders die eigenlijk onhaalbare diensten moeten rijden.
Overigens die autounit, postbodes en zaterdagbestellers mogen solliciteren, rest niet.
Mwa kampen-zwolle is nog wel te doen, maar lekker wijken zetten om 3 uur s'nachts is minder. Gelukkig wordt er nog steeds naar een gebouw gezocht voor CVL Zwolle, Den Bosch is al wel aangekocht zag ik in de Mail.
Maar ze gaan je echt niet afkopen, ze hebben genoeg trucjes. Wat dacht je van 6 uur beginnen, brengritje, dan niks dan weer haalrit. Ze hebben genoeg geoefend met de voltijders dus parttimers zal een peulenschil zijn.
Mijn VBG staat zover ik weet nog steeds te koop, gelukkig staat het in een winkelcentrum hiero waar eigenlijk nu de helft failliet leegstaand is en al meerdere projecten zijn gecanceld. Overigens moet de koper eerst de bestellingszalen 2 jaar lenen aan TNT.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:03:42 #296
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_93049611
Wordt die auto-unit straks in juni eigenlijk al ingevoerd?
Nothing is what it seems
pi_93052595
Ik zie het allemaal wel tzt!
pi_93053811
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef Viper86 het volgende:
Wordt die auto-unit straks in juni eigenlijk al ingevoerd?
Nee, per fase per area worden ongeveer 10 vestigingen gereorganiseerd, eerste fase is juni 2011.
pi_93057590
whut @.@ Bij ons word hier al met "emotion" gereden.... Hoe is dat mogelijk dan ? Die chauffeurs die daarvoor rijden mogen ook niks meer voorbereiden hier. Alleen we lenen soms wel iemand uit aan hun als hun mensen tekort komen :')
pi_93058073
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef loonytik het volgende:
whut @.@ Bij ons word hier al met "emotion" gereden.... Hoe is dat mogelijk dan ? Die chauffeurs die daarvoor rijden mogen ook niks meer voorbereiden hier. Alleen we lenen soms wel iemand uit aan hun als hun mensen tekort komen :')
Er zijn 10 vestigingen waar ze een proef met eMotion (naam is nu trouwens veranderd in TNT Autobedrijf, emotion was te vaag) waar het volgens de managers op de voorlichtingsbijeenkomst geweldig liep na wat introductieprobleempjes. Sure, zo geweldig was optivo ook.
pi_93059269
Bij ons zou in juni autobedrijf ingaan, maar volgens mij wordt dat nog wel even uitgesteld. Tevens is het mogelijk dat aangetekenden binnen enkele weken/maanden weggaan. Nadat alle ritten weg zijn zullen uiteraard ook alle postbussen weggaan, wat bij ons goed is voor zo'n 25 kasten. Daarnaast worden ook alle antwoordnummers binnenkort gecentraliseerd.

Ik denk dat het over een jaartje einde oefening is, dan is er niks meer over.
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')